Wife:-I will die.

Wife:-I will die.


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     3176 views       Funny

more Funny SMS Messages

"==LyF Ki RiNgToNe=="

Gham Ko Karo Delete
Khushi Ko Karo Save

Rishton Ko karo Recharge
Dosti Ko karo Download

Dushmani Ko Karo Erase
Sach Ka Karo Broadcast

Jhoot Ko karo Switch Off
Tention Ko Karo Not Rechargeable

Pyar Ki karo InComing On
Nafrat Ki karo OutGoing Off

Lanuage Ko Karo Control
Hansi Ka Karo Outbox Full

Aansu Ka Karo Inbox Khaali
Gusse Ko karo Hold

Muskan Karo Send
Help Ko Karo Ok

Self Ko karo Autolock
Dil Ko Karo Viberate

Phir Dekho Lyf Ki Ringtone Kitni Polyphonic Ho Jaye Gi....... :->
Press Down if u think u r MAD.
I can''t Believe u Did That!
Again?
For God Sake! LORD!!
Why u Still Doing it?
Truth is out now!
MENTAL CASE!!
BHAKT - Bhagwan mujhe wardan do ki mai marne ke bad phir zinda ho sakun..

BANGWAN- Ye mere bas ki bat nahi hai putra, ye sirf Ekta Kapoor kar sakti hai... ;->
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi
Aap Ne Miss Call Di Aap Ki Nawazish Hay,

Aap Ka sMs Karna B Lagti 1 Saazish Hay,

Kya Really Aap Hum Ko Miss Karte Ho,

Ya Haathon Men Aap K Khaarish Hay........
What Did 0 (Zero) Say To 8(Eight) .?
.
.
.
Any Guess !
.
.
.
No !
.
.
.
NoT To WorrY !
.
.
.
iT''s Said !
.
.
.
NiCE BELT . . . ;->
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur''s own DEAR.
Arz kia hy...


AKBAR LAYA 3
GHORE ...




AKBAR LAYA 3
GHORE ...


Wah.. Wah..
.
.
.
.
.
.

AAJA AAJA DIL NICHORE... ;->
Dr. To Patient's Friend:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate Tou
Hum Isey Bacha Lete. . .
Patient's Friend:
Abay,15 Min Pehle Tou Accident
Hua Hy . .
Piaas Lage To Pani Mat Peena " pApPu" . . .






Q K Sirf Sprite Bujhaye Piaas Baqi All Bakwaas . . . ;->
1 Admi Public Bathroom Gya
Aur 1 Hour K Baad Nikla.

Bahr Betha Huwa Jamadar Bola
20 Rupe Bhai G
Admi Bola: Bhai Mai Bathroom Mai Betha Tha
Net Cafe Mai Nahe:-P
2 Friends ne Jungle mein ek Sher ko dekha to ek dost Darakht pe charh gaya aur doosra Zameen pe let gaya aur saans rokli.
.
.
Sher paas aya aur bola:
.
.
.
Na puttar Na.....yaha pe Zubaida aapa k totke nahi chalte.