U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET

U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
  

May, 15 2010     198 chars (2 sms)     3322 views       Funny

more Funny SMS Messages



GOLDEN WORDS.....!







Chor yaar tu kanjar admi hai koun sa Amal karega
Aaj Bohat He Rehmton+Barkton Wali Raat Hy

Aaj Raat Apna Khas Khiyal Rakhna

Suna Hy Farishty


SHAITANO Ko Dhond Dhond K PHAINTI Laga Rahy Hain.
So B Carefull.
High clas insult:- Boy 2 girl: Apne baal to dekho jaise ghaas ugi hoi ho.
Girl: Main isi liye itni der se soch rahi hon k mere paas gadha q khara hai
''Dear Friends.
I''m switching Off My Number,
Due to My Exams Because I have to Work Hard to Get Good Grades
Plz contact Me after


.
.
.
.
.


15 Mins
Jab Mera Dimag Set Hojae. :-
''BAAP:Men Ne Tumse Kaha Tha k Agr Tum ne B.Com Kr Liya to Tumhen CAR kharid Kar Doon Ga Magr tum Fail Hogae,Tum Ne Sara Saal Kia Kya?
BETA:Men CAR Sikhta Rha..
I''m glad love doesn''t com wid price tags. for f it did, id never afford someone as great as u.
If Saif anf Kareena marry, kareena will start dating Salman....Why?




Because She will become Kaif (KAreena-saIF)... and will become Katrina Kaif ;-)


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
Gaon main
Raat ko jab
Maan baap sotay nahi han
To
Bacha kehta hei
Soja baapu so ja
Nahi to 1 aur ho jaiga.....
Sender:
SWEET
+92??????????

Sender:
CHARMING
+92xx???????? (first two digits of ur cell no)

Sender:
ADOREABLE
+9298xx?????? (next two digits)

Sender:
LOVEABLE
+92XXXXXX???? (next two digits)

Sender:
1&ONLY ______ (Name)
+92XXXXXXXXXX (Your complete cell no)
Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business?

Student: "Father in law".
Aoouchhh movement;)
When i tried to hug the most sweet person on earth...
And my nose hit the mirror
Aoouuchhh;)