Remember that you

Remember that you
Remember that you dont choose Love, Love chooses you!
all u can really do is accept it for all its mystery wen it comes into your life ...

Feel the way it fills you to over flowing, then reach out and give it away..
  

Jun, 12 2010     219 chars (2 sms)     3110 views       Love

more Love SMS Messages

mujh sey dur hone k baad
yaad aon ga main

har khushi rooth jane k baad
yaad aon ga main

apnu k rooth janey k baad
yaad aon ga main

moosam badalney k baad
yaad aon ga main

ab mujh sey saha nai jata
zindagi sey rooth janey k baad
yaad aon ga main
Love Message Of The Day:
Our Heart Is The Best Hypocrite In The World..!

We Think It Beats For Us Inside But It Beats For Someone Else Who Is Inside It..!
aksar pyar karne wale,
apne pyar ki tarif karte rehte hai,
taaki wo unse juda na ho jaye,
hum isliye rehte hai khamosh,
taaki un par koi aur fida na ho jaye
Wo pyar ka suboot dikhaya krta tha

ansu baha k hmain manaya krta tha

ye zindgi sirf tum se wabasta ha

aksar ye bat hamain bataya krta tha

us ki baton ma kuch aisa asar tha jana

ma barish k bina hi bheeg jaya krta tha

sone ki fursat kse thi Farhan

wo hamain sari raat jagaya krta tha

bechani jb had se barh jati

wo jee bhar k gale lagaya krta tha

wo itni muhabbat KRNe wala badal kaise gaya?

Jo har bat pe mari qasm khaya krta tha!!!
I hate the way you make me feel,
I hate the way you make me smile,
I hate the way you dont love me,
But yet you make my life worth while
Most Touchin Lines Said

By A True Lover 2 Her

Luv While Break Up:


"Out Of All Ur Lies U

Said 2 Me,

I LUV U Was My Favorite''''
dheka he ujartey huwey ktne he gharon ko
dost
hai kon jo ishq mein barbad nhn hai
sumtymz itz harder 2 say ''no"
wen i really mean yes
sumtyms itz harder to close eyes
wen i really want to c. ..
but d hardest moment is to let go sumone
wen i really want him to stay.. .. : (
Xcellent Lv Quote

"I don fear to die.,
But
My fear s dat if i die
who''ll Luv U as much as i do
Ye tu Dil tha Dewana k Tum per aa gaya
Warna Hum Keemti pathron ko be uthaya nhi krty
Ye mana k Tum Haseen hoo magr ye be sun loo
Hum Haseen logon se dil lagaya nhi krty
Jis se Krty hain pyar bus ek hi baar krty hain
Baar baar hum b kisi ko sataya nhi krty
The Cutest Proposal of d World frm a cute Grl to a Boy.......
Girl : "Hey, I hve lost my SurName... Can I use Urs".. ;)
One Of D True & Nice Saying:-



"D Most Beautiful Clothes Dat A Woman Can Wear R D Arms Of D Manwho Luvs Her..."