have we ever realized

have we ever realized


Have We Ever Realized That the Word
''STUDYING'' is Actually a Combination of the Word,

''STUDENT''

&

''DYING'' :-)
  

May, 05 2010     130 chars (1 sms)     3241 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shakespeare said, "This world is a stage & we all are actors"..
In punjabi it is translated as

"ae dunya ek drama ae tae asi sarray marasi aan"
I.T.I., Lahore: An employee applied for leave as follows:
Since I have to go to my village to sell my land along with my wife.
Please sanction me one-week leave.
1 kharb


1 arab


1 karor


1 lakh


1 hazar


1 so


1 dafa


I LOVE YOU


Meri jaan


Mery chand

Mery sohny

Mery pyary

PAKISTAN
kia smjhe nadaan?
BREAKING NEWS BY GEO : "



wazarat e bijli nay load shedding Khatam krnay ka elaan...."




Sorry, abhi itna he Suna tha k light chali gaie.
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?”
circuit:”simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri.
''Sardar sent SMS to his BOSS:

Me sick, no work

Boss SMS back:

When I am sick I kiss my wife try it

2 hours later sardar sms 2 boss:

Me ok, ur wife very sweet..
Agar kissi k dil mein dekhna ho to uski ankhon mein dekho, kyun k ankhein jhoot naheen bolteen.

iss aitbaar sey tum boht kharab bandey ho tumhari ankhein aik jaqah par naheen tiktee


Whisky, Beer & Cigarettes Are A Person''s Worst Enemies...
.
.
.
.
Rn''t They...?
.
.
.
.
.
.
But The Man Who Run Away 4rm His Enemy Is A Coward
So Cheers... ;->


Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->

Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia" ;->
Munna bahi:-yeh doctor
log opration karne se pehle
patient ko behosh kyon
karte hai?


Circut:-Bole to patient khud opration karna
sikh na le isliye.
Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...