g/f: meri mummy bhi

g/f: meri mummy bhi
g/f: meri mummy bhi tumhe bahut pasand karti hai.
b/f:kuch bhi ho , par mai shadi tum hi se karoonga.
  

May, 18 2010     103 chars (1 sms)     3366 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Maa ne kaha HAVELI chhor do,

Paro ne kaha DAARO chhor do,

Andhay ne kaha mujhe SARAK k us PAAR chhor do.

Ek din aayega, Jab GirlFriend ke bachey kahengey:
Mamu Zara School Chhor do.''


1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
Santa: Yaar mujhey kuch nahi aata tha main paper khali chor aya hon.
Banta: Main bhi!
Santa: Shit yaar, teacher samjhe gi hum ne cheating ki hay.
Mother: David, come here.
David: Yes, mum.
Mother: You really disappoint me. Your results are getting worse.
David: But I will only get my report book tomorrow.
Mother: I know that, but I''m going Hong Kong tomorrow so I''m scolding you now.
Aik baat hmesha yaad rakhna..

Qalm ki ahmiat Talwar se zyada hoti hai,

Kion k..

Talawar se

Shalwar mein Narha nahi dala ja sakta
Jab Tujh Ko Koi Zakhm Laga

Tou Libaas Apna Phaar Dia

Garebaan Apna Chaak Kia

Aur Zakhm e Lipat Gaya


Yahi Tou Kaam Hai Merq




Sunny Plast Naam Hai Mere.......... ;->
Pathan Ka Gadha Gum Ho Gaya,
Pathan Use Dhond'te Hue
Ek Park Pohncha!!


Wahan Ek Larka Apni Girlfriend
Ki Aankhon Me Dekhte Hue Keh
Raha Tha...

Mujhe Tumhari Aankhon Me
Sari Dunya Nazar Arahi Hai.

Pathan Chillaya Or Bola,
Bhai Dekhna Zara Mera Gadha
Nazar Arha Hai Kahin...:-)
Raheem: (Baap) Se Abu Mjhe Moter

Cycle Le Kr Dain,

Baap Allah Ne Tangain Kis Lye Di Hain,

Raheem Ek Gaier Lagane

K Lye Or Dosri Break Lagane K Lye....! ;->
Mere Ghar K Samne Se Bhagi
Ek GHODI

Wah Wah

Mere Ghar K Samne Se Bhagi
Ek GHODI

Wah Wah


Fir Bhage Tum

Aur

''RAB NE BANA DI JODI''


Aik Pathan Road Pe Potty Kar Raha Tha.

Police Ne Usey Pakar Liya.

Jab Usey Le Jaane Lagey To Pathan Bola:


"Saboot To Utha Loa"
Sweet like honey,
Costly like money,
Blessing like shower,
Smiling like flower,
Cool like ice,
a friend so nice,
guess WHO,



"ofcourse Me"
" Not U"
Aap ki kanjoosi humare dil
ko bha gai
humain bhi apney balance ki qadar aa gai
socha ab aap ko message na karain
magar kambakhat dosti humain yaad aa gai... ;->