Every Time I Thin

Every Time I Thin
Every Time I Think Of You, I''m sad ...

Every Time I Hear Your Name, I''m Mad ...

But

Every Time I Think Of How You Make Me Feel, I''m Glad ... =)
  

Jun, 12 2010     156 chars (1 sms)     3809 views       Love

more Love SMS Messages

Wo raato ke neende urane laga hai
Meri khwahisho ko jagane laga hai
Adao ke nahkre dikhaongi me osko
Main ghusse me ziyada sataongi osko
Mere dil me bs wahi hai samaya
Yeh kya dard dil mere dil me jagaya
Subah shaam mere khiyalo pe chaya
Kaun hai jo sapno main aaya
"LOVE"

one word that frees
us
of all the
weight and pain in life
''What Upsets Me Is Not

That You Lied To Me,

But That From Now On

I Can Longer

Believe You.
Wo ojhal meri nigahon se kahan rehta hy

Wo ashk ban kar Aankhon se rawaan rehta hy



Kisi lamhy tanha honay nahi deti uski yadein

Mere Aangan mein melay ka samaan rehta hy



Her gharri dil ka daricha khula rakhty hain

Her gharri us ke aanay ka gumaan rehta hy



Log kehty hain zakham bhar jatay hain aakhir

Zakham bhar jatay hain lekin nishaan rehta hy



Wo milay to itna bata dena usko

Tujh bin Tera pyar preshaan rehta hy
Your Heart Was Frozen With The Endless Suffering
It Became So Hard Like A Rock
No Tear Can Melt It
No Fear Can Shake It
But My Love. . . I Still LOVE Your Frozen Heart

BORN FOR YOU
&
REBORN FROM YOUR LOVE
Vo likhte hain humara naam mitti mein
aur mita dete hain, Unke liye ye khel hoga
magar hume to vo mitti mein mila dete hain
Muddat say koi acha dost na mila
Ek zamanay k bad milna acha laga
Sagar say gehri lagi apki ankhein
Tairna to ata tha hamein par dobna acha laga
Luv is when thoughts of but one person fill ur heart, when he means more than life to u & u know u wud never be the same if he''s taken from u.
Road has speed
LIMIT...
Bank has money
LIMIT...
Exam has Time
LIMIT...
Building has hight
LIMIT...
But my love has
NO limit :-)
Utra hai mere dil me koyi chand nagar se

Ab Khauff nahi koyi andhero ke safar se

Wo baat hai tumme ke koyi tum sa nahi hai

Ke kaash koyi dekhe tumhe meri nazar se !
I m going to write on all the bricks I MISS U and i wish that
one falls on ur head,so that u knows how it hurts when u miss
someone special like u.
apni aghoosh main ik rooz chupa loo mujh ko ,
gham-e-duniya se meri jaan bacha loo mujh ko ,
in hi isharoon me de di ha ijazat maine ,
mangne se na milloo to chura loo mujh ko ,
apne saye se bhi ap to mujh ko dar lagta ha ,
ho jo mumkin to nigahoon me basa lo mujh ko ,
unhe likhna ha ik rooz khat me ye jana ,
main to khud ka bhi nahi apna bna lo mujh ko.