PaIn Of MisSinG FrIeNdS iSn''T tHiEr aBsEnCe . . .
BuT
ItS WhEn U ThInK oF ThE gOOd TyMs u HaVe ShaReD & U aSk UrSeLf
"WiLl ThOsE mOmEnTs eVeR hApPeN aGaIn"
ThAt''s FrIeNdsHiP
Difference between LOVE & FRIENDSHIP- Balance nahi he fir b kuch b karke baat krna is LOVE.. . . . . . . .Balance hone k baad b miss call hi karna is FRIENDS.
INTRODUCTION IS POSSIBLE ANY TIME,
LOVE IS POSSIBLE SOME TIME,
MARRIAGE IS POSSIBLE ONE TIME,
BUT A SWEET FRIEND LIKE U IS POSSIBE ONCE IN A LIFE TIME!!!!
kABHI Gamo se TumHari mulaqAT nA ho...
Udaas bethe ho aise koi baat na ho...
shiqayat ho to maaf kerdena...
fursat main bethe ho humien yaad ker lena....
Ek dost aisa chahiye jo
Hume apna maan sakay
Hamray har dukh ko jaan sakay
Chal rhay hoon hum tez barish mein phir bhi pani
Mein ansso ko pehchan sakay
Pushtu
Sumra Khukaly Mazigar Wow Tha Ra Naghlii
Zamung Kali Kii Akhter Wow Tha Ranghlii
Ma Nakrizii Vee Rawarii Sta Da Para Tha Ranaghlii
Tool Gham De Zama Pa Sar Wow Tha Ranaghlii...!!!!!
khud pe bharosa hai to khuda tere sath hai,
apno pe bharosa hai to har dua tere sath hai,
zindagi se kabhi mat darna aiy dost,
tera ye dost sada tere sath hai.