Silly Mistakes done

Silly Mistakes done
Silly Mistakes done by a unliked
person will be like a crime.
But,
A crime done by a favorite
person are taken silly."
Thats
affection!
  

Jun, 12 2010     142 chars (1 sms)     3264 views       Love

more Love SMS Messages

Mana kee gum bahut zyada hai..

Par apna bhee … sab se chupa ke muskurane ka irada hai..

Tu badha de is dard kee siddat jitnna bhee ho sake..

Par apna bhee zindagi se jeene ka wada hai
Wabasta hain suraj se kirne.
Chand se sitare.
Sahil se sumander.
Dareya se kinare.
Phool se khushbo.
Mazi se yadeen.
Khushi se gham.
OR
Ap se hum..
You Were A Revelation
The Day I Saw You Standing
In The Distance
Your Hands Held Tight The Balcony
An Overcast Look Adorned Your Face
And For The Second Time In My Life
I Needed To Hold You
And Oh, How I Wanted To.
Forgive Me.
,,MeRa NaaM LeNa,,

jab kabhi udaas hona,-
-jab kabhi naashaad hona,
our meri judaai ka sadma sehna,
tum kisi se kabhi mat kehna,
keh tum ko mare bin nahi rehna,
jab kabhi meri yaad aaye,
tarap milne ki dil mein jagaaye,
tanhaai mein yaa mehfil mein sataaye,
our iss halat se tu tang aa jaye,
tab,
jaan gee
tum kisi se kbhi mt kehna ,
keh tum ko mare bin nahi rehna,
bas aankhein mond lena,
our pyaar se mera tasuwar karna,
our phir dhare se pyaar se Mera nam lena,
Is iT PoSsIbLe FoR tHe RoSe To SaY “I’lL GiVe mY fRaGnAnCe To ThE GoOd PpL wHo SmELl Me, BuT I’lL wItHhOlD iT fRoM tHe BaD ?”
Or
iS It PosSiBlE fOr ThE LaMp To SaY “I’lL GiVe My LiGhT tO ThE GoOd PpL In ThIs RoOm, BuT I’Ll WiThHoLd It fRoM thE EvIl PpL?”
Or
CaN A TrEe SaY, “I’lL GiVe My ShAdE tO tHe GoOd PpL wHo ReSt UnDeR mE, bUt I’Ll wItHhOlD iT fRoM tHe BaD ?”

ThESe ArE iMaGeS Of wHaT lOve Is AbOuT
1st time i saw u i was scared 2 touch u.
1st time i touched u i was scared 2 kiss u.
1st time i kiss u i was scared to luv u.
but now dat i luv u im scared 2 lose u!
When My Father Hates Me
I Never Think To Die
When My Frnds Hate Me Inever Think To Die
But...
When My Lover Said That Now She Hate Me
I Thought To Die.Why
How Does A Stranger Becomes That Much Close To My Heart
pyar vo hai jo apna maan sake,,
Bin kahe dilki baat jaan sake,,
Chal rahe ho agar tej barish me,,
chehre pe giri bundo me se anshu ko
pahchan sake,!
I love your mouth for words come out that teach and soothe.
I love your hands for they heal with their touch.
I love your feet for they bring you to me with your gifts...
Ae waqt zara to tham ja, Mujhe yaad “KISI” ko kerne dy,
Mujhe “peyar” hai ik “SUNG DIL” say, Jo koi “BAAT” mujhay na karne dy,
Na apny “PAS” wo aany dy, Na khud se “DOOR” wo jany dy,
Na “DIL” ko apny pas rakhy, Na aur kisi ka “HONY” dy,
Her waqt mujhe “WO” yaad aay, Phir “DIL” se ik aawaz aay,
Ye kaisi “CHAHAT” hai us ki, Jo “JEENY” de na “MARNY” day
Koi hai jo dua karta hai,

Apno mein humein bhi ginaa karta hai,

Khushnaseeb samajhte hain hum khud ko,

Koi door se bhi humein yaad kiya karta hai...
Sabub Judai Ka Kuch To Batao Mujhay
Phir Chahay Dil-O-Jaan Say Satao Mujhay
Chalo Ye Mana K Fursat Nahe Tumhay
Magar Ye Lazim To Nahe K Bhool He Jao Mujhay