Wife:-I will die.

Wife:-I will die.


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     3171 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kitne Pyar Se Likha Tha Sahil Pe Tera Naam,,,

*.*pappU*.*

Na Jane Kis ZALIM Ne GUTKAY
Ki Pichkari Maar k Laal Kar Diya... ;->
Light can replace dark
Succes can replace failure
A smile can replace pain
But nothng cn replace U,

U KNW WHY?
..
.

Defective piece,
No Replacement!
Hehehe!
Raat ko ek larki ne car ko rukne ka ishara kia , car kareeb aa ke ruki tu larki boli " i am sorry main samjhi taxi hai"
car wala bola " main bhi yehi samjha tha
Admi bakriyan chara raha tha

Pathan:
ye bakriyan kahan ly ja rhy ho?


Admi:
Inhen school chorne ja rha hon


Pthan:
Mjy pagal smja ha?







Aj to itwar ha..
Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".
HAPPY BIRTHDAY TO YOU

MAY YOU HAVE MANY MORE

AS MANY AS STARS IN THE SKY

AS MANY AS DROPS IN THE RAIN

AS MANY AS ELEMENTS OF SAND IN THE DESERT

AS MANY AS DEW DROPS IN THE MORNING

AS MANY AS WAVES IN TH SEA

AS MANY AS FLOWERS IN THE WORLD

SO

AS A WHOLE

YOU LIVE MANY CENTURIES

AND EVERY CENTURY HAS 10000 YEARS(AAMEEEEEN)

HAVE A NICE DAY

BE HAPPY ALWAYS
''Wo Apne Mun Per Colour Laga Kar Aai
Aur Mujhse Ye Kehne Lagi FARAZ...



Hara Laal Neela
Mun Karlo Rangeela... :-)''
Nargis taxi driver se: Daata darbaar chalo gay?

Driver: jee haan

Nargis: kya lo gay?

Driver: paisay
Wife:''''Tum ny kahbi socha hai k meri shaadi kisi aur sy ho jati to kitna acha hota?''''

Husband:''''Nahi! Main kisi aur admi ka bura nahi cha sakta''''
Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Thi Bari Yari Mar Gaye Bili
Bach Gya







Zardari
Time Pass Karna Hy ? ? ?



Khamoshi Se Kitchen Main Jao



Cabnit Main Se OIL Nikalo




Kamre Me Ja K KAPRE Utaaro



Phir












Purane KAPRE Badal Ker Kitchen Main Ja
PAKOREY Banao . . . ;->
Man to motel desk clerk
Man to hotel desk clerk:How much for room.
Clerk:depends on room size
Man:Do you take children?
Clerk:No, sir,only cash and credit cards