U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET

U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
  

May, 15 2010     198 chars (2 sms)     3337 views       Funny

more Funny SMS Messages

What do u call a woman in heaven?

An Angel.A crowd of woman in heaven?

A host of Angels.And all woman in heaven?



PEACE ON EARTH . . . ;->
Once Ther Was A Man By Name Bhagwan. A Beautiful Girl
By Name Raani Falls
In Love With Bhagwan. After Few Days Of Their Affair,
Raani Dies. Why??
.
.
.
.
.
.

.
Kyonki Woh Bhagwan Ko Pyaari Ho Gayi!!
Breaking News:

Karachi k halaat kharab.
Govt ne terrorist k khilaf pehla action le lya.

Govt ka pehla action




Double sawari pe pabandi.
LarKiyon Se Dil LaGana Ik Bhool hY



LarKiyo K Piche jana Fazool hY



Jis Din Kisi Larki Ne ApKo Keh Dia "I LOVE U"



To Samajh Lena Us Din
APRIL-FOOL hY.

Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?


Socho ?












Ans-SHANTI
Assi Jinnan da rah har ghari tak dey reh, O aaye tey ghari ghari, "Ghari" tak dey reh
Baharo phool barsao mera "DOST"aya hai.
Hoto pe muskan, gali me mehak laya hai.
Barso tak thi jise pani se "ELERGY" vo aaj "LUX" se nahaya hai.
Maalik:abay nokar kuttay abhi tak tujh se machar nahi maray meray kano mien gunguna rahay hain

Nokar:sahab mainay machar maar diay hain yeh to un ki bivia hain jo vidva ho ker ro rahi hai

Teacher: Tum Badey
Ho Kr Kia Karo Gy ?

Student: Shaadi ..

Teacher: nahi, Mera
Matlab Hy Kia Banogy ?

Student: Dulha ..

Teacher: Oho .. I Mean
Badey Ho Kr Kia Hasil
Kro Gy ?

Student: Dulhan ..

Teacher: Uffo .. Matlab
Aisa Kia Karo ge, Jo
Tum n e Pehly Kbhi
Nahi Kia >

student: Nikkah ... =P ;)
Bikhari : Shahb 10 Rs Dedo
Chai Peeni Hai

Sahab : Lekin Chai Tou 5 Rs Ki Aati Hai . . . ???




Bhikari: (Sharmate Huey)

Sahab Girl Fend Bhi Saath Hai Na . . . ;->
Lakho log mohabat karte hai,

Shayad hum un jaise nahi.

Dikhane ke liye hum bhi

bana sakte haiTAJ-MAHAL,

Magar MUMTAZ ko marne de

hum vo SHAHJAHAN nahi.
A l w a y s
R e m e m b e r !!

Be nice to people until you have made your
"First Million Bucks"
After That,
People will be nice to you... =P ;)