Labo''n Ne Aaj Kal

Labo''n Ne Aaj Kal
Labo''n Ne Aaj Kal
Muskurana Chorh Dia Hy

Khwabo''n Ne Palko''n Pe
Aana Chorh Dia Hy

Nhi Khulti Hy Aankh
Ab Tou Sehri Main

Shayad Aap Ne
Dhol Bajana Chorh Dia Hy ;->
  

May, 17 2010     181 chars (2 sms)     3403 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar 2 his wife: Begum Munnay ne Kakroch kha liya!

Wife: Haye Rabba! Jaldi doctor ko bulao,
SArdar: Tu tension na ley,

...mein ne Munnay ko Mortien pila di hai:
Boy: U R Sunshine Of My Life.With Out U Life Is A Dreamy Cloud. U R In My Heart Like The Windy Cloud In The Sky

Girl: Is This A Proposal Or A Weather Report?
''Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Wah...

Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Par kabhi socha na tha k SURPRISE main apna Husband saath layegi.@''


Tujh bin zindagi ka tasawar hi nahi hai ,
Tere sang ho zindagi aisa bhi koi scene nahi hai,

Iss dunya mein, tum he sab say haseen ho
mein aur kahon jhot kitna, ke tum ko yaqeen ho
khan to sardar:
o yarra tou jaan kiss ko daay gaa.
sardar to khan:
Allah koo
khan to sardar:
o yaraa phir khaal hum koo daay daina!!!!!!!!!!!!!
If one doctor doctors another doctor does the doctor who
doctors the doctor doctor the doctor the way the doctor he is
doctoring doctors? Or does the doctor doctor the way the
doctor who doctors doctors?
"When a doctor falls ill another doctor doctor''s the doctor.
Does the doctor doctoring the doctor doctor the doctor in his
own way or does the doctor doctoring the doctor doctors the
doctor in the doctor''s way"


"students Vs teacherz"..
.
.
When We R in class, We R ''students'',
When They R in class, They R ''scholars''
When We corect Our writing, its ''overwritting'', when They corect their, its ''correction''
When We copy from otherz, We R ''cheaters'', when They copy, They R ''quotes''
When We joke in class, We R ''jokers'', when They joke, They R ''witty''
When We Don''T Do Our work On time, We R ''sluggish,''
When They Don''T Do, They R ''busy''
.
.
Kya Ye khula TAZAAD Nhi?
Moral Of Movie Race ...





...





...





...






Chup Chup K Shaadi Kerni Ho tou Kbhi CAPE TOWN
Nahi Jana
Wahan Marriage Bureau Main amera''s Lage Hyn ... ;->
Being Single Is So
Lovely & So Lucky !!!
It Has Its Own Charm

Even If Somebody Asks
Why r U Single ?
Just Tell Them
"God Is
Writing d Best Love
Story Ever 4 Me "



Send Thi sSingle Msg
To All Ur Single Frndz
& Let Them Know Its
Great Time Buddy

~*~ Happy
Uncommitted Life ~*~ ;->
''beta apne baap se papa kia aap ne kabhi kisi ladki se piyar kia he. papa ha kia he teri mami se. beta begarat ghar mein hi chaker chla rkha he''
1 Murghi ko QATAL karo.

Oil mein Use GHUSAL do.

Phir Dahi ka Safaid KAFAN do

Shan Masalay say Khushbu ki DOHNI do.
Us k baad Chawal mein us ki QABAR Banao.
jab Tayar ho jaey to "Mujhay" Dawat do.
ta''k mein us ki NAMAZ E JANAZA parhaoon.
HAPPY BIRYani Day!
What''s the name of the girl who is Small and has a Small Heart??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asha"





Coz...
Dil Hai Chota Sa ...Choti Se Asha*