U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET

U r My BEST SMART CUTE GENIUS SWEET
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
  

May, 15 2010     198 chars (2 sms)     3334 views       Funny

more Funny SMS Messages

3 Idiots Would Have Been a More Bigger Hit.

If Kareena Kapoor Would''ve Also Once Said,

.
.
.
.
.

"Jahanpanaah Tussi Great Ho,
Tohfa Qabool Karo" :-)
Munna bhai : Yaar circuit apun ko ek nurse se pyar ho gaya hai..
Usko letter mein kya likhun??
Circuit : Bindaas likhne ka.. Sister I love you. Tumhara Munna bhai
I met money one day. I said, ''''You are just a piece of paper.''''
Money smiled and said, ''''Of course I''m a piece of paper, but I haven''t seen a dustbin yet, in my life'''' ;->
Memon Apne Bache
Ko mar Rha Tha
Us k Dost Ne Pocha-Q
Mar Rahe ho
Memon Ye Toilet Jana
Chahta H
Dost-Tou Kia Hua, Jne
Do
Memon-Nhi, Isy Phr
Bhool :age Gi ;->
Dentist Ki Beti-

Tumne Dady Se ShadiKi Bat Ki?

Boy-Mera Hosla Nhi Hua

Khamosi Se Or 1Daat Niklwa K Aya
1 Shadi MeiN
DulhAn Ka Phle
ManGetr Bhi SaJ
DhaJ K AyA Hua Tha

Ksi Ny Pocha K
Kia Ap DuLha
hO?

Usny kaha

Nhi Me Semi
Final MeiN Har
Gya Tha
Runner Up Hn
Ek Pathan Ne Kisi Ko Phone Kia.. Wahan Se Jawab Aaya.. "The Number U''ve Dialed Is not Responding At The Moment"
Pathan Bola: Koi Baat Nahi Baaji, Usko Bolna Hum Baad Main Phon Kare Ga.... ;->
BREAKING NEWS:
KARACHI: Liyari mai ek hafta se bharpur jashan ka sama hai, logon ka kehna hai k
"Apna makrani bhai U.S.A ka saddar bana hai!
OBAMA BALOCH.
''hum gaye the gar un k ye khne k dil se dil milalo..
nikli uski ami..maine kaha anti taliban wale aarahe hain cable catwa do....
Teacher: ''Hello Boys, Remember.. Nothing is impossible''

One student: ''Ok sir, U please take out all the toothpaste & put it back in the tube again''


Employer: ?In this job we need someone who is responsible.?

Applicant: ?I?m the one you want.
On my last job, every time anything went wrong,
they said I was responsible.?
1 pthan 2nd pathan se puchta he k,
Yara kya tm ne generator me petrol ki jaga COCACOLA DALA HE?

2nd pathan;nhn yara

1st pthan:to yeh Brrrr Brrrr kyo krta he?