Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo. . . . Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna, Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
1 Admi ka inteqal ho gya.
Uska dost us ki BV k paas aaya Or bola:
Kya main us ki jagah le sakta hoon?
BV:Mujhe koi Etraz nahi
QABRASTAN walon se pooch lo..=P;->