want u

want u
Everyone Tells Me That I deserve Better
But,
I dnt want better
I JUST WANT YOU ? ? ?
  

Sep, 06 2012     84 chars (1 sms)     3542 views       Love

more Love SMS Messages

WO mujhay choor gya hay
y baat tu sach hay
magar baat hay ruswai ki
WO jhan khain bhi gya
loat kay meray hi pas aya
ik yahi baat achhai hay meray harjai ki
Always sending chills down my spine.
I love that you are with me,
And glad that you are mine..
When I Look In To Mirror

I See My Half View

Because You Are Not There ...
Zamane bhar ki baton mei hame bhula na dena
jab kabhi yaad aaye to zara muskura dena
zinda rahe to milenge dost
nahi to har diwali mere naam ka diya jala dena
Mana k tere shaher ma hum se garib
km hoon gey!!
Biki jo teri wafa to phle kharid dar
hum hoon gey!!
Mujh pta nai apni kismat ka tujh paa
lea
to sub se ameer hum hoon gey!!
Sometimes we put walls around our heart....
Not just to be safe from getting hurt....
But to find out who cares enough to break the walls n get closer . . . <-:
Missed call to ek bahana hai, Irada to aapka ek lamha churana he,
Aap chahe humse baat karo ya na
karo,
Aap ki yadon mein humara ana jana
hai..
Rishtay jo pyar ke thay sabhi choot-tay gaye...

Bandhan bhi saaray zabt ke phir toot-tay gaye...

Khawab-o-khayal ban gayen yaaron ki mehfilen...

Ek ek kar ke yaar sabhi rooth-tay gaye...

Sab dard dil main bhar liye sukh ki talash main...

Hamdard ban ke log hamain loot-tay gaye...

Milti rahin sazayen hamain pyar ke aiwaz...

Apni hi Khawahishon ka gala ghont-tay gaye...
Love Duzn''t Belong
To Bodies
It Must Have Affection
But Not Attraction
Belief But No Doubt
Security But Not
Discomfort
Joy But Not Guilty ...
All the love that history knows,

is said to be in every rose.

Yet all that could be found in two,

is less than what I feel for you
LiVe Fe D PeRsOn WhU CaN DiE Fe Yu..
sMiLe Fe D pErSoN wHu cAn CrY Fe Yu..
FiGhT Fe D PeRsOn WhU CaN pRoTecT Yu..
AND
LoVe D pErSoN wHu CaN LoVe Yu MoRe ThAn Yu Do Fe YuRsElF!!..
DaTs TRUE LOVE!!!..
If life iz journey
i wish
u walk on "Roses "

If life iz game
i wish
u alwayz "Win"

If life is exam
i wish
u always" Pass"

If life is a river
i wish
u alwayz "SWIM"

If life is a garden
i wish
u alwayz get "FLOWERS"

if life iz LOVE
i wish
u alwayz be "MINE" @>---