Wife:-I will die.

Wife:-I will die.


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     3186 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Fauji Ki Mehbooba Nurse Ban Gayi
Tou Fauji Ne Us Ko Khat Likha
''''Darling Mujhe Ye Jaan Kr Bohat Khusi Hui K Tum Nurse Ban Gayi Ho. . . Me Khda Se Dua Krta Hoon K Kisi Haadse Me Zakhmi Ho Ker Tumhare Hospital Pohanch Jaon''''

Kuch Din Baad Mehbooba Ka Khat Aaya
''''Haadsa Tou Nahi Ko Mau''jza Hii Tumhain Mere Paas La Sakta Hai Kyun K Meri Duty METERNITY HOSPITAL Me Hai'''' ;->
Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)

A Great JAPANESE Proverb:

"If one can do it, U too can do it, If none can do it, U must do it

&

Its PAKISTANI Version:

"If one can do it, let him do it. If none can do it, why waste our time on it.... ;->
wife:-2day
night I Saw a
dream dat u were
sendng me
Jewelry

Husband :Yeah,I saw ur dad paying d bill..!
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?
Once there was a mirror which used to kill “LIERS”
FRENCH:I think I don’t smoke (killed)
AMERICAN:I think, I love Iraq(killed)
PATHAN:I think (killed)
KAAM KI BAATEN

-Bandooq se nikla folaad or Pait se nikli olaad wapis nahi jate.

-Khila hua gulaab or laga hua julaab humesha nahi rehte.

-Khudi hui qabar or chupi hui khabar door se dikh jati hen.

-Jawani pe charha shabaab or zor se laga peshaab ziyadah dair nahi rukta
sochti thi kab hogi uski shaadi,
kab honge unke ghar barati,
kab honge sang uske sajna,
kab chhodegi wo apna angna,
kab uski baari aayegi,
kab wo apne naye ghar apni sasural jayegi.
Peshawar Ki Police Ka Bhi Jawab Nahi Hai

1 Pathan Talaab Main Naha Raha Tha

Police Wala Kehta Hai

Chal Ooye Bahar Aa Kar Kapry Pehan

Teri Talashi Leni Hai.:
10 ADVANTAGES OF NOT HAVING A “LOVER”…
1.SAVE TIME.
2. CAN SLEEP WELL.
3. DON’T HAV 2 BOTHER ABT MISSED CALLS…
4. DON’T HAV TO WORRY ABT HOW U LOOK…
5. CAN EAT IN ANY RESTAURANT…
6. NO BORING SMS IN THE MIDDLE OF NIGHT…
7. CAN TALK WITH ALL BOYS…
8. U WON’T HEAR “AAW… U R DULL TODAY”.
9. CAN GO ANYWHERE WITH ANY ONE…
10. DON’T HAV 2 LISTEN SAME OLD CRAP JOKES…?
BONUS: - U WILL LIVE A LONG LIFE…….
SO BE AWARE OF LOVER


Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"