a birthday is a mill

a birthday is a mill
A Birthday is A Million Moments,
Each holding A Promise Of Fulfillment Of UR Dreams,
& ACCOMPLISHMENTS Of Some Special Plans..
Wish U A Very Happy B"DAy
  

May, 03 2010     156 chars (1 sms)     3449 views       Funny

more Funny SMS Messages

Our freindship
is
IDEAL,

U happy
I happy,

U sad,
I sad,

U Laugh
I laugh,

U cry
I cry,

U jump
out of window,
I look down
&
say
"A KI KITA ZALMA...
In A A/C Exam Every 1 Was Writing But Hassan Was Continuously Dancing!
Why?




Bcoz


Someone Told Him Dat There Is Marks 4 Every Steps.
Mumbai attacks kay baad Pakistan ney bhi India ko apni MOST WANTED LIST bhej di hai......
SINDH demands KATRINA KAIF

PUNJAB demand PRIYANKA CHOPRA

BALOCHISTAN demands KAREENA. KAPOOR

NWFP desperatly and urgently wants SHAHID
KAPOOR... =P ;->
Son:I Wana Tel U Something

Father:Its Not Gud 2 Talk When Eating

(Aftr Eatng)

Father : Now Tell Me.

Son : There Was A Cockroach In Ur Food
Kisi nay dil badal liya,
Kisi nay dharkan badl li,

Aap k paas kuch nahin tha badalnay ko,
to
aap nay masjid main ja kar chappal badal li:p

> > B A d L u C k < <

I

W a n t

T o

K i L L

T h e

B i g g e s t

F o o L

O f

T h e

W o r l d

''B u t''

I

D n t

K n o w

Y o u r

A d d r e s s .=P;->
''Labon ne aajkal muskurana chor dya hy
Khwabon ne palkon pe aana chor dya hy
Nahi khulti hai ankh ab to sehri mein
Shayed ap ne peepa bjana chor diya hy''
Na hawa na maya hai, Ehsaas tum ney hi jagaya hai..Hamien b msg kar k dekhlo,Company ne yeh MOBILE sirf tumhari GIRL FRND k liye nahi banaya hai.
A golden message for youngsters....


A bright future CAN give u many beautiful girls....

But a beautiful girl CANNOT give u a bright future....
Pathan raat ko machardani laga kar
so raha tha, Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.

.
.
.
.
.
.
PHATAN:Lo ye kh0cha machar humko
torch le kar dondh raha hai :
Teacher: bachcho kya tum jante ho?

Qayamat kab aayegi?

Student: YE$ MI$$,

Jab Valentine day aur Raksha bandhan ek hi din hoga.
Sardar 2 Srdarni: Janu Coka-CoLa Peeney k Baad Kch Krny Ko Dil Chah Rha hy?

Srdarni: (Sharmaty Huey) Kro Jee...!


Srdar: BrrrRrrrRrrrR ;->