g/f: meri mummy bhi

g/f: meri mummy bhi
g/f: meri mummy bhi tumhe bahut pasand karti hai.
b/f:kuch bhi ho , par mai shadi tum hi se karoonga.
  

May, 18 2010     103 chars (1 sms)     3365 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Thanks for not sending any SmS.. U hav bcum the Top contender for the "KANJUS RATNA" Award-2008! Na.. Na,, Sms mat karna''


You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->
BV: aap ko mera banaya hua halwa pasnd nhi aya?
Bachy to 3 plates kha chuke hain

Ander se awaz aye...

Mama 1 or plate dena 1 kitaab ki jild reh gye hai. :-)
Larka apni Grl frnd sy: Janu 7up peene k baad kuch krne ko dil chah rha hy..

GF: (sharmaty hUe) krlo G
Larka:
) ' (
/ ) ).poooon
_/ /

GF: durr fitte muu :@


Some Interesting Oneliners:

*If u cannot change ur mind,r u sure u hav one
;)

*If u cant convince them,confuse them
:)

*I couldnt repair ur brakes,so i made ur horn louder
;)

*The trouble with being punctual is that no one is there to appreciate it
:)

*In a country ov free speech,why r there phone bills?
:)

*Smile,it makes people wonder what u r thinkin
;)

*The light at the end ov the tunnel may be an incomin train
:)
Ppl U Have Seen Sreeshaant Crying After IPL Match

What Do u Think Was The Reason



Is It Due To Harbhajjan Slapped Him ? ? ?





No




Is It Due Sreeshant Considering The Match Win As Emotional One ? ? ??



NO




Real Reason






Guess. . .





Wild Guess. . .



Coz Pretty Zinta Hugge Yuvraaj & Bret Lee But Not Sreeshant . . . ;->
Mehfil Sji thi,
Sms ka tha dor,
Sms mene kia tha,
Ye kisi ne na kia ghor,
Sms me paisey lagy thy mery halal k,
or sab muftay keh rhe the EK or EK or.;)
eK gAnJa aDMi aUr eK bOwLeR eK aWaZ sUn K bUhAt gUsSa HoTaY HaiN...






socho kya?











NO BALL !
Janab Yaqoob Rasheed Ne Farmaya

K Shawal K Maheeny May

Jo Shaks Kisi Ko 100 Rupay Ka Card

Send Karega Qayamat K Din

Usay Ek Warid Ki Sim Free Milegi
Jisko Jitni Sugar Chahiye Ho.

Woh Is Address Se Rs.25/- Per Kg k Hisaab Se Khareed Le.

.
.
.
.
.

Talib General Store,
G-10, Yaadgar Chamber,
Talpur Road Bombay, India. :-)
Bewaqofon Ki nishaniya::: 1.Hamesha bewaqt misscall karenge………. 2.SMS muskura k padenge…………. 3.niche mat padna……………. ………… ……… ……………………….. ……….. Jo bat mna karo wo zaror krenge
21st Century Is Truly LIFELESS:
Communication: WIRELESS
Cooking:FIRELESS
Youth:JOBLESS
This Msg: MEANINGLESS
Sender:PRICELESS
Reader:USELESS