baba ranchoddas on dosti

baba ranchoddas on dosti


Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"
  

May, 05 2010     144 chars (1 sms)     3708 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar: Will u merry , after i die .
Wife : No i wiil live with my sister.
Wife : Will u marry , after i die .
Sardar: No i will also live with ur sister.
Larkiyan shalwar k neechy
kiya penanti hain?


SOCHO




AUR SOCHO



GUESS?




Phir SOCHO..




Inta Ajeeb to mat
SOCHO,





Pagal na bano




"chappal pehnti hain"
Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
Heer ranjhey sey: "Ranjhna hamarey pyar k dushman boht takatwar hein,wo hamein zinda naheen chordein ghey, aur meri to Ummeed b tootti ja rahee hai aur tum b kuch nahee kar rahe ho"
Ranjha: Heer fikar na kar mein apney saarey dushmanoon ko maar doon gha"
Heer ghussey mein, "Yuunhi baaith kar"
Haan heerey mein dua karoon gha aur tumhein pata hai k dua mein bardi takat hoti hai.
SahiL
ki
Geeli
Rait
par,

MaiNe
us
se
Poocha,

Tu
bolta
Q
nahi,

Wo
Palken
Jhuka
kar
Muskura
Diya,

Or..

Rait
per
Likha

.

.

MaiN GooNgA h00N... =P ;->
Life Of A University Student

Wallet Hy
Paise Nahi
Lecture Hy
Attendance Nahi
Mobile Hy
Balance Nahi
Frnds Hyn
Grl Frnd Nahi
Exams Hyn
Tnsion Nhi
Parhna Hy
Mood Nhi ;->
Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
''SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ...''
SaRdar ji went to meet this Chinese fren who is dieing in Hospital!
Man says: CHIN YU YAN and dies.
Sardar jee goes 2 china 2 find meaning of fren last words
The meaning is -> YOU ARE STANDING ON THE OXYGEN TUBE!


CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
"FUCK-YOU"








Shocked


It means:






F=flowers 4 u.

U=unlimitd hugs 4 u.

C=chocolate not sweeter than u.

K=kisss 4u.

U= you always on my mind. . . . ;->