Zamana bhot hi kharab ho gya hai,

Zamana bhot hi kharab ho gya hai,
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     2959 views       Funny

more Funny SMS Messages

Log kehty hn,

pyar itna b mat kro
k
girl frnd sar p sawar Ho Jaye,

hum kehty hn k pyar itna karo
k
girlfrnd ki friend b tumhary sath faraar hony ko tyar HoJaye
One Technical question:


Where do u find MANGOES..?


NO,it is nt on mango tree


Fruit shop?


NO wrong


ANS


where ever WOMAN goes


Peeche-Peeche MAN goes!
''Agar KISI PARHNY WALY MEIN dm hai to inka jawab do ap ne bhi bht sawal dekhe honge try it.

1. Adam A''A ne zameen par pehla phal kon sa khaya?
2. Roo a zamin par sb se pehle drakht kon sa tha?
3. Wo kon sa phal hai jo zamin k andar ugta hai?
4. Wo kon sa parinda hai jiska damagh nhi hota?
Challenge reply must.''
Tmhara farz hai dalna
Tmhra Haq hai dalna



Acha lge to dalo
Bhrosa hoto dalo


Jaha mrzi dalo
Jsko mrzi dalo


Orat ko dalo
Ya Mrd ko dalo










"VOTE"
Allah Aap ko sub kuch de car ghar daulat izzat shohrat property khushian sukoon aur aur aur aur bas kar laalchi kuch reh gaya hai kia? itna lalach bhi acha nahin hota
Today is "RECHARGE DAY".

So, If U Luv sum1 truly,

Then Recharge my Mobile

with Atleast Rs.500

& U will get Married to ur Love...!!

It''s True...!!

Jaldi karna!!!
Khobsurat phoolon ki tasveer saja rakhi thi Beech mien eik ladki ki tasveer laga rakhi thi Mujhe pata tha woh ladki nikle gi bewafa Isss liyeh mien ne eik aur ladki phasaa rakhi thi.
Two men r talking. 1st: I got married coz I was tired of eating out, cleaning the house, doing the laundry & wearing shabby clothes.
2nd: Amazing, I just got divorced for the very same reasons!
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi
Ghalib ne moti larki ko dekh k farmaya


Un ka husn dekh k hum
beshak khushi se
phoolay hen


Lekin heran b hen dekh k



in k koolhy hen ya clifton
k jhoolay hen ...:->
What Has One Horn
And Gives Milk ... ???


?


?


?


?


?


?


?


?


?


Its A Milk Truck ... ;->
1 Baat Tou Btao ?

Plz Is Ko Mazaq Me Mat
Talna

Gol Mol Jawab
Nhi Chale Ga

Dekho

Kuch Baatai''n
Zindagi Me Bohat Ahem
Hoti Hyn

Sach Sach Btana













LIGHT HY ;->