I took All The Pain

I took All The Pain
I took All The Pain Killers
Coz I Wanted To Wash Away My Pain
But One Thought Of U
And It Hurts All Over Again. . .
  

Jun, 12 2010     120 chars (1 sms)     4447 views       Love

more Love SMS Messages

I Was So Much Lost In Love ,

When I Realized I Found That I Have Lost My Precious Time To Get Something Which Was Neither Mine Nor Matters To My Life
Neend se kiya shikwa karun
mai
Neend se kiya shikwa karun main...."sagar" Qasoor to us chehray ka hai jo mujhe sonay nahi deta.....!
mhjy yaqeen to nai mgr yai sch hai
mian tery wasty umry guzar skti hn
ik yai nai k tjy jeetny ke khawish hai
main tery wasty khud ko b haar skti hn
The shortest word for me is ''''I''''

The sweetest word for me is ''''LOVE''''

The only word for me is ''''YOU'''' . . .
Zindagi se sabhi ko mohabbat hai,par zindagi kisiki mehboob nahi
banti,tamanna leker jeete hain sab log,magar har tamanna TAQDIR nahi
banti...
"LOVE"

one word that frees
us
of all the
weight and pain in life
An unbeatable thot 4 d day.

"There is nothing more painful than d person whom u luv is in ur arms,

crying 4 d person whom she loves"
Hur dil ke dharkan mein koe baat hoti hai.
Hur udas zindigi me kisi ke yad hoti hai.
Tumhain pata ho na ho tumhari Hur khushi k peche humari (dua) hoti hai
Dil behal jaey tu log chor dete hain,
koi or mil jaey tu log chor dete hain,
4 din ki chandani ka kya karna,
Chandani dhal jaey tu log chor dete hain,
Qasmeen Tu Khaty hain sada sath deney ki Zehan badal jay tu log chor dety hain,
Aj kl k Logon ka kya Bharosa...!
Mosam badal jay tu log chor dete hain,
Log "Dosti" karty hain matlab k liye,
Matlab nikal jaye tu log chor Dyte hain.......
Love puts the fun in together,

The sad in apart,

The hope in tomorrow,

The joy in the heart.
Nazren mali tu Payear ka azhar kar gaya

Bola tu bat bat se ankar kar gia........?

Warna ye booj kon uthta tamam umar''

Acha howa 'k' Phlay wohe war kar gia''

MEIN lafaz lafaz dohnd ky tahk bh gia sham''

wo phool day ky bat ka azhar kir gia''''''''''''''''''?
red is 4 blood,blood is 4 heart ,heart is 4 love,love is 4 u and ur 4 me