Zamana bhot hi kharab ho gya hai,

Zamana bhot hi kharab ho gya hai,
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     2957 views       Funny

more Funny SMS Messages


Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
ladki wale hame ais


Ladki Wale: Hame Aisa Ladka Chahiye

Jo Kuch Khata-Pita Na Ho

Aur Kuch Ghalat Kaam Na Karta Ho



Pandit: Aisa Ladka Toh ICU K Emergency Ward Mei Mileyga.. ;->
Husbnd:Kya Tumne Mujhe KUTTA Kaha?

No Ans.

Husbnd Again Asks, No Ans.

Then Again He Asks,

Wife: Nahi Kaha.

Plz Ab Bhoka Na Bandh Karo :D
Why Pakistani Girls Are Not In Sport?


Only 10% Girls Play Games Like
Tennis, Chess, Carrom Etc


Bcoz 90% Girls Are Playing With
Boys....
Teacher: “I killed a person”
convert this sentence into future tense.
Sardar: The future tense is “u will go to jail”.
DEFINITION OF LAZINESS:

Its a talent of taking rest before you get tired !!
what do you do if a irish man through''s a pin at you ... ... you run cause he''s got a grenade in his mouth
Ghar Walon Ka Kehna Hai K . . .

" Beta Dil Laga K Parhana "

Par unhe kaise samjhayen k dil lagaane k baad parhai kahaan hoti hai . . . . ;->
IN SOFT GLEAMING NIGHT OF STARS
MAY ALL UR DREAMS COM TRUE
MAY EVERY STAR OF EVERY NIGHT
BRING LOV N JOY 2 U
HAPPY B"DAY 2 U...
Zinda raha to tumhara hi saath nibhaon ga
"doston"

Bhoolun To ye samajna k package khatam hogaya... :-)
Pathan office se ghar aa raha tha k Rasty me
kisi ne bataya k
Tumhari biwi kisi ki shadi me dance kar rahi hy.

Pathan ghar aya or darwaze pe danda le k khara ho gya
8 bajy, 10 baje, 11 bajy 12 baje
rat k 3 baj gaye
lekin Biwi nahi aai

4 bajay pathan ko yaad aaya k
mary to abi shaadi hi nahi hui.
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.