there are two types

there are two types

There Are Two Types
Of Women

1 - Without Whom You
Can''t Live (Every
Boyfriend Thinks So)


2 - With Whom You
Can''t Live (Every
Husband Thinks So ) ;->
  

May, 06 2010     171 chars (2 sms)     2931 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mere mobile ka Accident ho gaya Hai

Oor Dr Jazz ne Kaha Hai Bohat se Sms

Ki Botel charhni Paregi so Plz donate

Much more sms IT''S URGENT It''s in ICU.
Headlines of 2025

HEADLINES DATED 1ST JAN 2025:

1. Kyunki saas bhi kabhi bahu thi completed 2,50,000 episodes & Baa has completed 400yrs.
2. Dhoom 17 ready for release.
3. I will play next world cup - Sachin Tendulkar.
4. Salman, Vivek and Abhishek attends Aishwarya''s 3rd marriage.
5. Mein to aabhi jawan hu - Dev Anand''s new film, staring himself in the lead role.
6. Petrol Rs.999/liter.
7. N.Siddhu will launch his own TV channal where he can speak for a whole day... ;->
Businessman explaining
the reason for having 2
wives



"monopoly is always
damaging



and



competition improves
service".:->
• Thought of the day: Agar aap bus pe chade... ya phir bus aap pe chade... dono marthaba ticket aapka hi kat tha hai
Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,
Cheque,
Sweets,
Tmam Mobile Cards, Perfumes,
Wagyra Qabol Krny Ka Aaghaz Kr Diya Hy,

To Dair Na Kijiye Rush Se Bachiye,

Jaldi Laiye Waqt Bachaiye.,
Thank u.!
main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof ahista bolo awaz yahan tak a rahe hai hahahehehe
JACKIE CHEN ki Saas Ka Naam Kya Hai?
-
-
-
-
-
-
-
“VICKS” Kyunki
-
-
-
-
-
-
VICKS Yaani Chen Ki Saas.
Love Easy to say

Difficult to stay..

Beautiful to feel

Difficult to deal…

Difficulty is a part of Life…

But That’s the reason…

Why Girlfriend is never a wife ;->
Pathan Born in JUNGLE is called SHER KHAN

born in WAR is BANDOOQ KHAN

Born in 0cean SAMANDAR KHAN

Born in garden GUL khan

&

when Born in a BUS New khan.
Aata Hy Yaad Humain Double Sawari Ka Zamana,
Wo Apni Bike Ko Chamkana,
Wo Kaminapan Krna,
Wo Coaching K Samne Villi Lagana,
Wo Bachiyan Phansana,
Wo Hasna Hasana,
Wo C-View Jana,
Wo Baot Basin Per Raja Sahab Ka Pan Khana Aur Sutte Lagana,
Wo Logo Ki Hatana,
Wo Tulley Ko Cherh Kar Bike Bhagana
Burns Road Jana,
Wo Roll Point K Roll Khana,
Wo Paise Urana,
Na Wo Din Hain
Na Ratain,
Agar Kuch Hy To Bus Yaadein He Yaadein... ;->
Master ne bache ki roti kha kar usko kaha: Beta ghar ja kar mera naam to nahi bataogy na ?
.
.
Bacha:Nahi aster G,mein Ammi ko kahunga k meri Roti Kutta kha gaya.
A Man Has A Crow . . .
Who Has Very Soft & Tender Feathers . .
What Does He Call It. . . ???







Any Guesses








Don’t Know









He Calls It







My-Crow-Soft . . . ;->