Wife:-I will die.

Wife:-I will die.


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     3178 views       Funny

more Funny SMS Messages


- ZONG REVISTED -

Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->
Friends are like fish...u have to sit patiently and 4 a long time to find a gud one...JUS LIKE I CAUGHT U!!!SO BETTER STAY NICE OR I''LL FRY U
tawey per para POPCORN uchalta kyon hay?
?

?

?

?

?

?

?


?
khud beth ker dekho pata chal jaye ga....
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
New Funny GAME.
Sath sath Add karty jayain.

Sab se pehly 1 se 9 tak koi number apney Zahn main rak lain. Phir us main 5 ADD kar phir 2 se MULTIPLY karai phir us ko 10 divid kar dein jo ans aye us ko

Ek khali PAGE
pe lekh dain.
Phir us PAGE ka Jahaz bana k orayain. Aur Enjoy kerein :P
Chocolaty N Crunchy Outside.....Creamy N Whitish Inside... Guess Wat It Is?






?
?
?
?
?
?
?
?
??
?
?
COCKROACH!!!!
Aya Na Munh Me Pani?
Bewafa Tum Ho To Wafadaar Hum Bhi Nahi,

Besharam Tum Ho To Sharamdaar Hum Bhi Nahi,


Pyaar Ke Is Mode Par Aake Kehte Ho Shadishuda Ho

To Kya Hua Darling...Kunware Hum Bhi Nahin!


Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
Boy:
Ye Ratein
Ye Hawaein
Ye Chandni
Ye Ghataein
Ye Nadiya
Ye Kinare

Girl Interrupts Say:
Abe Saale Pyar Kar Raha Hai Ya Nature Study..


Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(

Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-)
Wife ko Begum kyon kehte hain? Kyonki shaadi ke baad saare gum to husband ke hisse mein aate hain or wife Be-Gum ho jaat hai.
''Police ki maar se koi mar to nahi jata

"Faraz"

Han mager uthne baithne k andaz badal jatay hain!''