Zarori Elaan

Zarori Elaan
Zarori Elaan

City Mein 7 Khudkush Hamla Awar
Dakhil Ho Chuke Hein!

Agar Ap Mulk-O-Qoum Ki
Salamti Chahte Hain,
To






Unki Lambi Umer

K Liye Dua Farmain...
  

May, 15 2010     177 chars (2 sms)     2883 views       Funny

more Funny SMS Messages

EK "CHUHA" THA ?
.
?
?
?
,
!
?
?
(
=
+
"
?
"
"
.
/
?
*
Batameez sara msg hi kutar gya..
wrna itna kuch likha tha
Aapki tarif me k pucho hi mat.
Ek larki bathroom me naha rahi thi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aur
.
.
.
Darwaza bund tha. :-) :-)}
''FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level
Copy to clipboard''
Dosti karo TELENOR wali se.pyar kro INSTA wali se.date maro U FONE wali se Aankh larao PAKTEL wali se Gift lo WARID wali se.or SHADI karo BAGAIR MOBILE wali se
aaj tum boht afsurda lag rahey ho, aisay lagta hai jaisay tumhein kissi ney mara hai, ghal sujhey huye, sir sey khoon beh raha hai, aur naak to kintni burri tarha zahmi huyee hai,


Iss ka matlab hai apun ka nishana sahee laga.
Buyer To Seller : Is It Pure Honey ?
How Do I Know If It Is Pure Honey ?
Seller : Give The Dog Some Honey ..
If The Dog Doesn’t Lick It, It Is Pure Honey
Buyer :What If The Dog Licks It ?
Seller: So It Is Not A Real Dog.
Agar manzil ko pana chahtay ho to
hosla saath rakhna


Agar piyar ko pana chahtay ho to
aitbar sath rakhna


Agar hamesha muskarana chahtay ho to
To

to

to

DANT SAAF RAKHNA.
Sardar g: My computer is going crazy..

Shopkeeper: Why, Whats wrong..?

Sardar g: I dont have a keyboard but it still gives a keyboard error. . . . . ;->
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.


Arz he,
Samandar Me Gehraai
Ki Tarah

Pyar Me Judai Ki Tarah

Khuda Kare Apki Girlfrnd Apko Rakhe


.


Bilkul Apne Chhote Bhai Ki Tarah!!
The Most Unfulfilled Desire Of All Science Students Is...






A Bomb Should Have

Fallen Instead Of

An Apple On NEWTON ..
Last night,da moon asked me "if ur friend is not msging u,why u dont leave ur friend?


" i looked back at the moon & said

"OEY KOE BANDA GHAREB V HUNDA EY"