have u ever noticed

have u ever noticed


Have U Ever Noticed .. ?

That

The Longst Minutes In
The World
Are The Last
5 Minutes Of A
LECTURE

While The Shortest
5 Minutes Are The Last
5 Minutes Of EXAM ... ;->
  

May, 06 2010     188 chars (2 sms)     3108 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ek Darya k Kinare 2 Sardar Chamach Se Darya Mein Daahi Dal Rahay Thay

Pathan Ne Dekha Tou Poocha: Ye Kya Kr Rahay Ho ?
Sardar: Hum Lassi Bana Rahay Hyn

PaThan: Ha Ha Ha...
O Pagal Ka Bacha, Log Isi Liye Tum Par Lateefay Banaty Hyn..

Itna Lassi Tumhara Baap Piye Ga.? ;->
"LOVE"
In France is a Comedy,
In England a Trgedy
In Italy
a Wonder,
In Germany
a Drama,
But
In Pakistan
National game
Hai sub khelo...
Santa-jab meri nayi nayi shadi hui thi

mujhe biwi itni pyari lagti thi man karta tha khaa jaun.

Banta-aur ab?

Santa-khaa hi jata to acCha h0ta.
Why is Love Marriage Is Better Than Arrange Marriage...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
B''coz A known Devil Is Better Than An Unknown Ghost...... ;->
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
Boy: I L U

Girl: Can You Please Spell It Out Just Makes It More Special (:

Boy: Im Leaving You -___-

:DDDDDDDDDDDDDDDD
Boy to Girl:
"Tum to 14v ka Chand ho."

Girl:
"Sach kya Main itni Khubsurat hun?"

Boy:
"Arey nahi !!
Main to Ye btana chah raha tha Tum itni Gol matol ho." :-)
Itz the Month of
Snow & Songs
Candles, Cakes n
Celebrations
Itz December
Njoy dis LuVly n glorious Month

NOTE-Plz Ignore
if U r an STUDENT
A

SHORT

LOVE STORY :

Somebody Proposed U

U

Said

"not interested"

And in this way

Somebody

Lived a

Happy life forever.

ha ha ha


Aik pathan jub bhi wash room
jata to darwaza khol kar jata.

Kisi ne wajah pochi to us ne bataya
k usey shak hai k darwaze k neecay
wale soorah se use koi dekhta hai
'Beti:Me Parosi Se love Krti Hun, !ORUs K Sath Bhag Rahi Hun
Dad:Thanks Beta Tm Mra Paisa or Waqt Bacha Rhi Ho Beti: me ap ko Ami Ka Letter Suna rahi Hon;)'