Zamana bhot hi kharab ho gya hai,

Zamana bhot hi kharab ho gya hai,
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     2956 views       Funny

more Funny SMS Messages

Humari Dosti Tab Khatam Ho Gi
Jab 1 Gunga Phone Karega
1 Behri Ko Batane K Liye K
1 Andhe Ne Dekha
1 Langre Ko Daurty Huey
1 Ganje K Peeche Us K Baal Kaatne K Liye ;->
socha rahan hOOn taj mahal banau
socha rahan hOOn taj mahal banau

lekin mumtaz nahi fir kyun banau
lekin mumtaz nahi fir kyun banau

mumtaz mili boli taj mahal baNao
maine bola pehle aapne baap se paise toh lekar aao!!
Ur like a target dat I always try 2 aim at. How I wish I cud aim u at d heart. But evrytime I fail, I fil so sad. U know y? Its bcoz I always end up missin u.
TRUE LOVE SONG:

Bazigar 0 bazigar,
Teri mummy ko razi kr,
Tu ne dil mera tora,
Mene ELFI se jorha,
Mere ELFI ke pesey wapas kar
Bazigar O bazigar... ;->
My sweetheart,
My kuchikoo,
My nonumonu,
My golumolu,
My darlng,
My cutipie,
My jaanu,
My lovely,
My hertbeat,
My sweetst

DOLL''S

is missng.
dikhe to batana..
Life Was Lonely,
No One Was There.
I Had No Frend.
& Then U Came Into My Life,

I Realised,



Dat










ALONE WAS BETTER
BALOCHI KI NIYAT!!

Main Niyat karta hoon 2 punjabi marane ki ,

6 rocket fire farz ,

wasatay Bugti Uncle ke ,

Muu mera kohloo sharif ki taraf
Your love makes my days Happy and bright, Into my world you
Brought pure delight Joy beyond reason You"ve given me,
Our love is true This I can see.Happy Anniversary
Aadhi Raat Ko Kisi Ne Baja Di Faraz K Ghar Ki Bell
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah

Faraz Neche Aaya To Watchman Ne Kaha

All Is Well

All Is Well….


Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->


Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Isme 1 Missing Hai?



2 Times Padhte Ho Shram Nahi Athi?
ABCD Me "1" Kahan Ata Hai