Pehlay Pakistan Ki

Pehlay Pakistan Ki
Pehlay Pakistan Ki Abadi Khatarnaak Hud Se Tajawaz Kar Chuki Thi Lekin Aab KHUDKASH DHAMAKOON ki Wajha Se Kaffi Control Mai Hai ..

Farq To Parta Hai

" GEO MUSHARAF "
  

Jun, 16 2010     172 chars (2 sms)     5287 views       Geo Or Jeenay Do

more Geo Or Jeenay Do SMS Messages

General presidents Of Pakistan

Sikandar Mirza Died At The Age Of 65

Ayub Died At 65

Yahya Died At 65

Zia Died At 65

Musharraf Is Gonna B 65 In 2008


Hope For The Best ...
Plz Aap Kisi Ko Gaali Na Dain Iss Se Aap K Gunah Barhte Hain
Kisi Ko Bura Bhala Kehna Ho To Usay






Musharaf Keh Dain
Wo Khud Hi Sharminda Ho Jaye Ga
Shukrya
Jala daali zaalimo ne meri dukan,
Es se to acha tha jala dete mujh samait mera makaan.

Ab kahan se kama k khilaounga apne gharane ko,
Jab ghar main hi nahi hoga raashan o samaan.

Mera qasoor kya tha aey zalim jalane wale,
Na main hamla awar tha na wo mera mehman.

Meri zindagi bhar ki kamaai aik pal main jal gai,
Aur tum kehte ho sabar kr.. na ho halkaan?

(Dedicated to those 5000 karachi shopkeepers whose shops burned out last nite...
Musharraf Is Good For Economy . . .

He Has Silver In His Hair

Gold In His Teeth

Stones In His Kidney

Steel In His Knees

Sugar In His Blood

&

Gas In His A** . . .
Just Imagine

Sara Palin Divorce Hr Current Hubby & Get Marriage With Zardari.

Palin Becomes Vice President Of USA
Then Zardari Kills Palin & Change The Will & Which Says:

"Zardari Will Become The Next President Of USA After My Death"

And Eventually Zardari Becomes President Of US.

After 6 Months Of Palin''s Death:
Bilawal Changes His Name To
"Bilawal Bhutto Palin Zardari"
Then US Will Be Ours. :-)

Geo Zardari.
7 Saal Pehlay Meri Girl Friend K Saray Bhai Kam Per Jatay Thay , Aj Saale Ghar Me Bethay Hain Aur Date Marna Mission Impossible Ho Gya Ha ..

JEENAY Do MUSHARAF
A Man Touched An Electric Current Wire & Was About To Die.,
Suddenly Lights Went Off..
& He Was Safe..
He Danced In Joy & Shouted..





AHA!!
GEO MUSHARAF
18th Amendment aur Article VI, 3rd time Prime Ministership?

Kia ye hain Awaami Masail jis per aaj N-League aur PPP ki Siasat ghoom rahi ha?

Ye Loag Mulki Diffah, Terrorism, Power Crisis, Water Shortage, Inflation, and Corruption ko Masail nahi samajhtay kia?

Kia ye Jamhoriat ha?
Kia ye Loag hamari Numaindagi kertay hain?

Zara sochiye and forward... ;->
Q:PAKISTAN Me Kon C Cheezien Expire Nahi Hoti?
Ans.

Medicinez,


Roads,


Bridge,


Aeroplane,


Tarbela Dam,


And Finally,


General Pervaiz
7 Sal Pehle Meri Girl Frnd K Sare Bhai Ghar Main Rehte Thai

Aur Us K Sath Date Marna Muskil Hota Tha
Ab Sab Bhai Atta K Liye Line Main Kahrey Rehtey Hain

Ab Maze Hi Maze ....

Geo Musharaf
Sindhi Topi Aur Ajrak Ki Shandaar Kamiyaabi
K Baad.
Ab Paish Hai.
.
.
.
.
Sindhi Underwear.
A Product of Qaim Ali Shah. :-)
Pehlay Pakistan Ki Abadi Khatarnaak Hud Se Tajawaz Kar Chuki Thi Lekin Aab KHUDKASH DHAMAKOON ki Wajha Se Kaffi Control Mai Hai ..

Farq To Parta Hai

" GEO MUSHARAF "