Jab-Jab tanhai ne unko sataya hoga,
tab-tab unko mera khayal aaya hoga,
ghum yeh nahi hai ki woh bhool gaye humko
ghum yeh hai ki Ro-Ro kar Bhulaya hoga.
If luck is a raindrop, I wil; send u a shower.
If hope is a minute, I ll send you an hour.
If happiness is a leaf, I ll give you a tree.
If u need a friend, u already have me.
Difference between LOVE & FRIENDSHIP- Balance nahi he fir b kuch b karke baat krna is LOVE.. . . . . . . .Balance hone k baad b miss call hi karna is FRIENDS.
KIYA MANGOUN KHUDA SE TUM KO PAANE KE BAAD .
KIS KA KAROON INTIZAR TERE AANE KE BAAD .
KIYOUN DOST KE LIYE JAAN LOUTA DEATE HAIN LOG .
MUJHE MEALOUM HOWA TUMHEIN DOST BANANE KE BAAD .
Zarori nahi doston mein baat hoti rahy, Zarori nahi doston ki mulaqat hoti rahy, Zarori hai bus itna........ Dost jaha bhi rahy, Usy humrai dosti ki yaad aati rahy