Is iT PoSsIbLe FoR

Is iT PoSsIbLe FoR
Is iT PoSsIbLe FoR tHe RoSe To SaY “I’lL GiVe mY fRaGnAnCe To ThE GoOd PpL wHo SmELl Me, BuT I’lL wItHhOlD iT fRoM tHe BaD ?”
Or
iS It PosSiBlE fOr ThE LaMp To SaY “I’lL GiVe My LiGhT tO ThE GoOd PpL In ThIs RoOm, BuT I’Ll WiThHoLd It fRoM thE EvIl PpL?”
Or
CaN A TrEe SaY, “I’lL GiVe My ShAdE tO tHe GoOd PpL wHo ReSt UnDeR mE, bUt I’Ll wItHhOlD iT fRoM tHe BaD ?”

ThESe ArE iMaGeS Of wHaT lOve Is AbOuT
  

Jun, 12 2010     412 chars (3 sms)     3363 views       Love

more Love SMS Messages

i have liked many,
but loved very few,
yet no one has been,
as sweet as you,
i am the stand and,
wait woprld''s longest que,
just for the pleasure,
of a moment with you.
Betha tha neem ki chaaoun main ek shaam
Ek pari aayee aur kaha kay aarzoo kiya hai
Kaha kay aankh num hai dil jall raha hai
Bas! ek meethi si khushbo-e-Hina hai
Kehti hai `MUSAFIR` yeh khushbo kiya hai
Kaha kay pagli! sirf ek khayal hai bas
Masoom lafzoon main chupi ek tasveer ayaan hai
Poochti hai Musafir! yeh jadoo kiya hai
Kaha kay Har Nazar na aanay waali cheez jadoo hai
Masoom! poochti hai tumhain aakhir justujoo kiya hai
Kaha kay usay pana mayri khwahish nahin,
Usay mehsoos karna mayri justujoo hai
Ab tum bhi lout jaao pari
Sooraj bhi ghar ko chal diya hai…
you can judge the depth of the sea....
it is possible.....
but estimating my love is completely Impossible..
this much i love u...
Aek Lafz ''MOHABBAT'' hay kr k dakho tum tarap na jao to kehna.
Aek lafz ''MUQADDAR" hay lar k dakho tum haar najao to kehna.
Aek lafz "WAFA" hay zamana ma nh milta dhoond pao to kehna.
Aek lafz "ANSU" hay dil ma chupa k dakho tumhari ankh sa nikal ayen to kehna.
Aek lafz "JUDAEE" hay seh kr dakho tum toot kr bikhar na jao to kehna.
When you smiled you had my undivided attention. When you laughed you had my urge to laugh with you. When you cried you had my urge to hold you. When you said you loved me, you had my heart forever...
There are three kinds of love:

Love takes a few days to get over.

Big love takes a few months.

And Great love well it changes your life ... *
love is like tug-of-war
it hurts so bad to hang on
but for some reason you just cant let go.
~ LOVE ~
Is A Perfume ...
You Cannot Pour
On To Others
Without Getting
A Few Drops On
Yourself ...
I knew I loved you when I realized that there was no one else I would rather laugh, cry and make memories with. Luv U!
When You Love Someone

You Pick up The Little Things

And

Magically Turn Them Into

Something Special ... (:
Wafa pe hmari aitbar rakhna
Ham badall nai sakty itna yad rakhna

Dena chahte ho agr khushiyan humain "samina"
To khud khush rehna aur apna khiyaal rakhna
Sometime In OUR Life We Play Wid LOVE...
But When The Time Comes And You Realize Dat You Want To Get Serious...
Love Plays Wid Your Life...