teacher, s

teacher, s
teacher, student se jo cheez tumhe tang ya

pareeshan karn use apne pas bhi na bhatakne do.

Student, chal beta sub se pehle to tu aage peache ho.
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3415 views       Funny

more Funny SMS Messages

AJ kal ladkiyo ke kapre

yaha se less waha se less,

kabhi sleevless to kabhi backless

or koi ladka ghur k dekhe to-

"Oh How Mannerless" !!
Kasam Se 20000000000 Feet Ki Bulding Se Kud Ker Jan De Don

Kasam Se 200000000000 Feet Ki Bulding Se Jan De Don

Phele Ose Bane Tu Do
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
Twinkle Twinkle Little Star

Aishwrya Is A Film Star

Saniya Mirza Is A Tenis Star

Wasim Is A Criket Star

And

"Khalid Is A SMS STAR.!!
Science Teachr: GIRLS Can U

Tel Me Wer Is Ur Heart Exactly?

All GIRLS Shouted Loudly,

Hamara Dil To "hAmmY" K Pas He
Mam.!
..Silly GIRLS..!
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
As I M Now In Da Mst Imp.

Yr Of My Career I Hv Startd Stdyng N

Hv Dcided Nt 2 Msg Anymore,

I Hope, U Wil Cooperte Wid Me

Thnx



.
.
.
.
.

Height Of Overacting ;)
I Have A DouBt


Why Ppl Use Shut Up
for Human Beings


And


Shut Down For
Computers...


While Prpose Of Both Is Same.....!!!!!! ;->
Judge Said To Pathan:
Tum Per Cycle Chori Ka Ilzaam Sabit Nahi Hua
Lihaza Tum Ko Ba-Izzat Bari Kia Jata Hai...

Pathan: Tou Is Ka Matlab K Main Cycle Rakh Loon ...? ;->

1 Admi ka inteqal ho gya.
Uska dost us ki BV k paas aaya Or bola:
Kya main us ki jagah le sakta hoon?
BV:Mujhe koi Etraz nahi
QABRASTAN walon se pooch lo..=P;->

XCUSE ME....
WATS UR MOBILE NUMBER???


I WANNA RECHECK...
COZ I FEEL THERE''S SOME ERROR...
KYUNKI SMS JATA TO HE PAR AATA Nahi he..
Wait




Wait




Wait




Cool




Relax




Ok




Ready




Start




5




4




3




2




1




Now







I m starting send
msgs...