g/f: meri mummy bhi

g/f: meri mummy bhi
g/f: meri mummy bhi tumhe bahut pasand karti hai.
b/f:kuch bhi ho , par mai shadi tum hi se karoonga.
  

May, 18 2010     103 chars (1 sms)     3385 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye''


The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->
Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
Sheikh ki BV rorahi thi
kisi ne pucha k q rorahi ho
us ne kaha k mujse DETOL gir gia tha
or sheikh sb ne meri ungli kaat k usi DETOL
min dbo de takay DETOL zaya na ho.
Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje
Q) Why did Inzamam retire from cricket ?


A) Because he has got the exclusive
rights for Priya Gold Biscuits in Pakistan - Haq se Maango.
Nazar Se Aap Ne Muje Jo Current Mara Hy,

Boht Buland Boht Unt Shunt Mara Hy,

Smjho Aise K Jaise Dil K Rkshy Ko,

Truck Ne Puray Ka Pura Front Mara Hy.. :p ;->
Mjkoo Tou Tere Chahre Pe Ye Gham Ni Jachta,







Sorry Yar Tmhre

Hise Ka Roza Mai

B Tou Ni Rakh Skta..;->:-|
1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)


Husband asks: Do you know the meaning of WIFE? It means…
Without Information, Fighting Everytime!

WIFE says: No darling , it means :-
With Idiot For Ever
Kii Kariyean Lokan da, Her gal nu log jhamela kehnde nay

jay sms na kariye ta kanjoos ,ta jay karaiye te vehla kahnday ne


Karachi''s Girls.

1st: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n gi Jo
Handsome Ho Aur Tum ?

2nd: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n Gi Jis k
Ghar UPS Laga Hoga ... ;->