Zamana bhot hi kharab ho gya hai,

Zamana bhot hi kharab ho gya hai,
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     2968 views       Funny

more Funny SMS Messages

Repeat these lines at least 2 hours every day after Namaz out side the mosque and you will be a millionaire within few months.

"ALLAH KE NAAM PE DE DE BABA"
Musharaf To Arbab : Tera Kya Hoga KALIYA?

Arbab: Sarkar Maine Aap Ka Namak Khaya Hay.

MUSHARAF: Ab PPP Walon K JOOTAY Kha.
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->
Ye Badalti Rutai''n
Ye Dubte Huey Arman
Ye Terti Hui Musafatai''n
Ye Jalte Diye
Ye Pighalte Huey Badan
Ye Bhujti Shame''n
Ye Kch Or Nhi
Srf












KESC Ki Beghairti Hy ... ;->


How Altaf hUssain''s Political Can Be Destroyed?
?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?
Don''t pIck uP The Phone.
Hitler bhi Chala Gaya,
Saddam bhi Pakda gaya,
Bin Laden ka bhi pata Nahi,
Tum bhi Dekhte nahi....
Lagta hai dharti per ache din agaye..
ek aadmi tha.........woh kisiko msg nahi karta tha...
kisiko call nahi karta tha...fir bhi uska balance jata tha...

y?//////


































kyunki woh ek tang pe khada tha........
lollzzzzzzzzzzz.......;->
Ek Scientific Shair Mulahiza Kijiye




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy



Wah Kia Baat Hai




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy





Nahi Chalda Te Nahi Denda Hy . . . ;->
3 Mice Were Boasting About Their Bravery
Mouse1: I Poisoned The Dogs Meat
Mouse2: I Ate Cheese From The Trap
Mouse3: Ok Guys I''m Leaving,I Hav A Date Wid Cat
Is Saal Aata Sasta Ho Jaye Ga






Kyun K




Tamaam Cricket
Ground Gandum Ki Kasht K Liye Khali Hain...!!;->
Arz he,
Samandar Me Gehraai
Ki Tarah

Pyar Me Judai Ki Tarah

Khuda Kare Apki Girlfrnd Apko Rakhe


.


Bilkul Apne Chhote Bhai Ki Tarah!!
''Ek dum latest and jhakaas way 2 propose..
Boy- Xcuse me
Grl- jee kahiye

Boy- Mere hone wale bacho ki taraf se apko Happy Mother''s DAY.''