Choose one alphabat

Choose one alphabat
Choose one alphabat 4rm A to G n listen k wo aapse kya khna chahta hai jisey aap bht chahtey hain.
Hurry up!
dis iz a tym 2 know da feelings of ur lover 2 u..
  

Jun, 10 2010     161 chars (2 sms)     4166 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

1) Kis MuLQ main NanGay Paoen ChalneY per SaZa Di JaTii Hai ?
2) Darya-e-Neel Kis Mulk Main Hai ?
3) Wazir-e-Load Sheading Ka Naam Kia Hai ?

Try Must...!!
And Reply Must..!!
LUX: HOT

REXONA: ROMaNTIC

DETOL: FIGHTER

SAFEGARD: CARING

TIBBAT: MOODY

CAPRY: UGLY

HOOR: GUDLUKING

LETHERE: CHARMING

DOVE: SELFish... ;->
The Gossip Game!

Send Me The Fourth Message In Ur Inbox

No Matter Wat It Says.

No Cheating! Then Forward This To Ppl

& See How Many Weird Messages You Get.
Select a vegetable for ur life partner..

Potato
Onion
Tomato
Carrot
Pea
Kheera
Mirch
Bhindi
Answer will b given after ur reply...

Potato=rehem dil
Onion=tez mizaj
Tomato=lover
Carrot=husband ki ghulam
Pea=smart
Khira=romantic
Mirch=batooni
Bhindi=ganga
Dimag hai to is word ko tarteeb do..
"LENZATE"
Ye 1 cute cheez ka naam hai.
Its challange 4 u.
Ye naam kam se kam din mai 5 dafa ap lety honge
Reply quickly.
Q : Woh Kiya hai Jisay HARAM karar diya gaya hai Lekin humaye peene (drink) ko bhi kaha gaya hai ???


Ans : GUSSA ..
A)I love u.
B)khuda k lye peecha chor do mera.
C)u r my dream.
D)i''ve no tym 4 u.
E)plz come in my heart.
F)azaab hi ho tum
G)I cant live widout u....
It,S A Challnge 4 U

Phansi Ka Time Fajar K Bad Aur Soraj Niklne Se Pehle Kyu Fix Kiya Gya Hai?

Kisi Aur Time Pe Phansi Kyu Ni Dete Hn?
Reply With Solid Reason
Complete The Sentence

Life Is So BORING Without...........?

First Reply To Me Then

Send It To Other People

N Get Exciting Answers..!
Zyada GUSSA konsi age main ata hai?

1= Bachpan
2= Jawani
3= Burhappa
Q: Agar Aapki Wife / Husband So Gaye Hain Aur Aapki Birthday Hai To Aap Us Pe Kya Karengy?

1. Naraz Ho Kar Beth Jaogay?

2. Muaf Kardo Gy?

3. Us Se Koi Gift Mango Gy?

4. Usko Kiss Karne Ko Kahogy?

5. Ya Bus Chup Ho Kar Beth Jaogy?

Reply Me.
If I Was A Non Living

Thing In Ur Life Wat

Wud U Like Me To Be ?

Rply Iz A Must

N Ask Al Ur Frnds

N Get Cool Answerz!