baba ranchoddas on dosti

baba ranchoddas on dosti


Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"
  

May, 05 2010     144 chars (1 sms)     3710 views       Funny

more Funny SMS Messages

ager kabi tumko mere msg receive na hon to tum preshan na hona ;;;;;;;;;;; kyun k .................
.
.
.
.
main sms di factory nai lai mainu hoor v kam ney .
Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,



Definition of home:









"Home is the place where u can scratch exactly where it itches" ;-)
1 Dehaati Ne 5 Star Hotel Mai Chai(Tea) Ka Order Diya.


Waiter Ne 1 Chhotay Se Cup Main Chai Di.



Dehaati Ek He Saans Main Chai Pee Kar Bola:



"Bao Mittha Theak Aye. Hun Chah Liya." :-)
I am sorry yaar, aaj tak maine tujhe avoid kiya,kai bar tujhse bat nahi ki,tujhse hath nahi milaya, Sorry yaar mujhe pata nahi tha ki “AIDS” chhune se nahi failta.
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
aik waqat tha tumaray sms asiay


atay thay

jaisay kisi nay tumari khoprii pai

pestol rahki hoi hai



or tumsay sms karwa raha hai
?

?
?

?

?




mager ab lagta hai jaisay goli maar di hai
Yar Plz Give Me A Bel.Yahan Light Nai Hai
Mujhay Mera Cell Mil Nai Raha.



































About 99% Will Ring Back To Prove That They Are Fool
Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->
Dunya K 5 Mushkil taren Kam
1-Hathi Ko dhakka lgana
2-Machar Ki malish karna
3-Chiunti ko kiss karna
4-Zrafey Ki gardan dabana
5-Ap Se SmS ki tawaqa rakhna
aLaMa iQbAL AuR BiJli WaLo mAi Ek ChEeZ Hi SaMe Hai !
.
.
wO kiYa hAi?
.
.
sOcHo
oR SoChO
.
.
NaHi PaTa !
.
DoNo LoGoN Ko JaGaNe mAi LAgE rEhTe HaiN


Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.