baba ranchoddas on dosti

baba ranchoddas on dosti


Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"
  

May, 05 2010     144 chars (1 sms)     3687 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Hume Garibon k
Sath pyar se paish aana chahiye.

Studnt: Acha ab me samjha.

Teacher: kiya?

Studnt: PAPA aksar Nokrani ko galay Q lagatay hen..:->!
BOY: "Muj se shadi karo gi"


GIRL: Kyaaaaaaaaaaa?



BOY: Achi film hai na..!


GIRL : Kuttay k bachay..!



BOY: Whaaaaaaaaaat????



GIRL: Kitnay cute hotay hain na....
''Aap ko Meri taraf se

.

Or mere tamam Friends ki taraf se

.

Or mery Chahny walon ki taraf se

.

Or 16 crore Pakistanio ki taraf se
.
.
.
.
.
.
.
.
.
THENGA.....Ooouuww>''
Ek Bacha Paida Hotay He Nurse Se bola

LIGHT AARAHI HAI?

Nurse: No

Bacha Bola: Oh no

PAKISTAN Me Hua Hun..
A Touching Story. . .

One day the mosquito got excited and gave a love bite to the dog.

The dog became emotional and returned the love bite to the mosquito.

The next day…

Mosquito died of rabies and dog died of malaria…



What a touching story!!!
Shair:Arz kia hai



Pathan Irshad irshad.


Shair:Arz kai hai.


Pathan:Irshad irshad.



Shair:Abey Kamine bolne
To do






Pathan:Wah Wah Wah
Why are women such bad drivers?
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
Because there is no road between the bedroom and the
bathroom. . . :p
Nurse: Mubarak ho Khan sb ap k ghar larka pyda hova hai

Khan sb: Wa g wa kya technology hai,
B.V mere hospital me hai,
aur bacha mere ghar paida hova hai..
tumko dekha to ek khyal aaya..
tumko dekha to ek khyal aaya…
tumahri saheli ko dekha to dusra khyal aaya ….!

hahahahahaahah……..
Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?












,coz
The head had to be hollow to make a restaurant in it. . . ;->


DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->