Wife:-I will die.

Wife:-I will die.


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     3183 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:

Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye

.

Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"
Election Fever. . .


1 Janaza Ja Raha Tha Bohat Se Log Sath Ja Rahe Thay

1 Pathan B Janaze K Sath Mil Gaya

Kisi Ne Kaha
“Kalma-e-Shahadat”

Pathan Bola: ZINDABAAD. . . ;->
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))

Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
Dabbey mai Dabba
Dabbey mai cake
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memon Na ban!!!
SMS bhej :-
1 Pagal khane me bht sare Pagal nach rahy thy,
in ma sy 1pagal khamosh betha tha

Dr ny pucha

tum q khamosh bethy ho?
Pagal ny kaha

bewaquf me ''Dulhan'' hon:
someone says whisky hotihai risky,
while someone says whisky bina zindgi miss ki,
but i say rum beer ya whisky nahi vo ladki se jyada risky.
cheers
App Mujhay
Aik jaga
Se bohat
Pyare
Lagtay hain.?


Malooum hai kahan Se ?

.
.
.
.
DOOR SE
what is the height of kAnjoOsi...!




Buying second hand nAno cAr with LPG kiT..!
Dil Torna ha Torr ja , muhkh morna hay mor ja, bus tuj sy ye iltija ha mari,,,,,,, mary tofay to wapis mor jaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Memon 0r sunao thanda piyo ge ya garam?

Mehman:thanda or garam dono!

Memon:jao shazia ek glass fridge se or ek glass geezr se pani la do... :p ;->