Newton law of Girl frnd :-

Newton law of Girl frnd :-
Newton law of Girl frnd :-

"Luv can niether b created nor b destroyed,

it can only changd from 1 girlfrnd to another,

with some loss of energy time & Money".
  

May, 25 2010     167 chars (2 sms)     2817 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is da similarity btween Girlz & Mobile Phones...?
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
Jitney Pangey Loo Gay, Utney Functions Pata Chalein Gay...! :->
Sardar:Kal raat mujhe ek admi ne chaaku dikha kar loot liya.

Dost:Par yaar tere pas to hamesha Pistol hota hai?

Sardar:Wo maine chupa di thi warna wo bhi loot leta.
If u r inteligentAns these

1-China kis mulk mein hai?

2-14Aug kis date ko ati hai

3-Green rung kis colour ka hota hai?

4-timatar ko urdu mein kya boltai hain?

Teacher: who is the father of ibn-e-sinna?
pathan soch mai gumm

PATHAN Said:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
John Cena

Thora garam thanda ziyada pia karo,

SMS zara naya kia karo

Ager samajh na aye to hum se puch liya karo

Hum SMS k KING hy

Hum se Roz New SMS liya karo =P ;->
Rab kare apko sab mily
Himut
Izut
Rupiya
Bangla
Style
Smile
Personality
Popularity
car
pyaar



Aur kya dekh rahe ho,kuch reh gya kya?

.. LAALCHEE ...
> > B A d L u C k < <

I

W a n t

T o

K i L L

T h e

B i g g e s t

F o o L

O f

T h e

W o r l d

''B u t''

I

D n t

K n o w

Y o u r

A d d r e s s .=P;->


Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)
Smndr me pani
Pani me fish
wah!
Wah!
Wah!
Ja tujhe bye-bye
TERI GRL FRD KO KISS!ab b kaho
WAH
WAH
WAH!!!
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live….
Jitni Chahat Se Tumhain Dekha Hai

Itni Chahat Se Kuch Aur Nahi Dekha

Dekhne Do Apne Chehre Ko Jee Bhar Ker Humain

Muddat Hui In Aankhon Ne Koi BEGAIRAT Nahi Dekha ;->
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP AATe ho
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP JATe ho

.
.
.
.
.
.
.

AnDhe ho..!

zArA DheyAn se chAlA kAro GAMlon se Q TAkrATe ho.. :->