Hum woh nahi jo aap ko gum main chor dey.
Hum woh nahi jo aap se naata tor dey.
Hum to aap ke woh dost hai
jo agar aap ke sans band ho to apni sansay jor dey.
Friendship Rules No Drama No Excuse No Sorry No Thanks Don't Say I am Busy Just Always Say . . . . Yar Hukam Kar Tery Liye Jan Bhi Hazir Ha . . . . . . . . Deni Nai Wo Alag Baat Ha…
Nice person are the best part of our memories
that time can never erase and when i’m blessed
with a person like you my memories are always
worth and treasuring…....;->