PHYSICS hila kar rakhdi. :-)

PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
What is the Colour of Frequency?

Ans: Purple

How?

Frequency=1/time

means 1/sec

1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal

Per Pal= PURPLE..!

PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
  

May, 29 2012     163 chars (2 sms)     3375 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:

Sindhi se:

Q: Taleem
A: B.A

Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.


Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.


Pathan se:

Q: Naam?
A: B.A

Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
Dear Shameless customer!!!

V r withdrawing ur sms facility.

Records show that u have no out going sms since many months.

To retain service plz msg at 03343004071
Teacher To Student -
U''ve Been Snding
E-mail Other Students
That
I''m Ugly

Student - Sorry Ma''am,
I Didn''t Realize, U
Wanted To Keep It A
Secret ... ;->
Ek larki thi dewani C

Mobile lekr chlati thi

Nazren jhuka k

Sharma k

Mbl mein jany kya dekha krti thi

Kuch krna tha shayad usko

Pr jane kis se drti thi

Jb b mlti thi muj se

Yehi pucha krti thi

Ye ON kese hota hai
Ye ON kese hota hai

Aur main sirf yahi kehta tha
Ye mob nhi


T.V ka remote hai.
100 pathan aik kashti me sawar thay
k achanak kashti ruk gai
.
.
.
or
.
.
.
sab doob gaye, kaisay?
.
.
.
pathan thay na sub,
dhakka laganay utar gaye
:p


Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->
Why Pakistan is not progressing ...?

Because out of Population of 16 Crore ...

-4 crore retired.
-2 Crore in State Govt.
-2 crore in central. Govt. (who dont work)
-1 crore IT prof. ( they dont work for Pakistan)
-2 crore are under 5 yrs.
-3 crore are unemployed.
-1.2 crore you can find anytime in Hospitals.
-Statistics says that 79,99,998 people anytime in jail.

- REST LEFT TWO YOU & ME..

- AT PRESENT YOU ARE BUSY READING MY SMS..

- SO HOW CAN I HANDLE PAKISTAN ALONE.....
Girl comes late to the class.
prof: y r u late ?
girl: A boy was following me sir.
Prof:then y u r late ?
girl: that boy was walking slowly sir.
DoNo EyEs pE,

DoNo CheEkS pE,


D0 bAr LipS pE,

Ek bAr nECk pE,

D0 bAr nECk sE zArA NeEChE,


SoNe sE pEhLe,



MoSpaiL zAr00r LagANA... ;->
Ek Road Pe Bht Saray Log Ek Larke Ko Maar Peet Rhy The,
Ek Admi Ne Pocha Bhai Es Ko Kyun Mar Rhy Ho
Wo Bola K
Uski T.Shirt Pe Likha Tha


I M FARAZ :-D
AAP VOTE KIS KO DAINGE ?

PPP KO ?

MMA KO ?

MQM KO ?

ANP KO ?

PML Q KO ?

PML N KO


VOTE JIS KO BHI DO
LEKIN

WINNER ?
.

.

.

.

.

.

.

.
PARVEZ MUSHARRAF ONLY. . . ;->
Just Shut Up

Ok !

Dont Try To Be Over Smart

Apne Kaam Se Kaam Rakha Karo

Nonsence

Idiot

Selfish

I

Said
To

My Heart

When It Asked Me
To
Stop
Missing U . . . :)