Kabhi Arsh Per

Kabhi Arsh Per
Kabhi Arsh Per Kabhi Farsh
Kabhi Un K Dar Kabhi Darbadar
Gham-E-Aashiqi Tera Shukriya
Main Kahan Kahan Se Guzar Gye
  

Feb, 10 2015     115 chars (1 sms)     12703 views       Sad

more Sad SMS Messages

She wanted to leave-
She left...

I had to loose-
I lost...

The difference is,

She just Lost a Moment of Life...
&
In that Moment
I Lost
My Whole Life...!
Kabhi shikaston ka dukh uthaye to us say pochon,
Woh meri manind toot jaye to us say pochon,
Usey bhi koi sitara manzil say door kar day,
Usey bhi koi rasta nazer na aey to us say pochon,
Safer main woh bhi kisi karey imtihan say guzrey,
Usay bhi koi yun azmaye to us say pochon,
Meri tarhan din charhey woh bhi soye salik,
Usey bhi raat bher neend na aye to us say pochon.
DECEMBER

*Sunehri Shamein,
Thatharti Ratein,
Mehekti Coffee,
Woh Bheeni Khushboo,

Khamosh Kamra,
Aatish Daan Sulaghta,
Mein Aur,
Teri Yaadon Ki Khushboo,

Haan Yehi DECEMBER Hai.
kon kis k sath kitna mukhliss hay
waqat har rishty ki bata deta auqaata hay
Yehi S0chte, S0chte Hum Sub,
Ek D0sre K0 Kh0, Dengay Ek Din,
"DOST"
W0 Mujhe Yaad, Nahi Karta T0,
Main Ussey Kyun, Yaad kar0n,....
*. .yaaaad. .*

Shab K Pichle Pehar Tak,

Main Leta Raha Hichkiyaaan,

Aur Phir So Gaye Tum. .*
Hamari khamoshi hamari aadat hai,
In duriyo me bhi hamari chahat hai,
Hamari zindgi agar khubsurat hai,
To ushki wajah aapke mushkrahat
hai.
Tera dard tha, teri yad thi,
Main jahan raha,
Main jidhar gya,
Mera din too yunhi guzar gya,
Hui shaam too main bikhar gya, Is abr ka mere yaar se......
Bara milta julta mizaj hai,
Kabi toot kr baras gya, kabi berukhi se guzar gya,
Jab main chhor jaunga wo gali,
Use yaad aye gi tub meri,
Khoje ga jab wo idhar udhar,
To khabar mile gi main mar gia.....!
*. . .Uska bhE ja k sun tu haal e dil kabi,

j a a n a

jo shakhs pojta hy brson se tera chehra. . .*
Sardar thought "LOL" mean
"lots of love".

So 1 Day His Friend''s Mother Died
he Sent it in da Following txt
''''Sory 2 Hear About da Death of Your M0ther LOL'''':-D
Usey Kehna K Mere Marny Par Aansoo na bahay.....!
<#=#=#=<>#=#=#=>

K Mujhe Apni Mout Sy Ziada Usky Aanso ka dukh ho ga.
Mirror is my best friend, because when i cry it never laughts..:(