Typical Student Grabbed

Typical Student Grabbed
Typical Student Grabbed a coin, flipped it in d air n said:
"Heads, I Go to Sleep,
Tails, I watch a Movie,

If it Stands Still on d edge
  

Jun, 17 2010     141 chars (1 sms)     3148 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

Pugrey wery mohabbata de ta rakheye wara lakey,

Mere jay nadan de laa bey jamday jara katakey,

Bar na devana jila kumbida zamana dila hatha wich ley k areyan,

Teri tey gila hai sanu pagla delavey kanu laalaeyan tu yariyan,
Khuda se koi baat anjan nahi hoti!
insaan ki bndagi beimaan nahi hoti!
kabhi manga hoga humne ek pyara sa dost...
varna yuhi apki...
humse pehchan nahi hoti!!!
Is tarah se bhare jahan main hoon
Jaise tanha kisi makan main hoon

Waasta gair se na apnoo se
Qaid sa apne jism-o-jaan main hoon

Urta rehta hoon bas khalaoon main
Na zameen main hoon Na aasman main hoon

Kon hoon kia hoon koi kia janee...?
Hoon magar apne hi ghuman main hoon

Kon samjhe bhala mera mafhoom
Shair hoon na jane kis zaban main hoon....?
Kabhi ansu kabhi khushi bechi,
hum garibon ne bebasi bechi,
chand sanse hain kharidne ke liye,
roz marti hui zindgi bechi.
Stane lage mujhe jb mere hi saye,
preshan hoke maine roshni bechi.
Ek hum the jo khud hi bik gaye,
vrna logon ne dosti bechi
LIFE changes frm
Clasroom 2 office
Books 2 files
Jeans 2 formal
Pocketmoney 2 salary
Grlfrnd 2 wife
Lekin saale dost kbhi nahi badalte
Kamine k kamine rhte hai
barsat mein ham pani ban k baras jainge...
patjhar mein ham phol ban k jhar jainge...
kia hua jo aaj aap ko tang karte hain...
ek din aap ko bin bataye hi chalay jainge.
rab se aap ki khushi mangtay hain,
duaao mein aap ki hansi mangtay hain,
sochtay hain kia mange aap se,
chalo aap ki umar bhar ki dosti mangtay hain...!
Sometimes the World Gives So
Many Reason To Hate It..
But Whenever it Happens
I Just Stop 'n Think Of You 'n Say
How Can I Hate This World When
You Are A Part Of It ..! :)
In your darkest hour
when u r fedup and blue
just remember this
i''ll always be there 4 u
i m no angel and can''t change fate
but i''ll do anything coz your my MaTe. . .
Humari aapki dosti bilkul FIX hai,


Happiness or Sadness sab kuch MIX hai,


Hum to Aapko na bhulenge kabhi,


Ap bhool na jayen bus thora sa RISK hai..
Tumhara Bahtrin Dost wo ha k jab tum Gharib ho jao wo tum se Mohabbat kam na kary.

Aur jab tum Dulatmand hojao tu wo apni Mohabbat zayida na kary.
"FrndShip" is Not About Finding D Right Person BUT
Creating D Right Relation ... It"s NOT How Much We "CARE"
in D Begning BUT How Much We "CARE" till D END ..