Pehlay Pakistan Ki

Pehlay Pakistan Ki
Pehlay Pakistan Ki Abadi Khatarnaak Hud Se Tajawaz Kar Chuki Thi Lekin Aab KHUDKASH DHAMAKOON ki Wajha Se Kaffi Control Mai Hai ..

Farq To Parta Hai

" GEO MUSHARAF "
  

Jun, 16 2010     172 chars (2 sms)     5281 views       Geo Or Jeenay Do

more Geo Or Jeenay Do SMS Messages

A Man Touched An Electric Current Wire & Was About To Die.,
Suddenly Lights Went Off..
& He Was Safe..
He Danced In Joy & Shouted..





AHA!!
GEO MUSHARAF
General presidents Of Pakistan

Sikandar Mirza Died At The Age Of 65

Ayub Died At 65

Yahya Died At 65

Zia Died At 65

Musharraf Is Gonna B 65 In 2008


Hope For The Best ...
In B.Com there used to be a book named "Economic Problems of Pakistan" and now the new name is"Economics of Pakistan" Waah kya taraqqi hai
Latest News On GeO. . .


"Mushta''el Afraad Ne Karachi Main . . .









Samandar Main Aag Laga Di "



GeO Ab Lambi Lambi Chorh Kr GeO . . . ;->
Ye Watan Pe Apni Jan Kia Denge,


Ye Log Waqt Pe Imtehan Kia Denge,


Jo Khud Ghulam Hon America K,


Wo Roti Kapra Makan Kia Denge . . . ;->
Jala daali zaalimo ne meri dukan,
Es se to acha tha jala dete mujh samait mera makaan.

Ab kahan se kama k khilaounga apne gharane ko,
Jab ghar main hi nahi hoga raashan o samaan.

Mera qasoor kya tha aey zalim jalane wale,
Na main hamla awar tha na wo mera mehman.

Meri zindagi bhar ki kamaai aik pal main jal gai,
Aur tum kehte ho sabar kr.. na ho halkaan?

(Dedicated to those 5000 karachi shopkeepers whose shops burned out last nite...
takdeer badal jae gi apne ap hi ae insan

mukurana seekh le bs wja talash na kr
You Mean A Lot To Me . . .
And So Does Your Health And Happiness . . .
So Here"S A Wish To Say . . .

& Take Good Care Of Yourself !!
The people of Poland are observing
a 7-day mourning for the tragic
death of their President.

May ALLAH bless us with the same opportunity.
Aameen... ;->
tum ne Pakistan k Foreign Affairs kitnay achay kar diay

GEO MUSHARRAF

tum ne to foreign Countries se itni Dosti Barha li ke SAAARAAA AAATA hi Baahar Bhej dia

GEENAY DO MUSHARRAF
2 Ghante Attey Ki Line Mei Khare Rehte Hoe Ik Admi Ghuse Ma Chilaya

''Mei Musharaf Ko Goli Marne Ja Raha Hu.

Kuch Der Baad Wo Wapis Attey Ki Line Mei Khara Ho Gya

Kisi Ne Pucha,

''Kyu Maar Dia''

Mayusi SE Jawab Dia, ''Waha Pe ßhi Line Lagi Hai..''

Jeenay Do Musharaf
2000 Mai Lipstick Kitnee Sastii Hotii Thiii :)

But Aj Tu Sab Se Farighh Brand Bhi Mehnga Ha :(

Jeeenay Doo Mushii