Frendship is nt da

Frendship is nt da
Frendship is nt da thing 2 hold ur hand when thousands r wid u...!

but

it iis dat trust
which hold ur hand when thousandz r against u..!
  

Jun, 16 2010     144 chars (1 sms)     3346 views       Friendship

more Friendship SMS Messages

SHIDAT-E-DARD SAY SHARMINDA NAHI MERI WAFA
JIN SAY RISHTAY GEHRAY HON WO ZAKHAM BHI GEHRAY DAITE HAIN

by by Alie (3 days ago) / 0 views
Bikte Hai Gum Husn Ke Bazar Me,
Lakho Dard Chupte Hai Ek Chote Se Inkar Me,
Ho Jao Ager Zamane Se Khafa,
To Swagat Hai Hamari Dosti Ke Darbar Me... ;->
Kafi waqt laga hume aap tak aane me,

Kafi fariyad ki khuda se aapko pane me.

Yu dil tod ke mat jaiyega,

Humne to umar gujar di aap jaisa Dost pane me.
Friends r lyk mornings,

u may share with dem

only a few hours of d day.

But u knw dat they will

always b there tomorrow,

the next day and the day after,

forever!
Sitam karo ya na karo, hum gila nahi karte.

Virano mein kabhi phool khila nahi karte,

Magar itna yaad rakhna

Hum jaise dost baar baar mila nahi karte
D se Dosti,
D se Dil,
D se Dard,
D se Dillagi,
D se Dewangi
per
D se itna bhi Dur na ho jana ki
S se SMS our C se call bhi na kar sako...
Friendship Is Like A Tree

Its Not Measured On How Tall It Could Be. . .

But

On How Deep It''s Roots Have Grown
The 2 Mst Misused Wrds In the Entire Englsh Vocabury r Luv & Frndshp
A True Frnd Wud Die 4 U, So Whn U Start Counting Dem On 1 Hand, U Don’t Need Many Fingers
The Day You Came In My Life,
I Felt You As My Best 0ne.
I Judged You Not By Your Beauty or
Tone,
But
Because I Felt You As My 0wn. Be With Me Forever.. !
Friendship isn''t about whom you have known the longest, who came first , or who cares the best... Its all about who came and never left.

I miss my frnz..

Bcz......They open their ansr sheet during papr & say"Le chap le jldi wrna latak jyga"..



Apna homwrk kr k copy dety or kehty"kal homwrk kr lena wrna sir clas se nikal dngy"..



Cafe me break k wkt apni plate mjhy dete hue khty"Le kha.Apne pese qabar me lejana"..



Jb lrai hoti to dusri desk pe bthty or kehte"Dost dost na rha pyar pyar na rha"..



Last day ankhon me nami or hoton pe sawal"Tu mjhy bhol to nhi jyga na??
Dosti Wo Nahi Hoti Jo
"JAAN" Deti Hy

Dosti Wo Nahi Hoti Jo
"MUSKAAN" Deti Hy

Asli Dosti Tou Wo Hoti
Hy

Jo Paani Main Gira
"AANSUU" Bhi
Pehchaan Leti Hy