funny quote on a married guys t shirt

funny quote on a married guys t shirt


Funny Quote on a married guy''s T-shirt.
All Women Are

Devils &

I Married Their Queen. :-)
  

May, 05 2010     104 chars (1 sms)     2297 views       Funny

more Funny SMS Messages

American: Can U swim?

Pathan: No

American: Dog is Better den u

bcz It Swims

Pathan: Can u swim?

American: Yes

Pathan: then whats the Difference between u & Dog.
''Jaante Ho Raat Me Maza Kab Aata Hai?

.

.

.
Jab Kisi Sote Hue Ko Jaga Kar Pucha Jaye

K


K

K

K

K

So Rahe Ho Kya??''
A DUA...
tujHe khushiYan aise milen jEse MUSHRAF ko galiYan.
Teri zindgi se gum aise khatm hon jise NARGIS ki haya.
or
tujhe BABRA SHRIF jEsa sabr mile.
tuje shohrat aisI mile jise MUKHTAARA MAI ko mili.
Tujhe health aise mile jEse SINGETA ko.
apke din aise phre jise NISEBO k.
Koi aur dua.....???
Real Fact Of D Millenium.

"Whnevr U Throw A Stone In The Streets Of Lahore Or Karachi,

It''ll Surely Hit..

A Dog

Or

N ENGINEER." :-)


Depressed Boy Asked an Old Man:

Can There Be Anything Worse Than Losing A Girlfriend?


Old Man Replied: Yes,
Losing Your Confidence of Finding Another One. :-)


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)
Santa: Oye Banta don''t marry that girl, she is like a TAXI.
Banta: Choti si to city hai yaar... kitni chali hogi?
ALLAH ne
tmhain paida kya k
tm uski ibadat
karo
Rozey rakho
Namaz parho
Quran parho
Uska Zikr karo
Deeni kitabain parho
Per tm

SMS Par rahe ho
SHARAM KARO....
A boy came running in the kitchen,
Boy:Dad, There is an ugly monster at the door
Dad(Looking at his wife):
Tell him we have already got one!
2 Jahil Admi
1st:Aaj Mairi Salgira Hai Dil Chahta Hai Naha Loon.

2nd: Pichly Saal B To Tum Nahae They.

1st: Han,Bus Ussi Din Sy Saaf Rahny Ki Adat Parh Gai Hai.;)
Shaadi ke pehle - Chandramukhi...

Shaadi ke baad - Jwaalamukhi.
''Khud ko kr kanjoos itna
k har SmS bhejny sy pehly
.
Service center waly call kr k khud poochen
.
Paa g
Pakki gall a
Bhejna ay
k sending fail kariye.:-/