U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET

U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
  

May, 15 2010     198 chars (2 sms)     3338 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardi Ho Gayi Hai?
Haan
Naak Bhi Band Hai?
Haan
Sir Bhi Fat Raha Hai?
Haan Bah Haan!
.
.
.
.
.
.
To Ye Msg Padna Kya Zaruri Tha.... !!

Hont Se Hont Milay Tou Kia Hota Hai.........????































SocHo......????





















Nahi Pata....!!!!
















Uff Kitni Gandi Soch Hai Tumhari
Kuch Nahi Bas Muunh Band Hota Hai......... ;->

Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
After watchng the pepsi advertisement, a boy suddenly starts kissing his GF.

Gf: ye kia ker rahe ho?

Boy

DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI;-)
Jb Koi Dost Apne Dost
k Liye Khulos Se Dua
Krta Hy
Tou Wo Dua Us k Dost k
Haq Me Baad Me Or
Pehle Us k Apne Haq Me
Qubool Hoti Hy !

ALLAH Karey Teri Shaadi
Ho Jaye ;->
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.
Agar
Koi
Galti
Ghustakhi
Wagaira
Ho
Gai
Ho
Tu



Plz


.

.

.


.


Mafi maang lo

Me bht rhm dil hun..
After finising MBBS
Dr''Muna start his
practice.


He checked 1st patient
eyes, togue &ears by
torch& finally said,


Bole To ... Torch ek dum
theek hai.....-;>
Thought of the day: Agar aap bus pe chade... ya phir bus aap pe
chade... dono marthaba ticket aapka hi kat tha hai

Maantay Hain Lahore Lahore Hai.

Par Karachi Uska Shauhar Hai.


Karachi Main Bhi Ek Lahore Hai.

Jiska Naam "Gulistan-e-Jauhar" Hai.
They Say

One Out Of Every 4
People Are Crazy


Think Of Your
3 Closest Friends



If They Seem Normal ,




You Are This One .... ;->