U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.
U r very special 4me.I''m very concerned about your safety.

But

I can''t be with u always.

So

plz,Take Care of yourself

when

U jump from 1 tree 2another.
  

May, 21 2010     172 chars (2 sms)     3019 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl-Hum Kaha Ja Rahe He..?

boy-Long Drive Par..!!

girl-Pahle Kyo Nhi Bataya..?

boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jub Breck Nai Laga


Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!
Bhakt: Hey bagwan mujhe dard de, mere piche bhut laga de, tension de, mujhe barbaad kar de, dukh de.
Bhagwan: Abey ek line mein bol tuhje BIWI chahiye.
Dekho
Socho
Ghor
Karo
&
Yaad
Karo
K
Last
Sms
Kab
Kia
Tha
.
.
.
.
.
.
.
.
Khudhe Sharam Se Doooob K Marr Jao Ge.
5 years,
20 subjects,
200 practicals,
2000 lectures,
20000 insults

A normal human
being cant do all this!


The remaining abnormals are called


DOCTORS..!
Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->
gADHA B JO NA KHAE WO
GHAS HO tUM.

Stupid, idiot bakwas ho
Tun.

52 jokers wali tash ho
Tum.

Insan 3rd class ho tum.


Per jo b ho yar dost bohat khaas ho tum..;->
Kisi nay dil badal liya,
Kisi nay dharkan badl li,

Aap k paas kuch nahin tha badalnay ko,
to
aap nay masjid main ja kar chappal badal li:p
A hUnt3r shoOts At tiGer,bUt SRK DIES.Y????


sOchO sOchO...
.
.
.
AreY jAn|X

tiGer wAs wAtchin climAx of DEVDAS


Baap:
Itne kum marks..??
2 thappar lagne chahiyen.!!

Beta: Han papa!
mein nay to us kameenay mastar
ka ghar bhi dekh liya hay…!!
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi