a birthday is a mill

a birthday is a mill
A Birthday is A Million Moments,
Each holding A Promise Of Fulfillment Of UR Dreams,
& ACCOMPLISHMENTS Of Some Special Plans..
Wish U A Very Happy B"DAy
  

May, 03 2010     156 chars (1 sms)     3454 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once Hrithik is trying to convince Preity Zinta about his love. She is so adamant that she doesn''t care... Finally, Hrithik gets a fan and starts and confesses his love... Preity Zinta is convinced and happy!

Batao kyun???

-



Kyunke preity kehti hai... "Is baat ko agar tum zara ghuma phira ke kehte, to achha hota!"
Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
Butt: Sir hun meri salary wada deyo, mera vyah ho gaya hai. Boss: Factory de bahar hon wale hadseyaan layi factory jimmevar nahin hundi.
1 sardar ka electric engineer ki post k liye intrview tha.

OFFICER ne poocha: Sardar G Electric motor kaise chalti hay.
Sardar G:
.
.
.
TorrRrRrRrRrrr. . .!
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->
Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega !

N0w "BuSH" RepLiES 2 "FArAz"..

HaAL To MErA b TErE JEsA hE hy "FArAZ" , ,

BuS FArq SirF ItnA Hy . .

TuMhAiN ApNo0 nE LotA..
HAmAiN GhAiron nE KootA... =P ;->
Teacher: Agar apna character sudharna hai to sab auraton ko MAA kaha karo.
Student: Madam is se mera character to theek rahega, par mere baap ka Character begar jayega.
Ek shaks naya doctor banta hai.,doctor banne k baad us ne pehla opertation kiya...
operatiön theater se nikal kar kehta hai..
"ya allah mera pehla gift kabool karna..

Everything is
"Pre-Written"
But, with Prayers
it can be
"Re-Written"... ;->

/GooD MorninG\

Have a Blessed Day (:->
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..




Maine gate khola,
Chowkidaar bola..











.
All iz well..
whAt is tHe similArity b3tw33n jOdhA AkbAr anD deepikA pAdukOne?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dOnO Achchee HAI bUt thOdee lAmbi hAi