shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,

shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,
shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,



mental hospital walon ko tu ab tak milla naheen
  

May, 17 2010     104 chars (1 sms)     2915 views       Funny

more Funny SMS Messages

santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
Larki ya larka Jab 18 SaL K Hote He To Unhe Kis Cheez Ki Zarorat Hoti He?

Nhi Pata?

Qasam Se Nhi Pata?

To Phir Suno


N.I.C Ki.
Bemaar Baap Nay Beittey Say Kaha,Mujhay Jaanwaron K Doctor K Pass Lay Jaow
Beitta,Woh Kiun
Baap:Es Liay K Roz Subah Murghay Ki Turah Utth Jatahon
Ghorray Ki Turah Bhaag K Office Jatahon
Gudhay Ki Turah Kaam Karta Hon
Ghar Aa K Sub Par Kutey Ki Tarah Bhounkta Hon
Or Raat Ko Es Bhainss K Saath So Jatahon
Good morning...Have u done two of the most important things when you woke up today?....
1)Pray, so that u may live...

2)Take a bath-so that others may live too!!!!
Sherni Nay Sher Se Kha Ass Barr Chand Sa Beta Peyda Ho Ga ..
Sher Nay Gussy Mian Kha ..
Khabdar Chand Sa Beta Howa...
Bulkul Sher Ki Tarhan Hona Chaiye..
Ven Tears Cums Out Of Ur Eyes
Reason Is U r Sad

Ven U Smile
Reason Is U r Happy

But Ven Start Laughing While Crying




No Need 2 Tell D Reason




Sab Pagal He Kahenge ;->


Aaj Ka ThoughT ;->

If u want to gain knowledge,
add something everyday 2 ur mind.
But if u want to gain wisdom,
remove something everyday from ur mind.
Kal 125 logo ko
bewakoof banaya.
Kaise?






niche dekho..













Bas,
Aise hi..
Ha...Ha...
Ab 126 HOGAYE.....;->
Why Do We Close Our Eyes

When We Pray

When We Cry

When We Dream

When We Miss Sum One

Because Most Beautiful Things In Life Are Unseen, They Are Only Felt By Heart !!
Main kitna tum py marta hun,
Aur kitni Mohabat krta hon.

Bas ik shikayt hai tum sy,
Main jab bhi perhnay lagta hon.

Tum chupky sy ajati ho,
Aur aky mujhy behkati ho.

Na jany kiya smjhati ho,
Aur apny pass bulati ho.

Yeh soch zra,
Ae mairi jaan!

Kuch kaam bhi hai is duniya ke,
Har waqt ki chahat theek nahi.

Aghosh teri to phir bhi sahi,
Lekin yeh waqt hai perhny ka.

Ja aj mujhy tu perhnay dy,


Ae NEEND..!
Mujhy kuch krny Dy.
Jane kis baat pe uss ne muje Chora hai Faraz ?





halää k wo shakhs to kisi k 10 rupey nhn chorta.
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)