A reasent studdi haz

A reasent studdi haz
A reasent studdi haz shon dat peepal hoo aar vary samaart end gud lukeeng maik manee spallings meestaikes... vaat ees yorr opeeniun?
  

Jun, 10 2010     133 chars (1 sms)     5760 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Dost -
Pyar -
Khwab -
Dua -
Khwaish -
Nafrat -
Yaad -

In Words Ko Parho
Aur Har Word K Aage
Wo Likho Jo Aap K Dil Me
Aata Hy In Word Ko Dekh k
Reply Must
It''s Challenge for you..
Yeh aik Beautiful Words hai..
Is ko Tarteeb do..
"NAEAHUISHEFMS"
Is naam ko app din may kam say kam 5 baar letey ho..
Reply is Must..!
If you don''t find..
Then Reply on my number i tell you the Answer..
One Crazy Question For You:

Agar Meri Shaadi aapki Marzi se hoti to aap meri Shadi kis se Karwatay?

Fwd It to your friends and cousins and get funny replies.
But Reply Me First.
If you avail a chance to throw a shoe..!!

Which person you want to see as the Target..???

(No Politician)

Waiting for your interesting Reply..!!
Wats D 1 Thing Which U Have Learned

In Lyf After Meeting Me..

Reply Be Honest
I M Waiting
If God Stop Considerin Sin For One Day...
What Would Ya Do On That Day??
Don''t Lie To Me N Reply,,,
Challenge of da day For you..
1/ Sandooq
2/ Bandooq
3/ ???????
Teesri kisi bhi aise cheez ka naam batain jis ke last main dooq aie..!!
Reply is MuSt...!!
o kon Sa PHAL hai,
Jiska phela lafz kat dein to ek MULK ka naam aur aakhiri Kat dein to SHEHER aur dono ko kat dein to PARINDAY ka naam ban jata hai.
1) Kaun Se Shakhs Ka Birthady Her Saal Nahi Atta?

2) Dhoop Mein Kya Khushk Nahi Ho Sakta?

3) Kaun Sa Phal Meetha Honay K Bawajood Frookht Nahi Hota?

4)Kaun Si Cheez Hai Jiss Ka Naam Lo Toot Jati Hai?

5) Woh Kya Cheez Hai Jo Baghair Paoon Ke Bhagta Hai Or Lout Kar Nahi Atta?

Its Challange To All
Reply On My Number If You Can....
Celebrate
"yaaD" DAY !!

"Woh meri kon c baat hai jo apko meri yaad dilati hai?

Reply me
Reply Is Must :

" Ager Zindagi Mai Kabhi Hamra Rabta Khatam Ho Jaye...

Tb,

Apko Meri Kya Baat Yaad Reh Jaye Gi..?

Serious Reply Is must .
Celebrate

''''Angry'''' day

Wo Meri Kon C Baat Hy Jo Aapko Bht Gussa Dilaati Hy?

Send This SMS 2 Ur Friends 2 Knw..

But Reply Me First..

''''Angry'''' day

Wo Meri Kon C Baat Hy Jo Aapko Bht Gussa Dilaati Hy?

Send This SMS 2 Ur Friends 2 Knw..

But Reply Me First..