Today i pray that

Today i pray that
Today i pray that:-
Happiness be at ur door
May it knock early
Stay late & leave the gift of Allah’s
Peace,love,joy & good health behind

shaban mubarak,eid mubarak,
ramadan mubarak,

May you remain happy all the time
Irrespective of any occasion
  

Jun, 18 2010     257 chars (2 sms)     2628 views       Eid Mubarak

more Eid Mubarak SMS Messages

Here comes the day, once in a blue moon.
With chanda mama shinin up bright
And blessing everyone. Her luv so tender, merciful.
Shinin down on the earth wishin us "Happy eid".
Eid Mubarak
Aaj Eid

Kal Eid

Subha Eid

Sham Eid

Khuda Kare k Ap k Har Lamhe Ka Naam Ho
Eid

"Eid Mubarak"
!!!Eid ki Dua Sab Dostoon K Lieye!!!
Saarey Jahan ki Khushiyaan uska Naseeb Karday,
Hansta rahey Sada woh Ussey khushnaseeb karday,
Kabhi Dil na uska Tootey Kabhi Chot (Zakham) na Woh khaaye,
usko Wafa kYa RAB Itna Kareeb Karday,
Us k Laboon pay ya RAB Sada hon Muskrahatain,
Kismat mey uski Hansna Mere Habib Karday,
Chal kar Jahan bhi JaayePhoolon k raastey hon,
Manzil Har Khushi ki us k Kareeb karday,
.DIL Mera Ab Tak Kahan Mutmaeen Huwa Hey!,
us K Dukhoon ko Ya RAB Mera Naseeb Karday
U Can Contact me Feel free
Kash hum ek SMS hoty bas aik click mey aap ky paas hoty mana k
aap hamy delete kar letay laikin kuch dair k liye tou hum aap ky
paas hoty or bari khushi say kehtay EID MUBARAK
Ur Relation Like Paktel
"Dil to 1 hia"
Ur LOVE Like Telenor
"Chaho kuch badh k"
Ur Cincrty Like Haleeb
"Garah Jo hai"
Ur smile Like Twist
"Hila k rakh de"
Ur Style Like Ufone
"Tum he to ho"
Ur personality Like Bonanza
"Absolutely world class"
My Rispons Like Lipton
"yehi to hai wo apnapan"
yahi apnapan or EID MUBARAK
(__))
“.=”””””)?
‘ y””+”y’

After Few Days EID UL ADHA (AZHA) Will come,
I am the 1st 1 to wish you EID Mubarak
&
Also Sending a cow as your EID Gift.
for those.
jo CHAND niklnay ka be-sabri say Intizar kar rahay hain....
Give urselves a rest...........
KYON KE
mera aaj ghar sey nilkalney ka koi irada nai hai!!!;-:)>
Wishing you Happy Eid Mubarak in advance,
For the following 10 Years.

2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018

Agar Coming 10 Years main aapko koi Pehle Wish karne ka dawa kary.

To Ek Rakh k chamat dena aur ye msg dikha dena. Ok?

Don''t Delete It.
Aye EID Tum Jab B Aana.
Sab k Liye Bus KHUSHIYAN Lana.

Har Chehry Pr Hansi Sajana.
Har Aangan Mein Phool khilana.

Jo RoAYE hain Enhen Hansana!
Jo Rothy hain Enhein Manana.!

Jo Bichray hain Enhein Milana!
Piyari EID tum jab Bhi Aana!

Sub k Liye KHUSHIYAN Lana.
NAZAR KA CHAIN DIL KA SUROOR HOTAY HAIN,
KUCH AISE LOG JAHAN MAIN ZAROOR HOTAY HAIN,
SADA CHAMAKTA RAHAY UNKI EID KA TEHWAAR,
QAREEB REH KAY BHI HUM SE JO DOR HOTAY HAIN.
Everyone sent u
Tradition words about
Eid but i m the fist one
To send u

"Meat Mubarak"
And
Keep on eating
Different dishes
On this season
Sada haste raho jaise haste hain phool,
Duniya ki sare gham tumeh jaye bhool,
Charo taraf phalao khushion ka geet,
Eisi ummid ka sath Yaar tumhe...MUBARIK ho EID.