Ajnabi galeyon se

Ajnabi galeyon se
Ajnabi galeyon se hum guzra nahi karte,
Dard-e-dil liya aur diya nahi karte,
ya dosti ka rishta sirf tum se hai,
warna itnay SMS kise ko kiya nahi karte
  

Jun, 17 2010     156 chars (1 sms)     3091 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

Dost ko dost ka Ishara Yaad rehta hai,Har Dost ko apna Dostana Yaad rehta hai. 2pal Sacche Dost k sath to guzaro,Maut tak vo Nazara Yaad rehta hai....
aap ki dosti ka ehsaan maante hain.
nibana apna eman maante hain.
hum wo nahi jo dosti main apna jan daingai,
kyunkeh aap ko hum apni jaan maante hain
Fr!eNdSh!p ...

!s a StRoNg & HaBiTuAl !nCl!nAtIoN

!n tWo PeRsOnS

To PrOmOtE

ThE gOoD & HaPp!nEsS

Of OnE aNoThEr ... :)
Pathar se dosti,
Jan ko khatra.
Pathan se dosti,
Demagh ko khatra.
Daru say dosti,
LIver ko khatra.
Hum say dosti,
rat be rat SMS ka khatra!!
Tum banke dost aise aye zindagi me,
ke hum ye zamana hi bhool gaye,
tumhe yaad aye na aye hamari kabhi,
par hum to tumhe bhulana hi bhool gaye.
Mine Friendship For U Is A Journey

Starting At Forever

And

Ending At Never
Who Is A Frnd?

Frnd Wo Jo Bin Bulaye Aa Jaye

Bila Waja Sar Kaye

Aap Ek Bolo Wo 10 Sunaye

Kabhi Sataye

Kabhi Rulaye

Magar Hamesha Sath Nibahye... :)
I say and You listen Its a good Friendship You say and I listen Its a better Friendship But I don’t say and You understand, Is best Friendship…
ye dil na jaane kya kar baitha.
mujhse puche bina hi faisla kar baitha.
is zameen par toota sitara to nahi girta.
aur ye pagal chand se DOSTI kar baitha...
A Lover gives Love...

A Father gives Protection.. .

A Mother gives Life...

but A Real Friend gives

'' nice girls Cell No.''

That is frndship...

Now its a gud chance 2

prove your frnship.. ;)
When a Girl Accepts Your Friend
Request
it means she accepted Your
"Friendship" Not Your "Proposal"..
When a Girl sends you a Friend
Request it means She wants to be your
Friend not Your Girlfriend.
When She Tag you
it means she wants to share her
Thoughts with You
'n not that She's Lost in Your Thoughts..
When she comments on Your status
it means She's just being Social 'n
not Flirting..
When She Like Your comment
it means She like Your Comment not You. !
Koi tum say poochay kon hoon mein
Tum keh daina koi khas nahi
Ik dost hai kacha paka sa
Ik jhoot hai adha sacha sa
Jazbat ko dhanpay ik parda
Bus aik bahana acha sa
Jeevan ka aisa sathi hai
Jo door na ho kar pas nahi
Koi tum se poochay kon hoon mein
Tum keh daina koi khas nahi