Suhani Raaton Ki Chandni

Suhani Raaton Ki Chandni
Suhani Raaton Ki Chandni Mein
Kbhi Na Tum
Be-Naqab Aana
-
Mein DIL Pe Qabu To Ker Sakun Ga
Nigah Shayad Gunah Ker De
-
  

Feb, 17 2014     118 chars (1 sms)     3817 views       Love

more Love SMS Messages

Piyar "Dil" hai "Dimagh" nahi
piyar "Soch" hai "Awaz"nahi,
Koi Ankhun se nahi dekh sakta 'piyar'
k "Jazbe" ko,
Kyunke piyar "Ehsas" hai "Andaz"
nahi!
There Are Only Four Questions Of Value In Life . . . ! ! !

1. What Is Sacred ?

2. Of What Is The Spirit Made Off ?

3. What Is Worth Living For ?

4. What Is Worth Dying For ?

The Answer To Each Is The Same . . .

Only LOVE
The Answer To Each Is The Same . . .

Only LOVE
Nazren mali tu Payear ka azhar kar gaya

Bola tu bat bat se ankar kar gia........?

Warna ye booj kon uthta tamam umar''

Acha howa 'k' Phlay wohe war kar gia''

MEIN lafaz lafaz dohnd ky tahk bh gia sham''

wo phool day ky bat ka azhar kir gia''''''''''''''''''?
Jaanta hu ke bewafa hain who,
Fir bhi dil ke haatho fareb khata hu.
Roz kehta hu ki bhool jaaunga usko,
Roz isi baat ko bhool jaata hu.
Be khbar ho sham naz mein sony waly''

''Rat bhr tujhe pokara meri tanhai ny''
I am in hospital now. After 5 minutes,
I will be transferred to a surgery room.
The doctor told me, I will die if I stop RECEIVING YOUR SMS.
Door kahin meri nazro se rahti hai wo,

har lamha mere khayalo me rahti hai wo.

Kaisi hai wo, kis haal me hai wo,

dil ke mere har sawaal me rahti hai wo.
In all the years
we''ve been together,
loving one another,
I vow from my heart
that there has never
been another.
On the very day we met,
I gave my heart to you,
and I promise that
as long as I live,
I will love you!
THE SPACE BETWEEN MY MOMENTS IS THE TIME WHICH STAYS FOREVER..
"TIME AND SPACE ARE TWO CONSTANTS GETTING ME CLOSER TO U ..WEN DEY WILL MEET I WILL MEET U ...."
Apni Najron se unki Najren milni chahiye....
unke pyare se chehre pe ek khoobsurat si muskan hona chahiye....
log kehte hain, mujhe usi ke liye jeena chahiye...
usi ke Liye Marna Chahiye.....
ab toh mujhe bhi lagta hai yaaron is dil ke liye ek dilbar hona chahiye.....
Do you want to know a good way to fall in love. . . ?

Just associate all your pleasant experiences with someone,
and disassociate from all the unpleasant ones . . . .
If V Discovrd Tht V
Only Had 5 Mins Left 2
Say All Dat V Wantd 2
Say. Evry Telephone
Booth Wud b Ocupied
By Ppl Calling Other Ppl
2 Stammer That They
LUVD Them ... (: