U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET

U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
  

May, 15 2010     198 chars (2 sms)     3341 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Simon, your composition on "My Dog" is exactly the same as your brother''s. Did you copy his?
Simon: No, teacher. It''s the same dog!
Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
Ek bacha khait main aalu nikalnay
main dada ki help ker raha tha
thak ker bola.
" aap nay yeh sab zameen main dabaiy
he kion thay ."=P;->
(",)
<))> Xcuse Me
_/?_

Aap kAAm bAAd mE kArnA,,
PhELE MEri bAAt SuNLo,,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

dil laga k kaam kiya karo =P ;->
Pathan: Molvi Sahab koi Aisa tareeqa batao k

Main Khaon Piyon, Aur Mera Roza na Tootay?

Molvi: Logon se Mukke aur Laaten Khao.

Aur Ghussa Piyo. Roza Nahi Tootyga.

Pakistan Me New FiLM Releaze Ho Rahi Hai
"LIbas"














Lekin Pori FiLm Me Nazr Nai Aya.
KOi Cheez Bewafai Se Barh Ker Kia Hogi

Gham-e-Imtihaan Judaai Se Barh Ker Kia Hogi

Kisi Ko Deni Ho Agr Jawani Main Saza

Tou Parhai Se Bah Ker Saza Kia Hogi . . . ;)
YadOn ki iS duNyA mai iK paL merA ho..

PhuLon k iS chAmAn mAI ik phOoL mErA ho..

KHUDA kArE Aap jAb b SMS kAreIn ApNe dOstOn kO..

Un sAb mAi pEhLa numBER mErA ho.... ;->

KArAchi RoCk3rS
Naka Naka Dumdum Fursat
Shaka laka sumsum SMS.

Ye African Zuban main likha hai.
Iska Urdu Main matlab hai.

Naak mai Ungli Maarne se Fursat mil jaye to SMS Kr lya karo.
Wanted" A Heroen for Pakistani Movie
Height "koi b chaley ghee"
Waist "Minimum 36''
Age "Starting from 38"
Tone "bharkein mar saktee ho"
Action "Machine gun utha aur chala saktee ho"
Wife:
"Suniye mujhe koi mehangi chez le ke den naa plz!"

Husband:
"Chalo tum tayar hojao
Hum










"cheeni" leny chaltay hain:-D