g/f: meri mummy bhi

g/f: meri mummy bhi
g/f: meri mummy bhi tumhe bahut pasand karti hai.
b/f:kuch bhi ho , par mai shadi tum hi se karoonga.
  

May, 18 2010     103 chars (1 sms)     3373 views       Funny

more Funny SMS Messages

Difference B/w The Memories Of A Woman & Man


A woman will always cherish the memory of the man who wanted to marry her.
&
A man cherishes the memory of the woman he didn''t marry.... ;-

New Remix Song. . .


KhalBali Hai KhalBali
Emergency Ki Hai KhalBali

Musharaf ko Chor K Benazir Dubai Chali

Imran ko Hai Chul Bari

Altaf Bhai Ki Tou Nikal Pari

Qazi Ki Hai Sulag pari

Aitezaaz Ki Hai Farmaish Bari

Supreme Court Hai Ziddi Bari

Apne Pakistan Ki ho gayi Khatya Khari

Khalbali Hai Khalbali
Emergency Ki Hai KhalBhali . . . ;
Kanjoosi Ki Zindagi Kia Jeena
Kabhi Humari Terha Bhi Jiya Karo
Roz Mere Sms Parh K Sharam Nahi Aati
Kabhi Khud Bhi Sms Kia Karo...... ;->
Girl comes late to the class.
prof: y r u late ?
girl: A boy was following me sir.
Prof:then y u r late ?
girl: that boy was walking slowly sir.
Indian Boy: Mere 3 Bhai & 3 Behen Hain. Teray Kitne Hain?

American boy: Mere Bhai Behen Nahi, Par Meri Pehli Mummy Se 4 Papa Aur Pehla Papa Se 5 Mummy Hain .
Ye baat samajh me i nhi!
Or ammi ne samjhai nhi!

Me kese meethi baat karun...
Jab meethi cheez khai nhi!

Ye Chanda kesa Mamu hai...
Jab ammi ka wo bhai nhi!

Q lambe baal hain bhaalu k?
Q uski tind karai nhi?

Kya wo b ganda bacha hai?
Ya jungle me koi Naai nhi?

Naani k husband jab Nana hain,
Or Daadi k husband jab Dada hain,
To q Baji k husband Baja nhi?

Ye baat samajh me i nhi!
Or ammi ne samjhai nhi!
Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,
Cheque,
Sweets,
Tmam Mobile Cards, Perfumes,
Wagyra Qabol Krny Ka Aaghaz Kr Diya Hy,

To Dair Na Kijiye Rush Se Bachiye,

Jaldi Laiye Waqt Bachaiye.,
Thank u.!
Balle... Balle....
..
.. Pura Syllabus Padh Liya....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. Ab Book Padhana Baki Hai !!!!!!!
Chocolaty N Crunchy Outside.....Creamy N Whitish Inside... Guess Wat It Is?






?
?
?
?
?
?
?
?
??
?
?
COCKROACH!!!!
Aya Na Munh Me Pani?
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??




Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
"Aap Ki Kahani
Humarai Zabani"





Aap k Paas Dimagh Hy
Chalta Nhi Wo Alag
Baat Hy

Aap Smart Hyn,
Koi Manta Nhi Alag
Baat Hy


Aap Ameer Hyn,
Kanjus Hyn Wo Alag
Baath Hy


Aap Shareef Hyn,
Laagte Nhi Wo Alag
Baat Hy

Aap Paas Cell Fone Hy
Call Nhi Krte Alag
Baat Hy

Kafi Izzat Hy Aap Ki
Koi Krta Nhi Ye Alag
Baat Hy ... ;-
• An old rich man marries a young gal. Interviewer asks the girl: Apne inmein shaadi ke liye kya dekha?
Girl: Ek to inki income aur doosre inke din kum.