U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.
U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

But

I can''t be with u always.

So

plz,Take Care of yourself

when

U jump from 1 tree 2another.
  

May, 21 2010     172 chars (2 sms)     3020 views       Funny

more Funny SMS Messages

Itni SHIDDAT Se Maine Larki Patane Ki KOSHISH Ki Hai

Ke Har AMA Ne Mujhe Apni BETI Ka HAATH Dene Ki SAAZISH Ki Hai

Kehte Hain Ke Agar Tum Sache DIL Se Larki Patana Chaho

To Puri KAYENAT Tumhare Liye Larki Patane Mein Lag Jati Hai

Hamare Larke Larki Ke Chakkar Mein Bhi FILMO Ki Tarha END Mein Sab Theek Ho Jata Hai

HAPPY ENDINGS

Aur Agar Sab Theek Na Ho To Chakkar Khatam Nahi Hua

Kyunke Uski Choti BEHEN Abhi Baqi Hai Mere DOST . . . . ;->
Boy To His Friend:
Yaar Main Apni Girl Friend Ko Birthday Kya Gift Doon?
Friend:
Kaisi Dikhti Hai?
Boy:
Bohat Khubsurat

Friend:
Aisa Karoo Oss Ko Mera Mobile Number Dey Doo...
Q: What Is The Defnition of Globalisation..........????



Ans: Princess Diana''s Death-


Shocked .....


Why


Lemme Explain.....!!!

"A ENGLISH princess, with an EGYPTIAN boyfriend, crashes in a FRENCH tunnel, driving a GERMAN car, with a DUTCH engine, driven by a BELGIAN driver, who was drunk on SCOTTISH whisky, followed by ITALIAN papparazi, on JAPANESE motocycles, treated by an AMERICAN doctor, using BRAZILIAN medicine......." ;->

KArAchi RoCk3rS
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)


Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
Aatif Aslam ek concert mei jaate hai. He is gheraod by all his female fans and in the process he looses his gold chain.... toh bataao Aatif ki chain kisne churayee ?
.
.
.

ok chor ka naam thaa I.K. Ehsaas


poocho kaise ??

Aatif khud hee aaj kal keh rahaa hai " CHAIN CHEENA ISHQ KE EHSAAS NE"
(Race film ka superhit gaana)

Kid- Teacher, Can I Go
To Bathroom ?

Teacher- Yes, But
Only After Reciting The
Alphabates !

Kid- Ok !
"A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,
M,N,O,
Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z !"

Teacher- Where Is "P" ?

Kid- Its Running
Down My Leg !!
Plz Let Me Go To The
Bathroom ... ;->
** Breaking News **

Karachi Millenium Main Dhamaka Hogaya Hai

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

Ek Pent K Sath 2 Shirts FREE :p
''1 Larka Doosre Larke Se:

Yaar Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?



Doosra: Yaar Larki To Maine Phansa li thi.

Par Tum Logon ne ye Mohalla hi Chor Diya''
Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.


MAiN Aaj TuMhE buhAt bArA RAAZ Likh k BhAij rAhA huN..

.

.

.

.

RAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA
aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaZZZzzzZ.. ;->