PHYSICS hila kar rakhdi. :-)

PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
What is the Colour of Frequency?

Ans: Purple

How?

Frequency=1/time

means 1/sec

1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal

Per Pal= PURPLE..!

PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
  

May, 29 2012     163 chars (2 sms)     3393 views       Funny

more Funny SMS Messages

DaD: Mazar-e-Qaid Kaha hai?
Son: Pata Nahi
Dad: Kabhi Ghar se Nikla karo
Son: Abu ,Yaqbon Sahab Kaun Hain?
Dad: Pata nahi
Son: Kabhi Ghar mian bhi ap Raha Karu !
Ek sardar motorway par cigrate pita hua bhag rha tha us se kisi ne pocha
"kia kar rahay ho?
Sardar:
main dekh raha hun k 1 cigerate kitne kilometre chalta hai.!
''''Kia aap k mobile
ko Qabz ki
shikayat hai


Jo SmS nhi
nikal rha

2 tablet easy
load ki khila do
Qabz toot jaye gi

aur SmS nikalny
shoro ho jain
gay :))''''
Kahee''n Andhera Tou Kahee''n Shaam Ho Gi

Meri Har Khushi Tere Naam Ho Gi

Kuch Maang Tou Dekh Ae Dost

Bijli'' Telephone, Gas Ka bill Aur

Qarz Me Doobi Hui Property Tere Naam Hogi . . . ;->
9876543210

Ye

Mera

Naya

Number

Mat Samaj Lena, mamu Ye To 0 Se 9 Tak Ulti Ginti Likhi He!


HauLay HauLay sE Larki Patti Hai.

HauLay HauLay sE Apni Lagti Hai..

HauLay HauLay Phir SupPLy Lagti Hai.


Haommmm !!!


Tu Sabr TO Kr mErAy yaAr.

sUpPLy hO yA LarkI kA pYar.

Tu ghAr nA bTAien mEraY yaAR.

WarNA CHamri hO jAyE gI LaAL

HauLay HauLay Tu hO jAyE gA PasS "O BaLiya"

HauLay HauLay Ho jAye GA paAsS.


::sMs G@MBlr::
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!


HazrAAt Eik ZArori ELAAn SuniyE . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.












HAzrAAt DemAgh kA ELaAj kArwAiyE ELAAN sunA jAtA hAi
PArhA nhi jAtA.. ;->


"Zarday" Aur "Zardari"
mein kia farq hy ... ?


Ek ko Khushi mein
khatey hyn

Aur

Duusra Khushio''''n ko
kha jata hy ... ;->
Tujhe Lita K Loon

Ya Bitha K Loun

Karun andhera Ya Bulb Jala k Loun

ya Tujhe Karu Khara Phir Teri Jhuka k Loun

ab tu Hi bata k MaiN teri Phoro kaise loun ??
Dil ke operation ko BYPASS kyon kehte hain?



Kyon ki agar operation theek ho gaya toh..
PASS varna Hamesha ke liye BYE. . . ;->
''AB TO BIJLI BHI DOCTOR ki Medicine ki Tarha ati hai


"Mohsin"


.
1 Ghanta Sobha





1 Ghanta Shaam


or


1 Ghanta Raat.....:d

- Mohsin Skywalker -''