g/f: meri mummy bhi

g/f: meri mummy bhi
g/f: meri mummy bhi tumhe bahut pasand karti hai.
b/f:kuch bhi ho , par mai shadi tum hi se karoonga.
  

May, 18 2010     103 chars (1 sms)     3377 views       Funny

more Funny SMS Messages

Degrees Of Girl!!

B.A= Beautiful Angel,

B.E= Beautiful Eyes

B.sc= Beautiful Structure

B.L= Beautiful Lips,

MBA= Marriad But Available.
''Shohr apni biwi se,"Hata lo apne chehre se ye zulfain jaan-e-tamana KHUDA QASAM Agli bar "Khaane" main baal aaya to SAJNI se GAJNI bana dunga.....''
If u don’t have a gf/bf, don’t have a nice job, don’t like partying & dancing, just have a boring life, then don’t worry just log on to
.
.
.
.
.
www.rabba chukk lay.com
Most romentic shyari of the year Arz kiya hai..

Paani k bina tu Poty dho nahi sakti...

mere siva tu kisi aur ki ho nahi sakti... ;->
Facebook Par Hum Larkey Apna Khoobsurat Face Dikha Ke Itny Likes Nahi Le Skty,
Jitney Larkiyan Face K Bagair Wali Pics Mein Likes Le Leti Hain…

Kiya Yeh Khula Tazad Nahe…
Adnan Sami Sahab Ek Din Bike Lekar

Petrol Pump Per Gaye Aur Kaha: Ek Litre Petrol Daal Do

Petrol Pump Wale Ne Pehle Bike Ko Dekha

Aur Phir Is K Pait Ko Dekh Kar Kehne Laga

Kon Si Tanki Mein Daalun
I Pray Tht
Any Person Who Tries
To Steal Our
Happiness

May His Hips Begins To
Itch Badly
&
His Arms Grow Shorter
So Tht He Can''t Reach
His Hips To Scratch It ;->

Akbar: Kal Maine Sapna Dekha
K Tum Gobar Me Gir Gaye Aur Mai

Shehad (Honey) Me!

Birbal: Ji Maharaj! Fir Mai Apko

Chatne Laga Aur Aap Mujhe.



Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
Feeling is a painting - neva spoil it

Face is a book - try to read it

Love is precious - dont miss it

Frendship is a mirror - dont break it
Wife Husband Se Phone Par:

Hamaray Bachay Ko Current Laga Hua Hai,

Aap Jaldi Aa Jain.??

Husband: JAN Tension Mat Jo

Jitni Dair Main Ghar Aaon Ga

Light Ja Chuki Ho Gi
There are only 5 things we need in life: Good friends, Good job, Good food, Good sleep & Good _ UCK. Whatever u are thinking... is right. Good Day.