Zamana bhot hi kharab ho gya hai,

Zamana bhot hi kharab ho gya hai,
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     2948 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl : Paros wali Aunty mujhe bohat tang karti theen..

Jab b kisi ki Shadi hoti wo mere gaal kheench k kehti

"AB TUMHARI BARI HAI"

Phir mainay un ki ye aadat khatam karwa di.

Friend : Kaise ?

Girl:Jab koi Mar jata tou mai un k Gaal kheench k kehti...

"AB AAP KI BARI HAI"
''Aik Kanjoos K Ghar Ko Aag Lag Gai Or Wo Apnay Ghar Ko Na Bacha Saka.
Kion?
?
?
?
?
?
?
?
KION K WO SARI RAAT FIREBRIGAD KO "MISS CALL" MARTA RAHA.''
Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
Popular Dialogues After Daru session.....
1. Gaddi Mai chalaunga
2. Tu bura na manni bai
3. Mai teri dilon izzat karda veere
4. Tenu ki lagda a menu charh gay..???
5. Tu a na soch ke mai pee ke bol reha
6. Jo marzi keh la tu bhai a apna
7. Tu dass tenu ki chahida mai tenu hune leya ke dina
8. Yaar ajj fer ohdi badi yaad aayi a
9. Tu mera bhai mai tera bhai aapan dowen bhai-bhai
10. Bas ajj ton baad nahi peeni yaar......
Ali : Mama main bara hoke Pilot banonga
Mamma : Beta mujhay kaise pata chalega ke ye mere betay ka jahaz hai?
Ali : Guzarte waqt apnay gher per Gola phaink dia karonga.
Wife 2 Husband: Tumhen Pyar Karna Nahi Aata.


Husband: To Kya Ye 5 Bache Gamley se Nikle hain? :-p


Congratulation!

Amir Khan Ne apni Film
K Second part k liay
ap ko Chun lia hai
Jiss Mai ap ka
Bohat Main Role Hai
Film Ka Name hai

Bayghairut zameen per
DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->

Tipz To Beat Da Summer

1-Drink Lot Of Fresh Water

2-Cover Ur Head Wen Outside

3-Eat Vegetables


But Most Important



4-Msg Me Daily Bcoz I M So
Coool.. ;->
Sometimes When We Cry,No One see r tears, ;-(

Wen we r woried
No One see r pain,
:-(

Wen We r happy
No One see r smile, :-D

Aur
js din result ata hy tou P0ra khandaan phone kr k puchta hy kaisa rha result.


('_')
<)'(>
_/ \_ Dekh yr tbi gusa ata hy:
Marriage is a three ring circus: an engagement ring, a wedding ring, and suffering
hEIGHT of tEcHNoLoGY


No mOther in mOther bOArd


nO key |N key bOArd