I took All The Pain

I took All The Pain
I took All The Pain Killers
Coz I Wanted To Wash Away My Pain
But One Thought Of U
And It Hurts All Over Again. . .
  

Jun, 12 2010     120 chars (1 sms)     4469 views       Love

more Love SMS Messages

Zandgi ! ab ky myra naam shamil na karna"

Gar ye ty hai ky yehe khyeel dobara ho ga''

Jis ky hony sy meri sans chla karti thi ''

Kis tara us ky bagar gozara ho ga......''

Ishq karna hai to din rat usy sochna hy''

Our koch zyhan mein aya to khsara ho ga''

Moj ko malom hai junhen mein kdam rhkun ga''

Zandgi tyra koi or kanara ho ga...................''

Love is a smoke made with the fume of sighs. Being purged, a fire sparkling in lovers'' eyes. Being vexed, a sea nourished with lovers'' tears. What is it else? A madness most discreet, a choking gall and a preserving sweet


~ William Shakespeare ~
humari pyas ka andaz bhi bohat munfarid hai ADEEB
kabhi daryaon ko thukrate hain to kabi anson tak pi jate hain
my eyes are blind without yur eyes t see,just like a rose without colour,so always be in my life.....
WOH MUJH SEY YEH NAHIN KEHTA USEY MUJH SEY MOHABBAT HAI
MAGER WOH AAJ KAL AIK JANOON KI ZID MAIN REHTA HAI
AJAB AIK BEKHUDI HAI, JO USEY BECHAIN RAKHTI HAI
WOH MUJH SEY BAAT KARTA HAI....
BOHAT HI AAM SI, MOSAM KI,
LOGON KI MEHAZ DUNIYA KI RASMMI SI
SAMJHTA HAI MAIN US KI AAM SI BATON KO BUSS "YUNHI" SAMJHTI HOON
WOH JAB TUK PAA NAHIN LETA SAMJH NAHIN LETA,
JAB TUK...!!! K MAIN BHI GAMZAN HOON KHAMOSHI SE US K RAASTEY PER
MAIN BHI JAGTI HOON...SOCHTI HOON RAAT BHER US KO
MAGER US SEY NAHIN KEHTI...!!! "MUJHEY US SE MOHABBAT HAI"
Each drop of a tear is costly

than anything in world!

But,

no one knows its value

until they have it

in their own eyes for someone!
A Heart To Love,

And In That Heart,

Courage,

To Make Love Known.

~ William Shakespeare
Rahye Manzal kia Saboot Don Tujhe

Jab Manzal mali to Payun mein Chaly nahen

Tum raho hum se door to ik kaam kar jana
Kuch pal apne humare naam kar jana

Agar a jaye mout humain tere aane se pehle
To a kar mere janaze ka ehteram kar jana

Na rona isqadar ke takleef ho humain
Mout ko bhi mazak samajh kar anjaan ban jana

Main ek din so jaon ga sada ke liye,
Phir mujhe bewafa keh ke badnaam kar jana

Jo guzro meri qabar se to nazrain na phairna
Mehman he ban ke Dua salam kar jana
WOrLd iS cRueL,
LoVe iS bLinD.
LoSt iN sAdnEsS,
BluR In miND.
HeArT iS bRoKeN,
fLaMe hAd DiEd.
TiMe HaS pAsSeD bUt wHy iS hE...
sTiLL nOt mInE...
LoVe Is MuCh LiKe

A WiLd RoSe ,

BeAuTiFuL aNd CaLm

BuT

wIlLiNg To DrAw BlOoD

In ItS dEfEnSe ...
U know who is the best couple in the world??

Smile and tears..

Rarely they are seen 2gether,

but when they are together its the best moment of the life..