Wife:-I will die.

Wife:-I will die.


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D
  

May, 26 2010     141 chars (1 sms)     3179 views       Funny

more Funny SMS Messages



1 sabzi wale k ghar bacha paida hua,
to 1 aurat bache ko dekh k boli:

"kitna pyara bacha hai"?

sabzi wala aadat k mutabik bola

"Aur hai b Bilkul taaza" ;->
Sayanein kehndey nein," pehley Tolo tey fer bolo".



Menu hun tussi dasso banda har wailey trakdeee ley k tey naeen na phir sakda.
Bazu-o-mein dum rakhta hun,
Dil mein gum rakhta hun,
Pata tha SMS ayega tera,
Isliye DISPRIN sang rakhta hun
OUR FRNDSHP MEANZ SO MUCH 2 ME IF v ver DA last peoplE on A sinKINg shiP nD v haV A SIngle lifE jackET den I WilL..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


i will MISS U yaar....
Award 4 best actor male..
Nominations R!

1 Shahrukh Khan
2 Salman Khan
3 Hritak Roshan
4 Saif Ali Khan
5 Shahid Kapoor

n the award goes 2



Altaaf Husain ;->
Tum pas aae.yon mukarae.

Apne batis dant muj ko dikae.

Dekh k mera dill

phoot phoot rota hai.

yar tum se ik brush b

theek se nehin hota hai.




23rd March ...
A Day To Realize The
Value Of The Freedom
Let''s Celebrate This
Day With Grand
Jubilation & Pray That
May ALLAH Protect Our
Country 4m Zardari ;)
Astagfirullah

Astagfirullah

astagfirullah

Send This Sms 2 1000
people

INSHA ALLAH

Balance Khatam Ho jaye
Ga mager bakhshya tussi
fair vi nahi jana,>
''mere pyare allah mian
tere raz b gehre hain

un k rozay sehri wale
mere 8 pehre hain

dawat roza khulwane ki
unain milay sarkari ha

mere bacha roza rak k
dhonta phirray iftari ha''
chanda or chokri:
karte the luv chori chori ,
eik tha memon eik thi bori ,
larka tha kala larki thi goori ,
so ja puther end ho ggi story
Height Of Diplomacy?


Forgetting gf''s b''day..n afterword telling her

"how can i remember ur b''day

when u never look an year older.
''Samandar k Kinare Baitha Hon FARAZ!

Kabhi na Kabhi to Leher Aaye Gi

Qismat Badle ya Na Badle

Kam az Kam

Chappal to Dhul Jayegi. :-)''