baba ranchoddas on dosti

baba ranchoddas on dosti


Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"
  

May, 05 2010     144 chars (1 sms)     3693 views       Funny

more Funny SMS Messages

PATHAN 2 SARDAR: O! YARA TUMHAR SHUKRIYA KE TUM LO IS DUNIYA MIA AYA......
SARDAR: OEE WOH KU PAJI.....
PATHAN: O! YARA AGAR TUM IS DUNIYA MAI NAHI HOTA NA TO SARA LATIFA HAMARE OPER BANTA
Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)
do u know wht is mobile








?






?




?







yeh haath main kia chapal pakri hui hai

Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
Suno Gaur Se "PEPSI" Walon

Buri Nazar Na "COKE" Pe Dalo

Chahe Jitna "DEW" Pilalo

Sab Se Aage Ho ga "LIMO PANI"

Hum Ne Pia Hy Tum Bhi Pio

HaPpY SuMmEr SeAsOn . . . :)
''Tumhari yaad to muje aise ati hai...

dost











jese aandhi main shoper atay hain..''

Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
TEACHER:
Us ne KHUDKUSHI kar li.
Usey KHUDKUSHI karni pari.
Dono main fark batao.

STUDENT:
Pehla Parha Likha Berozgar Tha,

Dosra SHADI-SHUDA tha....
Pathan Ne 1 Ghar me Chor¡ K¡,Sab Kch Lutne K Bad Jayenamaz B Utha L¡.

Malik Bola Ye Jaynamaz To Chor Jao

Pathan: Khocha Hm Tum Ko Kia Kafir Nazar Ata he
Unbelievable Moments in 2008.


1. PPP won the election.
2. Faraz death
3. Harbhajan slapped Srisanth.
4. Ronaldo kissed Bipasha Basu.
5. Tony Blair caught without ticket.
6. Marriot blast.
7. China launched space shuttle.
8. Mumbai blast.

9.
.
.
.

.


Bush did not return Al-Zaidi Shoes..!!!
Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehboba ki ammi thi... =P ;->
Anarkali in akbar''s
darbar:

Paad dia to darna kia jb pad dia to darna kai,

pad dia koi tatti nai ki
chup chup k badboo
soonghna kia,

jab paad dia.->