there are two types

there are two types

There Are Two Types
Of Women

1 - Without Whom You
Can''t Live (Every
Boyfriend Thinks So)


2 - With Whom You
Can''t Live (Every
Husband Thinks So ) ;->
  

May, 06 2010     171 chars (2 sms)     2926 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon

Husband:
tumhay kis nay kaha

wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
If a black cat crosses you, when u r going somewhere, wat does it mean


????


*


?


**


**


**


**


?



*


It means that black cat is also going some where ..........;->
Plz pass this SMS to all ur friends. A person urgently needs 3 bottles of.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pepsi (chilled) with chips. It''s urgent Cell no & name is as displayed
Hamy a.K.a Efie a.K.a FebZ
03343004071
:)
Agar buses k naam Pakistani actress pr hote..

REEMA over load hogae,

SAIMA k neeche aa kr 1 rahgeer halaak,

Accident me SANA ka front miror toot gaya,

Tez raftaari k ba''is, LAILA mor kat''te hue ulat gae,

MEERA pr sawar ho jao,

SHAHIDA MINI ka tyre puncture hogaya,

NIRMA thuk gae,

RESHAM ko loot lya gaya,

BABRA SHARIF ki bearing rod toot gae,

NIGHAT pr pathrao,

Aur ANJUMAN ko jala dia gaya... ;->
Dr: Yeh Urine Sample Nahi, Apple Juice Hai

Khan''s Wife: Ek Phone Ker Loon?

Dr: Y?

Wife: Khan Shab Ko Batana Hai K

Urine Bottle Un K Tiffin Me Chali Gae Hai!
some 1 asked me 2 describe u in 2 words....
he xpected me to answer d word the best.....




but i didnt answer i just simply smile n said''''no comparison''''.
Jo Shaks Ramzan Mein
Galyo''n Or Raston Se
Guzrte Huey In Kalmat
Ka Wird Kasrat Se Karega
Allah Us Ko Maal-a-Maal Kr Dega



















"ALLAH K Naam Pe De De Baba" ;->
''Usay pyar kar k meri kismat hi jag gai,

wah wah

Usay pyar kar k meri kismat hi jaag gai,

Maine itne love letter post kiye k wo
"POSTMAN k sath hi bhag gai.:-D''



Ho Gaii Teri Shakal Kaali





Ho Chuki Aliya Ki
Bahaali






O Mardood Zardari






Ab Tou Khol De Bike Ki
Double Sawari
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
Hum ko
gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Jany ye
DUSHMANO ne usy kia sikha dia..

Ghar
us ne kya banaya MASJID k samanay..

CHAHAT ne us ki humko NAMAZI bana dia.../