aansoo

aansoo
mere aansoo meri palkon se churaney k liye

koi nahi mujhey seeney se laganey k liye

yoon to hain chehray iss duniya mey

nahi koi magar sath nibhaney k liye

din bhar khuwab jo tootey thay sametey hum ne

phir se so gaey hum naye khuwab sajaney k liye

mey na rahoonga to yad karogey mujhko shayad

phir kisey dhoondhogey tarpaney k liye

meri saanson ki rawani to faqat dhoka hai

haan mey zinda hoon magar sirf dikhawey k liye....
  

Dec, 31 2012     436 chars (3 sms)     4288 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

dil e barbaad se nikla nai ab tak hai koi
ek lute ghar pe diya karta hai dastak koi
aas jo toot gai phir se bandhata q hai
yahi duniya hai to phir aisi ya duniya q hai..............
Relations are all about three things:
Winning,Losing and Sharing.
Winning Trust
Losing ego
and Sharing joy n sorrow..
So always be related.. :)
hum har kse ko apna banayah nai karty
u kise kah liya muskurayah nai karty
jin ko kah daty hain hum apna
hum un ko bholayah nai karty:):*)
meri rusvai my shareek ha barabr ka tu
mery kissy mery yaroo ko sunato kya ha
pass reh kr b na pehchan ska tu muj ko...............
door sy dekh kr ab hath ko hellata kya ha
ma tera kuch b nai mgr itna to bta
dekh kr mujy tery zehan my ata kya ha!!!!!!!!!!!!!
Sari Haqeqaton Ko Khuwab Kar Kay
Umar Bhar Ki Khushiyoun Ko Sarab Kar Kay
Badal Gaya Hai Woh Chahaton Say
Meri Aadaton Ko Kharab Kar Kay
Dil Ko Manana Gar Hota Aaasaaan Na Karta Kisi Ko Yoon Ye Pareshaan Tanha Na Rahta Bhari Mehfil Main Na Hoti Woh Halat Jo Ho Na Bayaan
"wo jaaye to sahi, hum aane kaa waada karte hain..
wo roothe to sahi, hum manaane ka waada karte hain,
dil todna hai mera to beshaq tod de woh...
is dil k bina bhi hum unko chaahane ka waada karte hain........"
D smallest word is I,
the sweetest word is LOVE
and the dearest person
in the world is U.
tats y I Love You..:)
my dear, aap manzil ko mushkil samajhtay hain! hum aap ko manzil samajhtay hain! bara farq hai app ki or meri soch may aap humain sapna or hum aap ko apna samjhtay hain!
I have a new kodak camera
ur snap please...
don''t move
steady
smile :)
ready
click
ohh ho
those who live in ones heart cant have a snap!!!
Sending you my bed to let you rest,
pillows to give you comfort and my blanket to keep you warm.
I can"t sleep now coz" I"ve lent you all my things already.
Gd nite! I love you.
I"ll stand here 4ever,
If 4ever"s what it takes,
because u r my 4ever,
and 4ever always waits.....