do$ti Yaqeen pe

do$ti Yaqeen pe
do$ti Yaqeen pe Tiki hoti hay
ye Dewar Bari Mu$hkil $e jhari Hoti hay
Kabhi Fur$at mile To Parna kitab Ri$hto ki
Do$ti Khoon k Ri$hto se B Bari Hotu hay.....
  

Jun, 17 2010     161 chars (2 sms)     3041 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

Aaj ki iss barish mein...
phir wohi si boondein hain

phir wohi si thundak hy

...phir wohi sa sab kuch hy
par
Aaj ki iss barish mein..

sath tum nahi ho tou ...

aankh num si kitni hy

saans tung si kitni hy

rooh piyasi kitni hy

ye udaasi kitni hy

Aaj ki iss barish mein
A B C D E F G H I . . . . . . . . . . . U V W X Y Z..
Dekha I aur U ke beech mein jo bhee aaya sabko tapka diya...
Birth is first of life,
beauty is art of life,
death is last of life,
friend ship is heart of life
I am not really your friend until

I start insulting you on a daily basis.
Har dil faryad nahi karta, Har koi kisi ko yaad nahi karta, bhool jaein aap ko ek pal k liye bhi, is baat par dil aetbaar nahi karta
The recipe of friendship:, 1 cup of sharing.. 2 cups of caring.. 3 cups of forgiveness &hugs.. mixx all these together to make friends 4 ever..

mother"s love

father"s advice

brother"s care

sister"s fight

baby"s smile

&

Oye "apni frndhip..yaar"....
AnjaN C MolaQat PeHCaN Ban Gai,
eK MeeThe Se RishTe Ki JaaN Ban Gai,
2 KadaM Tum ChalE,
2 KadaM Hum ChalE,
Our DoSTi Ki Raah AsaaN Ban Gai...!
sur ha na taal ha
deekh mara kia haal ha
rang barangi is dunia main
tare dosti bay misaal hai
When God open the windows of Heaven he saw me & asked
"what is ur wish 2 day?"
i said "Lord Take Care of the Dear One who is reading this SMS"!
If you are alone, I’ll be your shoulder; if you want to cry, I’ll be your shoulder; if you want a hug, I’ll be your pillow; if you need to be happpy, I’ll be your smile… but anytime you need a friend, I’ll just be me.

I miss my frnz..

Bcz......They open their ansr sheet during papr & say"Le chap le jldi wrna latak jyga"..



Apna homwrk kr k copy dety or kehty"kal homwrk kr lena wrna sir clas se nikal dngy"..



Cafe me break k wkt apni plate mjhy dete hue khty"Le kha.Apne pese qabar me lejana"..



Jb lrai hoti to dusri desk pe bthty or kehte"Dost dost na rha pyar pyar na rha"..



Last day ankhon me nami or hoton pe sawal"Tu mjhy bhol to nhi jyga na??