As days go by, my feelings get stronger,

As days go by, my feelings get stronger,
As days go by, my feelings get stronger,
To be in ur arms, I can"t wait any longer.
Look into my eyes & u"ll see that it"s true,
Day & Night my thought r of U..
  

May, 27 2010     164 chars (2 sms)     3813 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

Why do we close our eyes wen we sleep -
wen we dream, wen we kiss?
This is becoz the most precious thing in the world is unseen.
When i close my eyes i see you!
dil e barbaad se nikla nai ab tak hai koi
ek lute ghar pe diya karta hai dastak koi
aas jo toot gai phir se bandhata q hai
yahi duniya hai to phir aisi ya duniya q hai..............
Kash mai asman ka badal hota
hr waqat try shehar py shaya rehta
Tu aagan mai nikalti mai garaj k tm ko bulaya karta
tu larz k mujko dekha krti
mai bars k tuj ko manya karta
tu hath sy bheegi zulfen htaya krti
mai bijli ki chamk sy tri mang sjya krta
Kash mai asman ka badal hota
Tanhayian jaane lagi zindagi muskurane lagi,
Naa din ka pata hai naa raat kaa pata.
Aap ki dosti ki khushboo hume mehkaane lagi,
Ek pal to karib aa jao dhadkan bhi awaaz lagane lagi..
If i were a tear in ur eye i would roll down to ur lips.But if u
were a tear in my eye i would never cry as i would be afraid 2
lose u!

Chehrey pe merey Zulf ko Phailaao kissi Din
Kiya Roz garaj-tey ho, baras jaao kissi Din

Raazon ki tarha utro merey Dil mein kissi shab
Dastak pe merey haath ki khul jaao kissi Din

Phoolon ki tarha “husn” ki baarish mein naha loon
Badal ki tarha jhoom ke ghir aao kissi Din

Khushboo ki tarha guzro merey Dil ki gali say
Phoolon ki tarha mujh pe bikhar jaao kissi Din

Phir haath ko khairaat miley bund qaba ki
Phir Lutf -e- shab-e-wasl ko dohraao kissi Din

Guzrein jo merey ghar sey tou ruk jaaein Sitaarey
Iss tarha meri Raat ko chamkaao kissi Din

Mein Apni har aik saans ussi raat ko dey doon
Sar rakh ke merey seeney pe so jaao kissi Din
kuch khwab khwab reh jaate hai kuch sapne adhure reh jaate hai chahat ka wada wafa ki kasmein kagaz pe chand tehrerein reh jaati hai tujhse milna tujhe paane ki aarzoo kuch khwahishein hasratein reh jaati hai tere saath bita waqt tere sang guzre lamhe maazi k faqt yaadein reh jaati hai.
tumhari bewafayun ka gila nahi mujhay.
tumhari judai ka shikwa nahi mujhay.
dukh to bus itna hay...........
mainay pyar k liay kun chuna tujhay......
Iss baar kuch aisa mein chahta hoon
Tum ko apna banaana chahta hoon

Bhula kar apne sab gham
Tumhe dilse apnana chahta hoon

Tumhe tumhari ijazaat se
Apne dil mein basana chahta hoon

Apne naam k saath joar kar tumhara naam
Duniya ko sar-e-aam dikhana chahta hoon

Kab ho Qubooliyat ki ghari na jaane
Tumhe har dua mein mangna chahta hoon

Ho jaao tum meri aur main tumhara
Harr pal bas yehi ehsaas chahta hoon

Tum se hi ki bass mohabbat main ne
Apni sari zindagi tumhare sang chahta hoon

Karta hoon aaj main ye iqraar
Main bass tumhe bass tumhe hi chahta hoon

Haq ke saath kahoon tumhe main apna
Tumse bass aaj main yehi raza chahta hoon…
Your friendship is like Paktel,
DIL TO AIK HAY
Your sincerity is like Telenor,
CHAHO KUCH BARH K
Your love is like Haleeb,
GARHA JO HAY
Your smile is like twist,
HILA K RAKH DAY
Your voice is like Nokia,
CONNECTING PEOPLE
Your style like ufone,
TUM HI TO HO
Your dressing like Mobilink JAZZ,
AUR SUNAO
My response like Warid,
WE CARE
MOHABBAT
tumhain zid hai ka main kah doon
mujay zid hai ka tum kah doo
ka mujay tum sa muhabbat hia
nahin yeh jaanta doonoon
muhabbat kab bahla mohtaj hai lafzoon ki ,batoon ki .
mohabbat too humara dill ki darhkanoon main chuppa surili geet ki manid..
muhabbat aankh main palta woo pur israr jazba hai jissa aab tak nahin koi samaj paya
na is ki koi soorat na is ka koi paimana
dhakka lafzooon main to is ka bohat izhar hoota hia
kuch aisa hi ka jaisa aab
taha-e-dill sa too hum doonoon bohat izhar karta hain ,
magar pher na jaana kioon
tumahian zid hai ka main kah doon
mujay zid hai ka tum kah doo
ka mujay tum sa ..............
If you wake up 1 day and were asked to have a wish,what would it
be? Mine would be that our love would last until you see an apple
in an orange tree =)