aaj maine basanti ko nahatey huye dekha

aaj maine basanti ko nahatey huye dekha


Gabbar:
Aaj Maine Basanti Ko Nahatey Huye Dekha..!

Viru:
Kuttey Kaminey Main Tera Khoon Pi Jaunga..

Gabbar:
Abey Main Naha Raha Tha Basanti Ja Rahi Thi.
  

May, 05 2010     168 chars (2 sms)     3222 views       Funny

more Funny SMS Messages


Lati Hy
"Mohabbat"
Judaai Main Rung



















16 Da
"Haleeb"
Tey 12 Da
"Tarang" ... ;->
Meri jhukki nazroon ko meri nafrat na samajh Faraz



Agar mujhe Khuda ka darr na hota to me bhi Imran Hashmi hota.... nafrat na samajh Faraz



Agar mujhe Khuda ka darr na hota to me bhi Imran Hashmi hota....
Gurlfrnd 2 boyfrnd in fana style.

TERI SALARY KO MERI PURSE MAIN PANAH MIL JAEMERE ISHQ MAIN TERI DAULAT FANA HOJAE.

SUBHANALLAH
SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
Oye Yaar Meri Beti Jawan Ho Gau He!


BANTA : Yar Usme Kya He Teri Beti Ko Border Par Bhej De!
!-EXCUSE ME-!!!

What is your SMS Account No.???

I want to Check!!!

Some Error is There!!!

Kyon ki SMS Jaata To Barbar Hai!!!

Par Aata Nahi Hai!!!

UNDERSTAND!
Aik shaks punjabi se yaar ager mai tumharay sir pe goli maru to? punjabi: yaar mai mar jawan ga yehi sawal angrez se angrez: i will be die. pathan se: pathan: yaar sher wala goli maray ga ya ponstan wala......
shama pe chala mukadma parwane ke khoon ka,
pucha gaya shama se kyun kiya khoon maasum ka,
shama boli...
parwana jawani ke nashe main jhoom raha tha,
mere agge piche ghoom raha tha,
khoon na karti to kya karti,
bhari mehfil main mujhe choom raha tha..
''SMS karne k fayde
1-Mobil ko zang nahi lagta.
2-Timpas hojata hai.
3-Ap jise karenge wo khush rahega.
4-Contact bana rahega.
5-Apko koi KANJUS NAHI kahega

Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.


Man: stupid, that was THE DEAL... ;->
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->
Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega !
The museum curator called today and spoke in animated tones.
He has a team of scientists who want to carbon date your bones!!
Have a great birthday