shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,

shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,
shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,



mental hospital walon ko tu ab tak milla naheen
  

May, 17 2010     104 chars (1 sms)     2892 views       Funny

more Funny SMS Messages

The theory of reverse dynamics:When a man becomes rich, he becomes naughty...when a woman becomes naughty, she becomes rich...
Ek Kabristan Me Ek Bhoot Ko Dhek Kar Sabhi Bhag Rahe The
Lakin Mai Nhi Bhaga
Pata Hai Kyu?



Kyoki Maine Aapko Pehchaan Liya Tha
The Most Unfulfilled Desire Of All Science Students Is...






A Bomb Should Have

Fallen Instead Of

An Apple On NEWTON ..
Memon ka 1 rupia chatt se gir gaya,

memon neeche pohncha to rupia nahe mila

kion??









memon rupiay se pehley pohnch gaya tha!...=P;->
Easy Ways to Die :

Take a Cigar Daily - You will die 10 years early.

Drink Alcohal Daily - You will die 30 years early.

Love Someone Truly - You will die daily .... ;->
Kaali ghata chayi hai,
aaj fir biwi se maar khayi hai.
Kehti hai sudhar jao.
Par meri galti nahi,
bajuwali aaj mini skirt mai aayi hai.. ;-)
(Promises in Election Campaign)
Finely I have decided to apply for the seat of MNA of Love-the land of love.
My slogans are..
Eyes never lies, and Lover never Dies
(Reality : when elected)
I don''t wana see any boys or girls flirting and teasing each other.
Now My Slogan Is.
No love only cries, Promise flown like flies


DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!


Ab to Dukan Par Bhi Ye Board Lagay Hain FARAZ.

Cheeni Maang Kar Sharminda Na Karain.

Cheeni Ek Jang Hai, Isi Liye Band Hai.

Namak Baray Shoq Se, Cheeni Aglay Chock Se. :-)
Sharabi ne Doctor se puchha-Aap meri sharab chuurva sakte ho? Doctor-Han kyun nahi. Sharabi-Toh Punjab Police ne meri 200 bottle pakdi hai. Pls chuurva do na.
BHIKARI:Saab Rs.6 dedo coffee pina he

MAN:kyu 1coffe to Rs.3 ki he

B:Saab sath me girl frnd b he

M:bhikari hokar b GF banali

B:Nai saab GF ne bhikari banadiya