Choose one alphabat

Choose one alphabat
Choose one alphabat 4rm A to G n listen k wo aapse kya khna chahta hai jisey aap bht chahtey hain.
Hurry up!
dis iz a tym 2 know da feelings of ur lover 2 u..
  

Jun, 10 2010     161 chars (2 sms)     4159 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

Wo kia hai, jo har andha, beingha, Kana ,aur theek ankhoon wala sabhee dekhtey hein?






Mein bataon! Khawab
Today is Heart Voice Day..


Aaj app ke dil main merey liye jo bhi hai keh do, I don''t mind..

I am waiting for your reply..!!
A)I love u.
B)khuda k lye peecha chor do mera.
C)u r my dream.
D)i''ve no tym 4 u.
E)plz come in my heart.
F)azaab hi ho tum
G)I cant live widout u....
Q : Chalnay (walking) Aur Doornay (runing) Main farak bataye ???


Ans : Jab Admi Chalta Hai Tu Pehle Earhi Uthata hai But jab Insan Dorta hAi tu Pehle Panja Rakhta HA
Maths Magic:
Ur Cell Numbers Last Digit X 2 + 5 X 50 + UR Age + 365 & - 615.
The Last 2 Numbers of UR Answer is UR AGE, & !st Number is UR CELL''S LAST NUMBER.
TRY IT.. ITS INTERESTING
Describe me in 2 words in naughtiest way u can...........?
try its fun
c wat ur frndz think for u?
Ager apko meri "Ammi" ko meri "Shikayat" Laganey ka MOQA miley to App Meri Konsi "Shikayat" Lagaoe Gaye..?

Send this to your Friends..
And find interesting facts about you Pesonality..
But Reply Me 1st..
Hey Today Is

"Kuch Toh Kaho" Day.

So Tell Me That U Wanted

To Tell Me But Did Not.
1. Ek Din Zindagi Mile To Kya Maangooo Ge ?
Ans:

2. Mot Samnay Ho to Kya Chaho Ge?
Ans:

3. Zakham Dene Wala Dost Ban Jaye To Kya KAroge?
Ans:

4. Ager Dil Me Koi Shaq Ho To Kya Karoge?
Ans:

5. Dost Or Pyar Me Pehli Passand Konsi?
Ans:

Reply , Your Answers
Challenge of da day For you..
1/ Sandooq
2/ Bandooq
3/ ???????
Teesri kisi bhi aise cheez ka naam batain jis ke last main dooq aie..!!
Reply is MuSt...!!
Complete this Sentence...

HumAyuN
hai to acha magar . . . . . . ?
Reply Must :)
TodAy is REMEMBRING dAy,
RecAL ur miNd..

Or mEri kAhi hui aiSi bAt batAyEn jO ApkO Aj b yAd hy..

sEnd it 2 ALL ur frndz n gEt InTresTing MeMoriez
But repLy mE First..