have we ever realized

have we ever realized


Have We Ever Realized That the Word
''STUDYING'' is Actually a Combination of the Word,

''STUDENT''

&

''DYING'' :-)
  

May, 05 2010     130 chars (1 sms)     3261 views       Funny

more Funny SMS Messages

*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.
Banta-Kya Hua,Ye Mitti Kyun Khod Raha Hai?

Santa-Dadaji Ne Bola Mene Unka Nam Mitti Me Mila Diya,

Wohi Dhund Raha Hu

Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
Girlfriend & Police
Main Kia Baat Common Hay ???
.
.
socho !
.
.
socho !
.
.
Aur Socho !
.
.
Donoo Hi Paisa Kha Kr
Chor Dete Hain !:p
Dost Mere Marne K baad
Mera Janaza Us Ki Gali Main Ghuma Dena

Agar Wo Dikh Jaye Tou

Ek Baar Mera Hila Dena













Kya.....????




















Gandi Soch Rakhne Wale Aadmi




Abay Mera Haath Bye... Bye K
Liye... ;->
Vijay:My Uncle knew the exact
date of his death before 1 month...
Das:How is it???
Vijay:Judge told him the
date one month before...!!!
It''s your birthday time again;
It''s true; there''s no denying,
Another year has come and gone;
You know that I''m not lying.
So for you, the birthday person,
Here''s what I want to say:
I hope this birthday''s the best one yet,
In every delightful way.
So happy birthday to you.
Have lots of birthday fun!
May your birthday wishes all come true,
Even if you have a ton.
Chalo kahin Ghoomnay chalain...!
.
.
.
.
GULSHAN PARK..!
.
.
.
NATIONAL ZOO..!
.
.
.
PARADISE HOTEL..!
.
.
.
.
.
SEA PICNIC POINT...!
.
.
.

.

Thanks yaar ..
tumhare sath ghoomnay ka boht maza aya..
Next time kahin aur chlain ge....
Dosti karo TELENOR wali se.pyar kro INSTA wali se.date maro U FONE wali se Aankh larao PAKTEL wali se Gift lo WARID wali se.or SHADI karo BAGAIR MOBILE wali se


Friend Said to Me:

Mere Paas Ghar Hai,
Car Hai,
Computer Hai,
2,2 Mobile Phones Hain.

Tere Paas Kya Hai?


Maine Kaha:

Mere Paas.

.
.
.
.


Cheeni Hai. :-)
1st Pthan 2 2nd: Eid Ki Nmaz Prhny Q Ni Aya

2nd: My A Rha Tha K Rsty My He Log Nmaz Prhty Dekhy,
Whi Prh Li. Ajib Nmaz Thi,
1 Bnda So Rha Tha, Us K Pichy Sb Prh Rhy Thy R Koi Sjda B Ni Tha.
1st: Khocha Tu Jnaza Prh K A Gya Hy!
2nd: Kya Bat Krta Hy,
My Sb Ko Mbark Bad Bhi Dy K A Gya... ;->
Andhe K Haath Me "Torch"

Behre k Haath Me "Radio"

Goonge K Haath Main "Mike"

Aur Aap K Haath Main Mobile

Wah Kia Zamana Aa Gaya Hai .....