Zamana bhot hi kharab ho gya hai,

Zamana bhot hi kharab ho gya hai,
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     2975 views       Funny

more Funny SMS Messages

kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
AiSi kN sI cHeEz HaI Jo INsAn pAnI MaI khA sAktA HaI




SoCho







s0cHo










sIMpLe

JaN|x

GoOatA . . . ;->
Doctor : Aap Ka Weight Kitna Hai ?

Pathan : Chashme K Saath 75 Kgs.

Doctor : Aur Chashme K Baghair ???

Pathan: Wo Tou Mujhe Dikhta Hi Nahi ... ;->
Arz Kia Hai..
Dil Ko Dil Se Rah Hoti Hai..


Wahh..


Uufff..
Ye Kiya Keh Dia Meine..


DilKo DilSe Rah Hoti Hei..


Gooli Maaro To Thaäa Hoti Hai....!!
Jahaz tofan me ghir gya

CAPTAN : ksiko tofan sa bach nklna ki dua ati ha?

A man raisd hand

CAPT said: OK ap dua pr gzara krn
hmary pas 1 life jackt km hy ;->
A Sweet Story
Once a girl asked a boy:
Why we have 2 units to measure weight, height, force, speed, distance etc.
But nothing to measure Love, Trust, Friendship, Why?
Boy thought for a while, took her into arms, looked into her eyes and said
.
.
.
Dekh Janu, Dimagh mat kha
Already physics main supply hai
Gold Rate Keeps On Increasing Day By Day .. I''m So Much Woried About U ..

Be Careful Sumone may Kidnap u B''coz ur My Most Precious Friend With a 24 carat GOLDEN HEART :)
Ek Line Mein Bahut Saari Kaali Chitiyan(Ants) Ja Rahi Hain...
Magar Un Mein Se Ek Chiti White Hai....
Aisa Kyun???
.
.
.
.
Kyunki Vo Chiti Vidhwa (Widow) Hai..


Memon Beemar Hua To Check Up K Liye Gaya.

Dr: Drip Lagani Paregi

Memon Adhi Drip Laga Kar Acha Hogaya Aur Bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Baaki Parcel Kardo"
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
''Shohr apni biwi se,"Hata lo apne chehre se ye zulfain jaan-e-tamana KHUDA QASAM Agli bar "Khaane" main baal aaya to SAJNI se GAJNI bana dunga.....''

Faqeer
Rupia Dede Baba"
.
Aadmi
"Sharam Nahi Aati
Itne Hattay Kattay Khubsurat Nojwan
Ho K Bheek Mangte Ho''?
.
Faqeer
"Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede"..