Choose one alphabat

Choose one alphabat
Choose one alphabat 4rm A to G n listen k wo aapse kya khna chahta hai jisey aap bht chahtey hain.
Hurry up!
dis iz a tym 2 know da feelings of ur lover 2 u..
  

Jun, 10 2010     161 chars (2 sms)     4157 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

LUX: HOT

REXONA: ROMaNTIC

DETOL: FIGHTER

SAFEGARD: CARING

TIBBAT: MOODY

CAPRY: UGLY

HOOR: GUDLUKING

LETHERE: CHARMING

DOVE: SELFish... ;->
A Challenge For U 2 Rearrange D Following Words:
Karnemd (Place)
Laebaba (Bird)
Sondelo (Food)
Peoahygrg (Subject)
Rabe (Animal)
R U Genius? Reply Me Must...


Answer:
Karnemd (Place)Denmark
Laebaba (Bird) ABABEAL
Sondelo (Food)noodels
Peoahygrg (Subject)geography
Rabe (Animal)BEAR....
Give me the Ans:



1) Your Love?

2) What''s your Lover name?

3) YOur Best Friend?

4) Sab se hassen Lamha?

5) What you are Thinking in Free Time?

6) Koi Songjo app pe fitt hota hay?

7) koi Hasrat?

8) What I am to you?
Complete The Sentence

Life Is So BORING Without...........?

First Reply To Me Then

Send It To Other People

N Get Exciting Answers..!
1.ek dusrey k lye baney hain
2.nice couple
3.bus theek hi hai
4.wah!kya jodi hai
5.Behen bhai lagtey hain
6.bht paindu couple hai
7.bhoot aur bhootni ki jodi hai.
agar har dil pyar karta hai to log issey burra kyun samjhatey hein?
Agar pyar mein taqat hoti hai to log izhar sey kyun dartey hein.
Agar pyar k koi mazhab naheen hota to log mehboob ko sirf apna kyun kehtey hein?

Reply Guys.
Q : Woh Kon sa Gunnah (Sin) Kabeera hai Jiss ki Tauba nahi ??

( Shirk sab se Bara gunnah Kabeera hai Lekin Aus ki Tauba ki Ja Sakti hai )

Ans :

Woh Gunnah KhudhKhsui Hai Yani Sucide.. Coz Aap Ko Tuba Karni Ki Muhlaat Milti Nahi Orr Ager Aap Tuba Kar Sako tu Woh Khudkhushi Hi Nahi :)
This is a secret msg send only 4 u, try 2 solve what it means:

LISTEN - TL + MAD - SEN + ICE - CEAD + SUCCESS + YES - CUE + OUT - TESCS.

GIVE ME THE ANSWER IF YOU KNOW

answer=” I MISS YOU”
Suppose U R A Radio Presenter.

Which One Song U Will Dedicate To Me??

Snd 2 All Bt Reply Me 1st?
Inteligence Test By P.A.F (Pakistan Air Force)
1) Wo kya cheez hy jo khayi bhi jati hy or pee bhi jati hy?
2) Wo kon sa mulk hy jahan 6 mahiney din or 6 mahiney raat rehti hy?
3) Baraf k makano main rehney waley log kya kehlaatey hain?
4) Duniya main sab se zyada kon sa khel khela jata hy?
5) Wo kon sa janwar hy jo pani main peda hota hy or khushki pe rehta hy?
Ans !!!
It is a challenge for you,
Rewrite these words in a proper oder..
1/ Ctorpai (A Fruit)
2/ Suolt (A Flower)
3/ Jahatalm (Historical Place)
4/ Losot (Furniture item)
5/ Rceurym (An Element)
6/ pkpmiun (A Vegetable)
7/ Srriratbe (A Proffesion)

Take your time And Reply Must..
Wo kon sa badsha ha jo apne maa
k pet me 3 sal tak rha
or jub wo peda howa to us
k 32 k 32 dant nekal chuke the ?
It''s my chelenge 4 u ,