Beautiful Picturs r developd In Dark Room

Beautiful Picturs r developd In Dark Room
Beautiful Picturs r developd In Dark Room

So if u see darknes in ur life
assume that NATURE is making beautiful Life 4 u...

(A public service Msg 4rm KESC)
  

May, 26 2010     162 chars (2 sms)     3394 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 Qabristan mein 1 Bh00t k0 dekh kar sabhi bhaag rahy thy
lekin mein nahi bhaga
pata hy ky0n?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ky0n ky mein ny tumhein pehchaan liya tha..!''
''Yaar Aik Kaam Tha Tum Se!
..........
.
.......
.
.....
.
.......
.
....
.........
Please Ye Nuktay to Gin k Bata Do.''
''In Sardiyon Main Romance Acha Nahi FARAZ...

.
.
.
.
.
.


Geezar(Geyser) Tera Kharab Hai Kuch To Khayal Kar...!''
10 things i like about you :-

1 . You are a nice person with a wonderful heart

2 .

3 .

4 .

5 .

6 .

7 .

8 .

9 .

10.



Bas mein ek din mein ek he jhoot bolta hoon . . . ;->

Q. Wh8''s the difference between Mechanical Engineers & Civil Engineers ... ?


A. Mechanical Engineers Build Weapons, Civil Engineers Build Targets ... ;->

Ek Pathan Ka Murgi Beemar Huwa...





Tu Mugri KTeek Hone Par1 "Cow"
Zibah Kardi..;-)!
Azaad Pakistan K NALAYAK SMS Parhne Walo

Agar Aj Valentines Day ya Frindship Day Hota To INBOX Full Hota Chalo

jaldi se utho aur sabko wish

karo

HappY QaiD DaY
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Boy: Papa Sach Or Raaz Me Kia Farq Hai?

Papa: Tum Mery Bety Ho Ye Sach Hai,
Tumhara Dost Arshad B Mera Hi Beta Hai
Ye 1 Raaz Hai ;)

Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->
Saare gawaahon aur bayaano ko madde nazr rkhte hue yh adalat penal code dafa 382 k teht msg prhne wle mujrm ko msg na bhjne k jurm me "kanjos" karar dti hai.. ;-)
''Udhar aap majboor bethay hain, Idher ham majboor bethe hain!

Baat ho to aakhir kaisay ho,
Jab dono taraf 2 kanjoos bethe hain!''