Zamana bhot hi kharab ho gya hai,

Zamana bhot hi kharab ho gya hai,
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     2954 views       Funny

more Funny SMS Messages


Any Degree Of
Shaterring, Battering, Tattering Will Nullify My Spirit ... ?




I''m Like
Those Cartoon Figures
Th8 Being Kneaded Flat
By Passing Trucks
And
Plump Up Again .. ! (:
Biscuit maker''s Luv Letter: Dear Marie yesterday was a very Good Day, our meeting was truely Nice, but the chance of our Luv is 50-50 coz ur dad is a Tiger. Will u give ur Littlr Heart 2 me? Otherwise I''ll become a Krack-Jack
Wada Tou Nahi kerte Dosti Nibhayenge

Koshish Ye Hi Rahegi Aap Ko Satayenge

Zarurat Pare Tou Dil Se Pukarna

POTTY Bhi Ker Rahe Honge Tou Bina Dhoye Chale Aayenge . . . ;->


CNN News. Bush orders 15,000 FBI trained dogs to track down Osama. FBI awaiting further orders as one of the dogs is reading this


ICC has decided 2 shorten d

durationof next world cup.


It will consist of opening ceremony,
photo-session,& presenting d world cup
2 AUSTRALIA..!!
Girl: Do You Love Me?
Boy: Yes Dear.
Girl: Would You Die For Me?
Boy: No, Mine Is Undying Love
Nine Zero Pe 1
Muhajir Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Pathan
Muhajir Shot
DhUzZzZ

Muhajir: TUM KON ?
Man : Baloch
DhUzZzZz


Muhajir: TUM KON ?
Khusra : Tera Baap
Muhajir : Jao Yaar
Apno Ko KonMaray ...
Doctor: Ye White Tblts Subha, Red Tblts Dopeher
Blue Tblts Shaam Aur Yellow Tblts Raat Ko Khani Hyn Aur
Yaad Rakhain Tamam Tblts Pani Se Khani Hyn ...

Patient : Magar Doctor Mjhe Beemari Kia Hai ???

Doctor : Aap K Jism main Pani Ki Kami Hy ... ;->
Aurr jigrr. . . . . . ?



?
?
??
?
?























??







??







Insano mein kidhar . . . ?? :-p
Aik bhoot nay bhagwan ke Khidmat ke bhagwan nay khush hoo kar kaha Mang kya mangta hai.
Bhoot:Mughay khoobsorat larkion ka khoon chosna hai...
Bhagwan nay usay Always Ultra bana dya...
Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Chehray pay ap k pyari si smile hai
Suna he k ap k pas bi mobil he Jis main msg ki moti si file hai
Magar ap msg nahi kartay
Ye kangusi hai ya ap ka styel hay.