Wo pyar ka suboot dikhaya k

Wo pyar ka suboot dikhaya k
Wo pyar ka suboot dikhaya krta tha

ansu baha k hmain manaya krta tha

ye zindgi sirf tum se wabasta ha

aksar ye bat hamain bataya krta tha

us ki baton ma kuch aisa asar tha jana

ma barish k bina hi bheeg jaya krta tha

sone ki fursat kse thi Farhan

wo hamain sari raat jagaya krta tha

bechani jb had se barh jati

wo jee bhar k gale lagaya krta tha

wo itni muhabbat KRNe wala badal kaise gaya?

Jo har bat pe mari qasm khaya krta tha!!!
  

Dec, 03 2011     443 chars (3 sms)     4409 views       Love

more Love SMS Messages

November ki ik sard sham main.
Tum nay hamaray hath tham kar hamari ankhoon main jhankhtay hoy kha tha.
k jab purwa ki thandi hawain chalain gi.
kali ghatain laharah kar ain gi.
Sawan TOOT kar barsay ga*TU*Asay main achanak Chupakay SAY MAIN Ajao GA.
*JANA* SADIOON SAY HAMAIN US SAWAN KA INTZAR HAY*
Betha tha neem ki chaaoun main ek shaam
Ek pari aayee aur kaha kay aarzoo kiya hai
Kaha kay aankh num hai dil jall raha hai
Bas! ek meethi si khushbo-e-Hina hai
Kehti hai `MUSAFIR` yeh khushbo kiya hai
Kaha kay pagli! sirf ek khayal hai bas
Masoom lafzoon main chupi ek tasveer ayaan hai
Poochti hai Musafir! yeh jadoo kiya hai
Kaha kay Har Nazar na aanay waali cheez jadoo hai
Masoom! poochti hai tumhain aakhir justujoo kiya hai
Kaha kay usay pana mayri khwahish nahin,
Usay mehsoos karna mayri justujoo hai
Ab tum bhi lout jaao pari
Sooraj bhi ghar ko chal diya hai…
naam to likh doun mager phir kheyaal aata hy...
malik
masoom hy sanam badnaam na ho jye
I could have a crappy day at work, but at night when I get to talk and think of you, you lift my gloomy spirits. You never makes me feel like I can have a bad day, and that is so uplifting to me.

Like I say so many times, you''re my Angel, sent from Heaven above to be my one and only. Your touch can excite me. When we are together, I wonder if you''re really there, or did I just had a sweet dream.
If The Ppl We Love Are Stolen From Us

The Way To Have Them Live On, Is To Remeber Them

Buildings Burn , People Dies

But

Real Love Is Forever
1.A confusion has confused my mind which is already confused
with some confusion.I don't know why this confusion had
confused my confused mindIf my confusion had confused
ur mind thn try to get a solution for my confusion to rectify
my confused mind.If my confused msg din't confuse
u,b happy
When We Want To Talk

More Than Usual To
Our Dearest,

Sometimes We Can''t
Even Say Single Word,

Just The Silence
Says,


" ... I Love You ..." :)
Us k hath ki kash me wo lakeer ban jaon
Kash me uska muqadar uski taqdeer ban jaon
Me usey itna chahon k wo bhool jaye hr rishta
Sirf me hi us k hr rishte ki tasvir ban jaon
Wo aankhen band kare to aaon me hi nazar
Is tarha me us k hr khawab ki tabeer ban jaon…
Last night I looked up at the stars and matched each one with a reason why I love you I was doing great, but then I ran out of stars.
I know nothing lasts 4ever,
& may be we went 2 alawys stay 2gather,
But every smile & tear we share,
convinces me that memories of u &
me will last 4 the rest of my life..
Beyond 4ever.
People Meet By Chance !!

Dey Spend Sweet Times 2gether.

Den God Apart Them

Not 2 End The Story,

But 2 C How Much Dey Need Each Other
As I feel the tear go down my cheek,
I notice that my heart is weak,
For the love I have for you,
Will always be gold and true,
I have made some mistakes, they rest in the past,
But know my love will always last,
Even though we are a distance apart,
You always have the key to my heart.