a birthday is a mill

a birthday is a mill
A Birthday is A Million Moments,
Each holding A Promise Of Fulfillment Of UR Dreams,
& ACCOMPLISHMENTS Of Some Special Plans..
Wish U A Very Happy B"DAy
  

May, 03 2010     156 chars (1 sms)     3446 views       Funny

more Funny SMS Messages

Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
Pathan darakht pe charha to upar bandar ne pocha: Upar Q aye?

Pathan:AMROOD khanay

Bandar:Yeh to AAM ka Darakht ha;

pathan. pata ha:

Main AMROOD sath laya hon..
*"Elan-E-Aam"*,''

''*"Apni Zakaat"*''
Kheraat Sadqaat

Or

Qurbani ki Khaalen
Wapda Ko Dijiey

Is
Se Apko Akhrat
Me Ajjar

Or Dunia
Me Bijli MiLe Gi
LUV D WAY IT RUBS AGAINST D SOFT PINK FLESH N MAKES A
CREAMY FOAMY LIQUID AS IT THRUSTS IN&OUT,UP&DOWN,CAN`T
WAIT 4 NEXT TIME.LUV MY TOOTHBRUSH
Aah Bharti Hui Ai Ho Slimming Center
Aah Ko Chahiye Ek Umae Asar Hone Tak
Dieting Khail Nahi Chund Dino Ka Begum
Ek Sadi Chahiye Kamre Ko Kamar Hone Tak
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy mAarne ka faisla kr liya, wo usy chhath pe ly gaya

aur



wahan se neche phaink diya.
Why Memons are banned to play hockey & football.........?





Because Corner miltey hi dukaan khol lete hain =)
How Are You Dear

Kia Ho Raha Hy


Jail Main Koi Takleef Tou nahi ?


Farishte Tang Tou Nahi Kerte ?


Maarte Tou Nahi


Bas Kuch Din Guzar Lo




25 Rozey Baqu Hyn

Tum B Tou 11 Mahiney
Udham Machate Ho

Humain Warghalate Ho



Ab Bhugto ... ;->
''*Meri taraf say apko 1 "PAPPI"
Apki saheli ko 1 "PAPPI"
Saheli ki saheli ko 1 "PAPPI"
Batau Q?
Aaj hi mere "DOGGY" ne 10 "PAPPI" ko janam dia hai!''
If You R 18 Years Old then scroll and read the mail other wise plz leave here....










are U 18 Years Old?

if

YES

Then Scroll down

''

''

''

''

''

''

''

''

I again Advice you if you are not 18 plz go back!

''

''

''

''

''

''

ok as u like now see this

''

''

''

''

''

''

''

NADRA

National Database & Registration Authority, Pakistan

Agar aap ne apna CNIC (Computerized National Identity Card) abhi tak nahin banwaya tau foran banwa Lain...

as Govt. of Pakistan has rule that CNIC holder must be 18 yrs OLD ...

Tention Door Ho gayee na!!! Ha ha ha ha
Kia Le Kar Aaye Thay



Kia Le Ker Jayenge



Mujhe Sms Na Ker K Kitne Paise Bachayenge



Itne Paise Bacha Ker Kia




Mobile Me CNG Lagwayenge ;-