Do Not Seek

Do Not Seek
Do Not Seek

The " Because "...

In Love There Is

No " Because "

No " Reason "

No "Explanation "

No " Solution " ...
  

Jun, 12 2010     133 chars (1 sms)     3754 views       Love

more Love SMS Messages

humari pyas ka andaz bhi bohat munfarid hai ADEEB
kabhi daryaon ko thukrate hain to kabi anson tak pi jate hain
Hold your loved ones close today.
Whisper in their ear.
Tell them that you love them
And that you''ll always hold them dear.
Take time to say "I''m sorry, please
forgive me"
"Thank you" or "it''s okay".
And if tomorrow never comes,
You''ll have no regrets about today

matti ke jitne ghar main banata chala gaya

ik shaks khafa ho ke girata chala gaya

woh mujse buhat door door bhagta raha

jitna main uske naaz uthata chala gaya

ik mere waste he osne dard rakhe the

baki to wo har ik ko hasata chala gaya

thi haath main taqat magar dil nahin mana

uske siwa main subko harata chala gaya

dil main oski yaaad ke jitne chiragh the roshan

onko bhi wo sitmgar bhujata chala gaya
Sometimez v put wallz around our heart...

not just 2 b safe from getting hurt...

but 2 find out who carez enough 2 break them down...
Measured by miles u r far away; Measured by thought u r closest today; Measured by eyes I didn''t find u with me, but when measured by heart u r found inside.
Agar kush hai woh dekh kar ansu meri ankhon me,

to khuda ki kasam hum muskurana hi chod denge.

Tadapte rahenge use dekhne ko

magar uski taraf palke uthana hi chod denge.

Wo manjil hi kya meri jo dukh de us ko,

khuda ki kasam us manjil pe hum jana hi chod denge!
Allah Agar Taufeeq Na De, Insaa.N Ke Bas Ka Kaam Nahin
Faizan-E-Mohabbat Aam To Hai, Irphan-E-Mohabbat Aam Nahin

Tarjumaa/Translation

If God Doesnt Grant Him Wisdom, Man Cannot Succeed (In Love)
Falling In Love Is Commonplace, To Recognize Love Requires Divine Grace .
sumtymz itz harder 2 say ''no"
wen i really mean yes
sumtyms itz harder to close eyes
wen i really want to c. ..
but d hardest moment is to let go sumone
wen i really want him to stay.. .. : (
Wen i was a baby i was afraid to lose my mom,
Wen i was a kid i was afraid to lose my toy,
nw im older my fear grew bigger n im afraid
to lose som1 like u Baby Al..
Muddat se jis ke waaste Dil be qaraar tha

Woh laut kar na aaya magar intezaar tha


Jo humsafar tha chorr gaya raah main mujhe

Main phans gayi bhanwar main woh darya ke paar tha


Manzil qareeb aayi to tum door hogaye

Itna to tum batao ke yeh kaisa Pyaar tha


Chilman giradi yeh kis ne dono ke darmiyan

Na woh sakoon se betha na mujh ko qaraar tha


Yeh mukhtasar sa haal hai rukhsat ke waqt ka

Ankhon main aansu aur Dil beqaraar tha


Yeh baat umer bhar samjh na paayi main

Kyun Dil mera us ka talabgaar tha
Ussy Apne Rishtoon Ki Fikr Thi..Wo Jo Mera Waqif-e-haal
Tha..Wo Jo Uss Ki Subhe-e-urooj Thi..
Wohi Mera Waqt-e-zawal tha.. Meri Baat Kaise wo Manta,
Mera Dard Wo kaise jante,Wo tu khud Fana k Safar pe the..
Ussy Rokna Bhi Mahaal tha.. Kahan Jaoge Mujhe Choor kar,
Mein ye Poch poch kar Thak gaya,Wo jawab mujhe Na de Saka,
Wo tu Khud Sarapa Sawal the..Wo MILA jo Sadiyoon Ke Baad Bhi.
Mere Labb pe Koi GILA na Tha,Ussy Meri chup ne Rula Diya,
Jissy Guftagu pe Kamal Tha.....
Meri dunya main beshak andhera rahe
Tere lab pe hansi ka basera rahe
Phool khiltay rahen tere 4ron taraf
Tere har simt khushbu ka daaira rahe
Zindagi main teri shaam aaye nahi
Ek chamakta damakta saweera rahe
Tu mere sang ho ye zaroori nhi
Bas tu jahan b rahe sirf mera rahe.