Pakistan me 1 samandar

Pakistan me 1 samandar
Pakistan me
1 samandar

5 darya

9 dame

1843 nahren

638246 kuwain

98834672 nalkey

93167346 tankiyan

734219465 tOtiyan

Pr DOST,
ap nahate phr b nhi hO? :-D
  

May, 26 2010     178 chars (2 sms)     3392 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)
100 pathan aik kashti me sawar thay
k achanak kashti ruk gai
.
.
.
or
.
.
.
sab doob gaye, kaisay?
.
.
.
pathan thay na sub,
dhakka laganay utar gaye
:p
Eik andha aadmi Police mai bharti hone gaya..
Interview k waqt us se pocha gaya:
Ap Police mai bharthi hoker kia karen ge.?
Andha: Mai andha dhund firing karoonga ...
Tusi door gae intzar kita.
tusi kol ae pyar kita.
tusi rus gae razi kita.
tusi yad ae miss kita.
ik gal daso.
sub kuj me kita .
tusi ka kita.
Definition for Human being:

A creature that cuts trees

,makes papers and writes

"SAVE TREES"

on it..!!!

Funny people.....!!!!!!
zara soocho ager movies k name mein say dil hata ker
anda laga diya jaye to movies k name kaisey hoonge

Hum Anda DAY Chukey Sanam

hum aap k andey mein rehtey hain

anda hai tumhara

andey waley dulhaniya lay jayein gein
2. A man got 2 wishes from GOD. He asked for the Best wine and Best Woman.
Next moment, he had the Best Wine and Mother Teresa next to him.
Moral : BE SPECIFIC
Pathan Mobile Company Mein Job K Liye Interview Dene Geya Pehly hi Sawal Ka Jawab Dene Par Usy Maar Kar Bhaga diya Geya Sawal Tha . . . . . Sub se Mashoor Network Kon sa Ha? Pathan: Cartoon Network HAhahahaahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahahaha
SoMetiMes wEn u Crying,No1 seEs ur teArs;
wEn u r WorriEd, No1 seEs ur pAin;
wEn u r haPPy,No1 seEs Ur SmiLe


LeKiN
Ek PAAD kyA Maar Lo saAre dEkhnE LagtE hAin
Larki Doctor Se
Main Jub Cigrette Peeti Hun To Ajeeb Becheni Si
Hoti Hai Main Pehla Kash Leti Hun To Apne Shoes
Utar Deti Hun Dosre Kash Main Socks,

Teesray Kash May Shirt Utar Dayte Hon
Or Chotay Main.....
Dr: Yeh Lo G0LD LEAF Or
Tafseel Say Batao... :P :D ;->


Kid: maa mujhe bhai chahiye.

Maa: Beta tmhare Abbu Dubai gae hue hain, woh ajaen phr sochengay..

Kid: Maa, Q na hum unhain Surprise dain..
---(".)
----( <)
-----L L '' .
-----------''.
------------:
-------------:


Msg nhi karty ho nalo tmhare mob ki screen py susu krdya jo ker sakta ho kerlo