Newton law of Girl frnd :-

Newton law of Girl frnd :-
Newton law of Girl frnd :-

"Luv can niether b created nor b destroyed,

it can only changd from 1 girlfrnd to another,

with some loss of energy time & Money".
  

May, 25 2010     167 chars (2 sms)     2806 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dua hai Ki Kamyabi ke har sikhar pe aap ka naam hoga,
aapke har kadam par duniya ka salam hoga,
Himat se mushkilon ka samana karna hamari dua hai ki waqt
bhi ek din aapka gulam hoga.
Happy Birthday
GREAT INDIANS:

When Power Goes Off in US,
They call Power House.

In China,
They Check Fuse

.

But in India,

First thing is To check Neighbor''s House.

"Sabki Gayi Hai Na?"
Buss!
Aik Intahaee Educational Shair Arz Hai...



Honthon Pe Hai Lipstick Aur Naina Kajal Se Lais,



Neutralization Is The Reaction Of Acid With Base... =P ;->
Advertisements By The Manufacturer Of LAdies Panties

" We Dont Claim That We Are The Best In The World But We Are Closed To The BEst Thing In The World "
Doctor: Bachey ko paani
dene se pehle boil ker
lena chahiye ...

Sardar: Lekin Janab
Boil krne se bacha
marr tou nahi jaye
ga... ??? ;->

SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
Itz the Month of
Snow & Songs
Candles, Cakes n
Celebrations
Itz December
Njoy dis LuVly n glorious Month

NOTE-Plz Ignore
if U r an STUDENT
do u know wht is mobile








?






?




?







yeh haath main kia chapal pakri hui hai
Sawan Ki Thandi Raato''n Main


Rimjhim Kerti Barsato''n Main


Main Aksar Socha Kerta Hoon









k

k













Main Kehrey Passay Javaan

Main Manji Kithey Daavan ... ;->
Yad aata hai mujhko tera bachpan ka zamana
Patli patli tangon par latka hua pakhana .
Wo behti naak ko hath say poonch kr gaal per lagana
Gali mein beth kr sare Muhalle ko Show dikhana,
Qamar say makhiyan uratay howay aawaz lagana,,,,,

Ammi dho day
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows
Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!