LovE is Not HoW

LovE is Not HoW
LovE is Not HoW LonG U''ve BeeN 2gEthEr;
nOt HoW MucH U''ve GIvEn oR RecEivE;
Not hOw MaNy TimEs U''ve HeLpEd EaCh OthEr
--- Its HoW U VALUE EaCh OtHEr...
  

Jun, 12 2010     158 chars (1 sms)     4031 views       Love

more Love SMS Messages

When You Have

Nothing Left But Love,

Then For The First Time

You Become Aware

That Love Is Enough.
The spaces between our fingers were created so that another person''s fingers could fill them in. Hope you''ll find your dream hand to hold you forever.
Mujhe Aadat Si HO Giye Hai Subha Sham Likhta Hon
Tumhain Mohsin
Tumhe Dilbar
Tumhe Gulfam Likhta Hon
MeiN Haton Per
Kitabon Per
Darakhton Per
Diwaron Per
Mein Jab Likhon
Jahan B Likhon
Sirf?
Sirf Apni Jaan
Yani Apka Naam Likhta Hon
Hearts beat 72 times a min,
Even if ur heart beats only once a min,
U’ll stil live coz 71 times my heart beats 4u.....
Eik Eik Pather Jor Kar Main Nai Jo Dewar Banaie Hai.
Jankhon Ous k Pechie Tou Ruswaie Hie Ruswaie Hai.
Youn Lagta Hai Sote Jagte Auron Ka Mutaaj Hon.
Aakehn Meri Apnie Haien Per In main Neend parie Hai.
Dekh Rahe Haien Herat Say Sub Nele Nele Pani Ko.
Pochie Kon Samandar Say K Tuj main Kitnie Gehraie Hai.
Aaj Hoa Maloom Mujehe is Sher K chand Sauoun say.
Apni Raha Badalte Rehna Sab say Bari Danie Hai.
Tor Gaeie Pehmanie WAFA is dor dor main kesie kesie LOG.
Yee mat Soch K REHAN bus Eik Yaar hie Tera Harjaie Hai.
Zaat ban k meri zaat me raha krta he
Ik shakhs he jo mjh me basa krta he

mery chehry me nazar aata he chehra us ka
uska tabbasum mery honton pe khila krta he

mere lafzon se ada hoti he baatain uski
mere lehje se gharoor us ka chalka krta he

meri neendon pe he barson se hakoomat uski
khwab ban k wo meri palko pe saja krta he

is had tk meri hasti main moujood he wo shakhs
mery har naksh me aks us ka mila krta he
Koi ankhon se baat ker leta hai,
koi ankhon me mulakat ker leta hai,
bada mushkil hota hai jawab dena
jab koi khamosh rehker saval ker leta hai...!!! :)
Two things never defined in whole life,

1 is LOVE

bcoz u never know who LOVES u how much.

2nd Friend
bcoz u never know how deeply they care About U.
You Are Rich Or Poor In Life By ...

Smiles Around You

Friends You Make

People You Are With

Ideas You Have

Dreams You Chase

And

The Love You Spread ... (:
Expect the people you love to be better.
It helps them to become better.
But don’t get upset when they fail.
It helps them keep trying.!
Chale gaye ho dur kuch pal ke liye,
dur rehkar bhi karib ho har pal ke liye,
kaise yaad na aaye apki ek pal ke liye,
jab Dil me ho tum har pal ke liye..
Betha tha neem ki chaaoun main ek shaam
Ek pari aayee aur kaha kay aarzoo kiya hai
Kaha kay aankh num hai dil jall raha hai
Bas! ek meethi si khushbo-e-Hina hai
Kehti hai `MUSAFIR` yeh khushbo kiya hai
Kaha kay pagli! sirf ek khayal hai bas
Masoom lafzoon main chupi ek tasveer ayaan hai
Poochti hai Musafir! yeh jadoo kiya hai
Kaha kay Har Nazar na aanay waali cheez jadoo hai
Masoom! poochti hai tumhain aakhir justujoo kiya hai
Kaha kay usay pana mayri khwahish nahin,
Usay mehsoos karna mayri justujoo hai
Ab tum bhi lout jaao pari
Sooraj bhi ghar ko chal diya hai…