teacher, s

teacher, s
teacher, student se jo cheez tumhe tang ya

pareeshan karn use apne pas bhi na bhatakne do.

Student, chal beta sub se pehle to tu aage peache ho.
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3410 views       Funny

more Funny SMS Messages


Sending You A Cheque Of

Rs Hapinessssss/-

When U Feel
UPSET n ALONE

Withdraw it From My Account

&

Whenever U r Too HAPPY


Deposit IT In My Account ... (:


A leaf which falls from d tree is at d mercy of wind,
it goes wherever wind takes it..

be d wind 2 drive others,
not d leaf to be driven by others.!

Funniest Fact ...

When You Re-arrange
Word

"ELECTION RESULTS"



It Would Become


"LIES - LET''S RECOUNT"
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!


Iqrar-e-Mohabbat Kuch Gunah Tou Nahi Hai


Bas Pehle Ye Pata Ker Lena
''''Bhai Kitne Hain.." ;->
Jangle men shair ki bivi k sath kisi ne rape kia..

Shair ne sab jungle walo ko muqadmy k lie bulaya..

Sab se peechy 1 chooha b araha tha
Donkey ne poocha tum kidr ja rhy ho?

Choohay ne moncho pa hath pher kr kaha..

Tera bhai ka nam bhi aya hai... =D ;->
Height Of Bravery . . .











Going Late In Class, In Tore Jeans & Sleevless
Entring Te Class Widout Permission
N Sayin To Madam
''''Hey Sweety Carry On , Don’t Stop'''' ;->
hello..

hello..

hello..

hello..

Aawaaz nahin aa rahi?

HELLO...?

ab aawaaz ayi?

Ab bhi nahin?..

..Aawaaz ayege bhi kaise?

Pagal ye to sms aya hai!:-)
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey? Santa: Nahin, pehchan lengey.
1 smile = 1 friendship
1 friendship = 1 love
1 love = 1 proposal
1 proposal = 1 marriage
And 1 marriage = THOUSANDS of problem.
so better think before you smile.


Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->