The Most Important Thing

The Most Important Thing
the Most Important Thing You Fixed Was On Your Day Of Leisure When You Fixed Your Eyes On Me That Day I"Ll Always Treasure I Love You** Happy Anniversary ***
  

Feb, 16 2011     157 chars (1 sms)     3407 views       Anniversary

more Anniversary SMS Messages



1 murghi ko qatal karo


1 Murghi ko QATAL karo.



Phir Dahi ka Safaid KAFAN do

Shan Masalay say Khushbu ki DOHNI do.
Us k baad Chawal mein us ki QABAR Banao.
jab Tayar ho jaey to "Mujhay" Dawat do.
ta''k mein us ki NAMAZ E JANAZA parhaoon.
HAPPY BIRYani Day!
khatam sab he ka intezaar hogaya
barish ki bondein giri kuch is tarah se
laga falak ko zameen se pyaar hogaya;)
"Door sai dekha to kitaben pari thin
.
.

..
... ... .
.
.
.
.
.
.
qareeb janay ka to sawal hi paida nae hota :P"
How True My Feelings Were I Found Out To Be
The Best Thing In My Life Was When You Married Me

Thank You My Loving Wife(Loving Husband),

For The Years We Share I Know One Thing For
Sure We Make A Wonderful Pair.
1 Sardar Rail Ki Patri Per So Gaya . 1 Aadmi Ne Kaha Kya Kar Rahe Ho? Train Aayegi To Mar Jaoge! Sardar: Mere Uper Se Hawai Jahaaz Guzar Gaya To Kuch Nahi Hua, Train Kya Cheez Hai?
Most interesting lines on T shirt of a girl,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Exuse me!
My face is above..... =P ;->


Nikher nikher k arahey hain mairey alfaz faraz
kya aisa he hota hy aksar marnay k baad
Faith makes all things possible,Hope makes all things
work,Love makes all things beautiful,May you have all
the three for this Christmas.
MERRY CHRISTMAS!
Tchr: Papu batao tum baray ho k tumhara papa?
Papu: Mein bara hon?
Tchr: Wo k say?
Papu: dekhye na mein ne mummy ka dood pena chor dya lekn papa ne abhe tk nhe chora.
I LOVE U are words just three,which mean so much on our ANNIVERSARY.so this is what i want to say,live in my heart n there 4 ever stay
To the beautiful couple in all the land,
May your anniversary be Happy and Grand.
Happy Anniversary
Aaj humara unwaan hai....
*" MAA "*


Maa kon hoti hai?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.





.
.


Abbu ki wife...
Itna b nhi pta.?? =P ;->