U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.
U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

But

I can''t be with u always.

So

plz,Take Care of yourself

when

U jump from 1 tree 2another.
  

May, 21 2010     172 chars (2 sms)     3030 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.

Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?

PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
CHAND per Apka naam likhnay ko jee chahta hai
.
.
.
,
.
.
Pehli baat to yeh k mera haath nahi pohanchta
.
.
.
.
.
.
Dosri yeh k yeh khayal hamesha dopehar main hi aata hai
Aap chlormint kyu khate hai?


Mujhe pta he,
kyuki
5star
munch
cadbury
nestle
ye sab
0.50 paise ki nhi aati.
Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..
A Machine invested 2 catch thives was tested.
In UK, it caught 50 theves in 30 min, SPAIN:it caught 110,
INDIA:in 15 min machine was stolen
Husband crying in front of TV
wife:which serial u r watching

.

.

.



Husband : No serial
our marriage CD
PTHAN 2 AMIL:Meri Aulad nhi hoti

AMIL:tum ko mazar pr manat manni pray gi

PTHAN:Bohat manat mani kuch na hua

AMIL:tum kis mazar pr gae thay

PTHAN:QUAID-e-AZAM .


Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
Who Wants 2 B A
£MILLIONAIRE£

Let“s play?
Q.Ap sms koun nahien kerti:

A.Kanjocee
B.No Balance
C.Dil nahien kerta
D.jaan boj ker

50/50

Phone a friend?

Ring me! I will tell you!
You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->
''1 sharif admi shadi ke bad apni bv se bola:
Ajse tum hi meri zenat ho, izat ho, tamanna ho
Bivi:Mere lye bhi aj se ap hi Mohsin ho,Irfan ho, Zubair ho,Imran ho.''
Free stay Free breakfast Free lunch Free dinner Free trust Free security Don''t loose this opportunity just dial 15 & say ULLU K PATHAY