Aap Ne Miss Call Di Aap Ki Nawazish Hay,

Aap Ne Miss Call Di Aap Ki Nawazish Hay,
Aap Ne Miss Call Di Aap Ki Nawazish Hay,

Aap Ka sMs Karna B Lagti 1 Saazish Hay,

Kya Really Aap Hum Ko Miss Karte Ho,

Ya Haathon Men Aap K Khaarish Hay........
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     2987 views       Funny

more Funny SMS Messages

Memon Boss 2 worker:Tumne is saal Mehnat Se kam Kia,islie 5000 ka Bonus Cheque de raha Hu,

Agar isi Tara kam Karogeto agle Sal ispar sign kardunga
App Mujhay
Aikn jaga
se bohat
pyare
Lagtay hain.?





Maloom hai kahan se?







DOOR SE..........;->
143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.

1 Admi ka inteqal ho gya.
Uska dost us ki BV k paas aaya Or bola:
Kya main us ki jagah le sakta hoon?
BV:Mujhe koi Etraz nahi
QABRASTAN walon se pooch lo..=P;->
Sorry! Galti se ye msg aapko send ho gaya niche mat parhna niche ghalat salat likha hua hai.
.
.
.
.
.
.
.
.
GHALAT-SALAT"
Advantages Ov Load Shedding :

Generator, Ups & Candle Walo''n Ko
Rozgaar Ki Frahmi
Cell Charge Na Hone Se Balance
& Time Saving ...


A Public Service Msg Broght To U By KESC/WAPDA ... ;->
1st Friend: My wife converted me to religion.
2nd Friend: Really?
1st Friend: Yes. Until I married her I didnt believe in hell. . . ;->
Judge: why r u arrested?
Sardar: for shopping early?
Judge: well, that’s not a crime,
anyway how early were u shopping?
Sardar: before opening the shop….
''Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.''
What’s the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend,
that comes with expiry date and Daru is like wife,
Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.
Din Ko Karo
YA
Raat Ko Karo


Ander Karo
YA
Bahir Karo


Beth Ker Karo
YA
Leat Ker Karo


Bed Per Karo
YA
Kursi Per Karo


Piyar Se Karo
YA
Ghusse Se Karo


Neend Main Karo
YA
Hosh Main Karo


1 Bar Karo
YA
2 Bar Karo


"Kerna Tu Hai"
--sMs-- YaaR..

Jaisay maRze hai waisay kaRo... ;->
A Man Can Be Happy Wid Any Woman . . .


As Long As





He Does Not Love Her . . . ;->