Zarori Elaan

Zarori Elaan
Zarori Elaan

City Mein 7 Khudkush Hamla Awar
Dakhil Ho Chuke Hein!

Agar Ap Mulk-O-Qoum Ki
Salamti Chahte Hain,
To






Unki Lambi Umer

K Liye Dua Farmain...
  

May, 15 2010     177 chars (2 sms)     2900 views       Funny

more Funny SMS Messages


Tickt chkr; "bachy ka tckt half nai pora hoga,
iske umer 12 se zeada hai"

fadr angrly; "iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal tou mere shadi ko hue hain"

t.C; "me yahan ticket chk krne aya hun,
gunahon ka aeteraf sunne nai..." =P ;->


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
"Baby Baby , Yes Mama"
In Punjabi Version ...

"Kakay Kakay
Haan Beybey
Phak Laii Cheeni
Na Beybey
Jhoota Marda
na Beybey
Lawaan Jutti
Na Beybey
Khol Bootha ...

HaHaHa ...
The Best Shair Written On A Rickshaw !


"Hino Ka Baap,
Nissan Ka Nana..


Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana..." :-D
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!
Do You Know The Meaning Of
"B M W" ... ???





























Bohat Mehangi Wali Car ... ;->
Its just another day, but this one is the best of the year!
Happy Birthday my sweetheart


Do Not Walk Behind Me

For I may Not Lead

Bo Not Walk Ahead
Of Me

For I may Not Follow

Do Not Walk Beside Me,
Either,

Just Leave Me Alone
Dammit ... ;->
''Pahle to tune mujh ko tukh lagae doctor sale aur kehta hai ke paisay maine nhe waseem ne lenay hain sale Faraz hamain to Doctor ne lota waseem main kia dum tha main ne degree wahan se li jahan student kam tha aa raha ho main jald hi sale amjad tere ma ki..................................''
Is qadar hum zindagi ko manany nikly,

Uski chahat k hum pagal deewany nikly,

Jb b usy dil ka haal sunana chaha,

Honton se Nasibo Lal k gany nikly... ;->
Whats
difference
between
first NIGHT
&
LAST NYT?
.
.
.
If
u
sleep
on
FLOWERS,
its 1st NIGHT!
.
.
.
If
u
sleep
wid
FLOWERS
on
u,
its
LAST NIGHT..!
girl are best engine in
world. Fits all Sizes of
piston. Self lubricating.
Start with finger touch.
Automatic monthly oil
change Best average in
3-4 drops...!!!!!!