have we ever realized

have we ever realized


Have We Ever Realized That the Word
''STUDYING'' is Actually a Combination of the Word,

''STUDENT''

&

''DYING'' :-)
  

May, 05 2010     130 chars (1 sms)     3259 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!
what is the height of kAnjoOsi...!




Buying second hand nAno cAr with LPG kiT..!
Itni SHIDDAT Se Maine Larki Patane Ki KOSHISH Ki Hai

Ke Har AMA Ne Mujhe Apni BETI Ka HAATH Dene Ki SAAZISH Ki Hai

Kehte Hain Ke Agar Tum Sache DIL Se Larki Patana Chaho

To Puri KAYENAT Tumhare Liye Larki Patane Mein Lag Jati Hai

Hamare Larke Larki Ke Chakkar Mein Bhi FILMO Ki Tarha END Mein Sab Theek Ho Jata Hai

HAPPY ENDINGS

Aur Agar Sab Theek Na Ho To Chakkar Khatam Nahi Hua

Kyunke Uski Choti BEHEN Abhi Baqi Hai Mere DOST . . . . ;->



''''Happy Thappar Day''''

Today Is Thappar Day.
Jo B Is Time Ap K Sath Betha Hua Hai Usey Rakh K Thappar Marein. And Plz Forward Dis Msg As Much As U Can.
Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)
Rose,Lotus,Tulips,Sunflower all flowers are nice and sweet but they have no comparison with U bcoz Gobhi ke phool ki to baat hi alag hoti hai...

Aap ka roz subha ko




Hamare ghar aana




Kabhi ghanti bajana




Kabhi darwaza khat khatana



Kabhi pyar se bolna



kabhi ghusey se chillana k





"Ghar Walo"








"Kachra Dey Do" ;->
Ghajini me Aamir khan ne apko kia msg deliver krne ki koshish ki hai?


Nahi pata..?


Aray bhai yehi,

K Ab ganjay bhi maang nikaal sakte hen....;-)
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo.
What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?
.
.
.
Any Guess !
.
.
.
No !
.
.
.
NoT To WorrY !
.
.
.
iT''s !
.
.
.
Yeskia . . . . . ;->


Breaking News:



Pakistan cricket team has complained in ICC about australia that:



Ye baray larkay le aye they hum jabi haar gay..:->