WHY DID SANTA SING

WHY DID SANTA SING
Q. WHY DID SANTA SING TAKE OFF HIS CLOTHES WHILE WRITING EXAMS? A. COZ IT WAS WRITTEN IN THE PAPER"ANSWER IN BRIEF.
  

Jun, 10 2010     116 chars (1 sms)     5543 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)
Take away my first letter; take away my second letter; take away all my letters, and I would remain the same. What am I. . . ?
.
.
.
.
.

.
.

Answer "Letter box "
Reply is Must..!!
Q: Pehli Martba rona kab aya?
Ans: ?
Q: Kis cheez ko paaney ki shiidat sey khuwahish ki aur wo puri na hoie..?
Ans: ?
Q: Dil ki batain kisey btatey ho?
Ans: ?
Q: Kuch aisa jo nahin hona chahiye tha, par wo ho gaya?
Ans: ?
Q: Pehli martba kis ko passand kia?
Ans: ?
Q: Kis ki narazgi bardasht nahin?
Ans: ?
Q: Zindagi ka sab sey yaadgar lamha konsa hai?
Ans: ?
Q: Kia kabhi kisi sey mohabbat karo gaye?
Ans: ?
Q: Sab sey behtarien dost kon hai?
Ans: ?
A man walks into his bathroom and shoots himself right between the eyes using a real gun with real bullets. He walks out alive, with no blood anywhere. And no, he didn''t miss and he wasn''t Superman or any other caped crusader. How did he do this?
.
.
.
.
Ans: He shot a mirror.
If God Stop Considerin Sin For One Day...
What Would Ya Do On That Day??
Don''t Lie To Me N Reply,,,
Today is Heart Voice Day..


Aaj app ke dil main merey liye jo bhi hai keh do, I don''t mind..

I am waiting for your reply..!!
R u Smart EN0UGH??
fill d following...

Q. Which alphabet is a question?
ans.

Q. Which alphabet is fly?
ans.

Which alphabet is a part of face?
ans.

Which alphabet is a tool?
ans.

Which alphabet is a drink?
ans.

Which alphabet is in geometry box?
ans.

Which alphabet is a source of salt?
ans.
Unforgettable things in 2009
1. Person
2. Film
3. Song
4. Incident
5. Place
6. Gift
7. Moment
8. Your last word 4 me in 2009.
Must reply
Ek Sawal:

Baap Ne Apni Beti ko Gift de Kar bola k

Bhook Lagy to kha Lena,
Pyas lagy to P Lena,
Aur Sardi lagy to Aag laga Dena!

Batao wo kon See Cheez hai?

Reply SOCH KAR.

Answer :

Coconut
(Bye) Is A Little Wrd That Causes S0 Much Pain ..

The Pers0n U h0Ld N0w Might Nvr Meet U Again!

S0 Nvr Say (Bye)
Alwayz Se ..
(Meet U Again)
0r
(C U S00n)

Send It 2 Th0se Wh0m U Nvr Want 2 Say (Bye) In Ur Life ..
Q.Agar Ap Se wo insan " I LOVE U"Kahe jise se ap pyar nahi karte

to kis tarha aap usay kahoge k me tmse pyar nahi karta aur uska dil bhi na tutay.
reply must
Apki wife apni Rukhsati Sey 2 Ghantay Pehley Kya Mehsoos Karen gi?
Select A Number Then I''ll Tell U..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10. . . ;->
replY... =P
Answers :

1: Allah Jaldi Rukhsati Ho

2: Me to tang agae hun itna Bhari Lehenga

3: Kash me ami abu k sath rhti

4: Pta nai kia ho ga aj rat

5: Aj to meri kher nai

6: Me ne nai rona make up khrab hoga

7: Hansi a rhe hy

8: Allah kre movie achi aye

9: Akhir mere dil ki murad puri ho he gae

10: Rona a rha hy ;->