Pehlay Pakistan Ki

Pehlay Pakistan Ki
Pehlay Pakistan Ki Abadi Khatarnaak Hud Se Tajawaz Kar Chuki Thi Lekin Aab KHUDKASH DHAMAKOON ki Wajha Se Kaffi Control Mai Hai ..

Farq To Parta Hai

" GEO MUSHARAF "
  

Jun, 16 2010     172 chars (2 sms)     5291 views       Geo Or Jeenay Do

more Geo Or Jeenay Do SMS Messages

Tum Mre 7
Me Tere 7
Asman B 7
Samndar B 7
To Hmesha Rha Mere 7
Jena B 7
Marna B 7
Hansna B 7
Rona B 7
Q K Aaj Date B 7
Month B 7
Bomb Blast Bhi 7 :(
Pehle Pakistan Ki Abaadi Khatarnak Hadh Se Tajawuz Kr Rahi Thi




Lekin Ab Khudkush Bum Dhamakon Ki Waja Se Kafi Control Main Hy . . .




Farq Tou Para Hai . . .
Pakistan Ek Aisa Mulk Hy

Jis K Logn Har Ghante K Baad Khush Hote Hyn



Pata Hy Kab


.


.


.


.


.


.


.


"Jab Light Aati Hy" ;->

"Geo Musharraf"
Ye Watan Pe Apni Jan Kia Denge,


Ye Log Waqt Pe Imtehan Kia Denge,


Jo Khud Ghulam Hon America K,


Wo Roti Kapra Makan Kia Denge . . . ;->
2 Ghante Attey Ki Line Mei Khare Rehte Hoe Ik Admi Ghuse Ma Chilaya

''Mei Musharaf Ko Goli Marne Ja Raha Hu.

Kuch Der Baad Wo Wapis Attey Ki Line Mei Khara Ho Gya

Kisi Ne Pucha,

''Kyu Maar Dia''

Mayusi SE Jawab Dia, ''Waha Pe ßhi Line Lagi Hai..''

Jeenay Do Musharaf
You Mean A Lot To Me . . .
And So Does Your Health And Happiness . . .
So Here"S A Wish To Say . . .

& Take Good Care Of Yourself !!
Hitler Bhi Sharmata Hay,
Hitler Bhi Sharmata Hay,
Jab Naam Musharaf Ka Atta Hay...
.





Genay Do Musharf
Jala daali zaalimo ne meri dukan,
Es se to acha tha jala dete mujh samait mera makaan.

Ab kahan se kama k khilaounga apne gharane ko,
Jab ghar main hi nahi hoga raashan o samaan.

Mera qasoor kya tha aey zalim jalane wale,
Na main hamla awar tha na wo mera mehman.

Meri zindagi bhar ki kamaai aik pal main jal gai,
Aur tum kehte ho sabar kr.. na ho halkaan?

(Dedicated to those 5000 karachi shopkeepers whose shops burned out last nite...
Jab Koi Aam Insan Marta Hai Tu Auski Kabar Par Likha Hota Hai

" Akhri Aram Gah "

Jab Musharaf Maray Ga Tu Auski Kabar Pe Likha Hoo Ga

" AKhri Haram Da "

.


Sorry Musharaf Shab

Kiya KAru public Demand HA
We dont want American Rental Power we want Electricity.

IN PAKISTAN electricity now rs. 7 per unit nd it wil b increasing after every 2 months regarding to AMERICAN IMF Polices.
IRAN is agree to give da electricity on urgent base to PAKISTAN on very cheap rates (1.18 per unit)
also CHINA ofers PAKISTAN for Flectricity just 300 rupes monthly bill& unlimited usage of electricity but our govt. is not taking seriously.

Now this is our time to show da govt. our strength.
Spread dis msg as much as u can bcoz of this msg many people know about da truth of govt.
expensive polices..
Our govt. is corrupt.
Pehlay Pakistan Ki Abadi Khatarnaak Hud Se Tajawaz Kar Chuki Thi Lekin Aab KHUDKASH DHAMAKOON ki Wajha Se Kaffi Control Mai Hai ..

Farq To Parta Hai

" GEO MUSHARAF "
takdeer badal jae gi apne ap hi ae insan

mukurana seekh le bs wja talash na kr