2000 Mai Lipstick

2000 Mai Lipstick
2000 Mai Lipstick Kitnee Sastii Hotii Thiii :)

But Aj Tu Sab Se Farighh Brand Bhi Mehnga Ha :(

Jeeenay Doo Mushii
  

Jun, 16 2010     120 chars (1 sms)     5150 views       Geo Or Jeenay Do

more Geo Or Jeenay Do SMS Messages

7 Saal Pehlay Meri Girl Friend K Saray Bhai Kam Per Jatay Thay , Aj Saale Ghar Me Bethay Hain Aur Date Marna Mission Impossible Ho Gya Ha ..

JEENAY Do MUSHARAF
Sindhi Topi Aur Ajrak Ki Shandaar Kamiyaabi K Baad.

Ab Paish Hai.

.
.
.
.

Sindhi Underwear.

A Product of Qaim Ali Shah. :-)
Aaj Se 15 Saal Pehle Sirf Ameer Log Hi Candle Light Diner Karte That .....


Magar Aj Har Koi Candel Light Diner Karrta Hai ( Due To Loud Shading )


JEO MUSHARAF
Are you hungry? Neva mind I have two bowls, 1 for wishes
and 1 for luck. Wishes are mine and luck is yours. you can
take it or leave it, choice is yours.
You Mean A Lot To Me . . .
And So Does Your Health And Happiness . . .
So Here"S A Wish To Say . . .

& Take Good Care Of Yourself !!
Ye Watan Pe Apni Jan Kia Denge,


Ye Log Waqt Pe Imtehan Kia Denge,


Jo Khud Ghulam Hon America K,


Wo Roti Kapra Makan Kia Denge . . . ;->
Jala daali zaalimo ne meri dukan,
Es se to acha tha jala dete mujh samait mera makaan.

Ab kahan se kama k khilaounga apne gharane ko,
Jab ghar main hi nahi hoga raashan o samaan.

Mera qasoor kya tha aey zalim jalane wale,
Na main hamla awar tha na wo mera mehman.

Meri zindagi bhar ki kamaai aik pal main jal gai,
Aur tum kehte ho sabar kr.. na ho halkaan?

(Dedicated to those 5000 karachi shopkeepers whose shops burned out last nite...
takdeer badal jae gi apne ap hi ae insan

mukurana seekh le bs wja talash na kr
Pakistan Ek Aisa Mulk Hy

Jis K Logn Har Ghante K Baad Khush Hote Hyn



Pata Hy Kab


.


.


.


.


.


.


.


"Jab Light Aati Hy" ;->

"Geo Musharraf"
All you need in the life is ignorance and confidence and
then success is sure. Good luck.
Pehlay Pakistan Ki Abadi Khatarnaak Hud Se Tajawaz Kar Chuki Thi Lekin Aab KHUDKASH DHAMAKOON ki Wajha Se Kaffi Control Mai Hai ..

Farq To Parta Hai

" GEO MUSHARAF "
7 Sal Pehle Meri Girl Frnd K Sare Bhai Ghar Main Rehte Thai

Aur Us K Sath Date Marna Muskil Hota Tha
Ab Sab Bhai Atta K Liye Line Main Kahrey Rehtey Hain

Ab Maze Hi Maze ....

Geo Musharaf