zindagi me 5 cheezen

zindagi me 5 cheezen
zindagi me 5 cheezen kabhi
bhi aa sakti hai-
neend
paisa
khushi
dukh

aur..au r..aur..

''meri yaad''

kyu.. aa gayi naa?
  

Jun, 19 2010     133 chars (1 sms)     3419 views       Decent

more Decent SMS Messages

Rishtay jo pyar ke thay sabhi choot-tay gaye...

Bandhan bhi saaray zabt ke phir toot-tay gaye...

Khawab-o-khayal ban gayen yaaron ki mehfilen...

Ek ek kar ke yaar sabhi rooth-tay gaye...

Sab dard dil main bhar liye sukh ki talash main...

Hamdard ban ke log hamain loot-tay gaye...

Milti rahin sazayen hamain pyar ke aiwaz...

Apni hi Khawahishon ka gala ghont-tay gaye...
Mosam shabab ka,
Nasha sharab ka,
Parda janab ka or rang gulab ka,
in sabme haseen , in sabme Lajawab dekho SMS padne wala "Chehara Janab ka."
When you are alone
Don''t think of those
Who are not with you
But think of those
Who always wants to be with you-:)
Good Unerdtsanding Btewene
Ecah Ohter Is Rael FierndSihp!
Eevn If We Hvae So Mnay
MsiUnerdsantndig Lkie Tish Msseaeg,
Btu i Konw U Cna Raed WtihOtu Msitkae !!
Life,
A sacred wonder
Divine in its depth.
Or, an act, kosher
Sinful till its end!
Silence & smile are two powerful tools.

Smile is the way to solve many problems
&
silence is the way to avoid many problems.
Being happy doesn''t mean that everything is perfect.

It means that you''ve decided to look beyond the imperfections. Gud Day!
''TIME'' Is A Rare Luxury Which Can Never Be Purchased At Any Cost......
So When Someone Spends It With You...
It Defines The Depth Of Care They Have For You...!
We act as though comfort & luxury were the chief requirements of life, when all that we need to make us really happy is something to be enthusiastic about.
MISSED CALL Means -

"M"Ost
"I"Nnovative
"S"Tylish
"S"Till
"E"Ffecti Ve
"D"Evice

"C"Onveying
"A"Pnapan
"L"Ove &
"L"Oneliness
Wudn''T It B N!xE....


If WhEnEvEr We


MeSsEd Up OuR


L!fE....


We CuD S!mP|y


PrEsS


"CTRL + ALT + DELETE"

&


StArT A|| OvEr..... :-|
idhr udhr ki sims istamal krenge to signal to katenge hi.agr ap is kefiat se bachna chahte hain to aap lain "NAMAZ"ki sim
Kiun k namaz deti ha apko rab se ghanton free baat ke 5 mawaqe rozana
or free sms wo b fori dilivery k saath
sirf yahi nahin raat 12 se subha 4 tk sb kuch manwaiay apne rab se..,.

"NAMAZ"...
"SUB KEH DO"
Ye offer saari zindagi k liye hai,
ALLHA HAFIZ... ;->