teacher, s

teacher, s
teacher, student se jo cheez tumhe tang ya

pareeshan karn use apne pas bhi na bhatakne do.

Student, chal beta sub se pehle to tu aage peache ho.
  

May, 25 2010     150 chars (1 sms)     3419 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agar mein president ban jayoon to kya ho?


Zardari mujh par qatlana hamla karwa dey kyun k mera pehla order ho ga

"Tamam judge bahal kiye jayein aur har corrupted sey wasooli kar k raqam Pakistan par lagai jaye"
I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->
1 Gadha 2sry sy: yar hmari be kya zindagi hai sab hamare oper wazn dalty hain hum bicharay to MAZLOM hain 2nd gadha yar fikar na kar"MAZLOMON KA SATHI HAY "ALTAF HUSSAIN
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!
Aik Dost Toilet Ma Dosra Bahir Sa Awaz Da Raha Ha Ka Jaldi Ker

Ander Sa Awaz Ati Ha

(Tatti Abi Baqi Ha Meray Dost) :-)
Now-A-Days Our "Shoulder Angels" Are Also Disturbed.
Y?
Coz
I Heard Them Talking With One Another
K

"Gunnah Naye Time Par Likhain

Ya Puraney Time Par"
Man: U cheated me...

Shopkeeper: No, I sold good radio to u.

Man: Radio label shows Made in Japan
but
the radio says This is all Radio PAKISTAN!
un honto ko tum choom kr to dekho FARAZ

maza na aaey to paisay wapis.
Jis Terha Tu Hotel Main Bartan Manjhta Hai

Puuri Puuri Raat Sirf Mis Call Marta Hai

Suna Hy Jab Tera Balance Khatam Ho jata Hai

Tou Balance K Liye Road Pe Nanga Nachta Hai . . . ;->
A girl askd her boyfrnd: "Wat do u like most in me, my pretty face or my sexy body?"





He looked at her frm top to toe and replied:"I like ur sense of humour.." :P
Wo listen listen likhti rahi, mei lesson lesson perhta raha

Wo dream dream likhti rahi, mei drum drum perhta raha

Wo call me call me likhti rahi, mei kill me kill me perhta raha

Wo date date likhti rahi, mei dot dot perhta raha

Wo meet meet likhti rahi, mei mat mat perhta raha

Wo Love Love likhti rahi, mei leave leave parhta raha

Wo shadi kar k chali gai, main language course karta raha''