U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET

U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
  

May, 15 2010     198 chars (2 sms)     3320 views       Funny

more Funny SMS Messages



Memon ka 1 rupia chatt se gir gaya,

memon neeche pohncha to rupia nahe mila

kion??









memon rupiay se pehley pohnch gaya tha!...=P;->
Fairy Tales End With . . .
"They Lived Happily Ever After . . ."

But

Family Takes Begind With . . .
"They Fought Happily Ever After. . . " ;->
Ek pathan or sardar science ka tajurba kar rahe thay
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nichay kia talash kar rahe ho Joke to upar hai
Hamesha log password wo rakhte hain jo kabhi na bhoole,


16646
yeh password kis ka hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saeed Ajmal... =)
If DHONI & SANIA Marry,

What Will Be Their Son''s Name? ? ?






So Simple Yaar

" DHANIYA "
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
Aik bachcha apni mummy se: papa ne mujhay kiss nahi ki.Mummy : beta aap nay TABLE nahi sunaya hoga.Bachcha: tou kya nokrani nay sunaya tha?

Wo kOn c Movie Hai jO AP Awaz Band Kr k Bhi Dekh Saktay, or Entertain Ho Jatay hO..

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?



"MR.BEAN" ;->
Nobody''s Like You, Mom


Nobody''s quite like you Mom.
You''re special in every way.
You cheer me up you fill my cup
With tenderness come what may.


Nobody loves me like you Mom.
No matter what I do Good or bad, happy or sad,
You support me You always come through.


Nobody''s equal to you, Mom.
With you in my life, I''m blessed.
I love you so, and I want you to know
I think you''re the very best!


By Joanna Fuchs
A Man Was Injected
With A Deadly Poison,
But,
It Did Not Kill Him.
Why ... ??








Think







Think Harder



















Coz


He Was Already
Dead.. ;->
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha


2 Frndz aftr giving
d exam

1st: Oye paper konsa
tha?

2nd: Maths ka

1st: Mtlb TU paper ker
k aya hy?

2nd: Nhi Yar sath waki
bachi k hath me clculatr
dkha tha ... ;->