Is Tarah Nahatay Hain

Is Tarah Nahatay Hain
----&
''''''
`````
,'','','',
,''(''.'') >,''
.< /''''/ , ,
;_/ \_, .



Is Tarah Nahatay Hain.

EID Aa Rahi Hai.
Tareeqa Seekh Lo.

1 Saal Main Banda Bhool Jata Hai. :-)
  

Jun, 18 2010     192 chars (2 sms)     3078 views       Eid Mubarak

more Eid Mubarak SMS Messages

SendinG U WarM WisheS ON "EID-UL-ZUHA AnD WishinG THAT,
IT BringS Your WeY EveR JOYS AND Happiness.
Remember me in ur prayers.
Perfume:
*
[...]

Watch:
~~*>O<*~~

Kurta:
_..._
/''''''''''''\).(''''''''''''\
/ /| : |\ \
\ \| |/ /
''''''| |''''''
| |
| |
''''''''''''''''''''''''

Shalwar:
| |
| |
| /\ |
|__/ \__|

Khoosay:

/''''\ /''''\
) ( ) (
(..) (..)

I Hope K Aisi Shandar Eidi Mere Alawa Aur Koi Nahi Bhej Sakta. :-)
Celebrating da day of idd wit ur muslim brother is lyke abig releif and unity among us.idd mubarack
chand nikel hi aya,jisko sawan badli geheer ke lai,
chand ne apni shakle dekahai,meri duaien youn bar aien....
aaj ke din jo deed huwi hai,,samjho meri eid huwi hai,
aaj ke din khush hai mera,roshini hahi,gia andhera,,
masaem jo rashk ka aya,ankh se bhaga ashk ka saya,
aaj jo dekha hand ko main ne,dil se duaien har dum mangien
"aye mere ALLAH Saien"....."khushian chand dikhata hai,
jo tu ous ko bhi khush rakihna aur ous chand ko hansta rakihna,
ous ko ko,e dukih mat dena,,,,mere chand ko bhi hansta
rakhhna.............*********
Rahoon Ki ye shaam aur yadoon ka ye sama
Apni palkoon mein hargiz sitare na layeinge
Rakhna Sambhal k tum chand khushiyan mere liye
Main laut k aaonga phir EID Manaeinge!
May this...
Eid bring Fun, Eid bring Happiness,
Eid bring God Endless Blessings,
Eid bring fresh love...
EID MUBARAK to You with all best wishes
Is Eid ke Mubarak maukey par,Poori ho aapki sabhi duayen,Dil sey yeh dua hai gam na aapko kabhi sataaye,Allah bless u on this Eid!
Agar ALLAH nay Eid-ul-Azha k Moky par apni Sab sy
Piyari Cheez ki Qurbani krne ka Hukam Diya Hota

Tu 1 Din Baad ap Meri Chhuri k Neechy Hotay:-)
Eid ek saal main 2 times hote hai na...
Saccha pyaar zindagi main ek bar hoti hai na...
Tumhara yaad har saso main hota hai na...
Eid main sab kushiya hoti hai na...
Thanks jano...tumhara saath meri lye bohot hai...
Aaj Eid hai wow, maine soccha meri Eid EVERYDAY hota hai...
Tum jo meri dil main hon...
Dua hai meri Allah se tumko Life main sab kushiya hon...
Especially 4 u jano **EID - MUBARAK**
Subeh Subeh uth ke ho jawo Fresh,
Pehenlo aj sobse aacha sa koi Dress,
Doston ka sath aab chalo Ghumne,
Eid Mubarak Karo sabko jo aaye Samne.
Tumko bhi EID MUBARAK
My Name is Message
Mujhe sMs Bhi Kaha Jata Hai,
Meri Speed 300 Km Per Second Hai,
Aur Main
“..Khalil..”
Ke Mobile Mein Postman Ki Job Karta Hun.
Boss..
Ny Aapko “Salam or 2nd Day Of Eid Mubarik” Kaha Hai.
GOD Bless U,
Ab Main Chalta Hun Mujy or Logon Ko Bhi Eid k Msgs Dainy Hain.:-D:-D
2nd Day of Eid ul Azha..
MaY EverY Minute.,

Of Your

EiD Be HaPPY Warm And BriGht.,

MaY All Your HoPes And Dreams Turn Out ExactlY RiGht.,

HaPPiness

AT " EiD "

Is Wished For You.,